آقازاده ها در انگلستان


Share/Save/Bookmark

Fred
by Fred
19-Oct-2011
 

" در این مدت اخبار مختلفی از جمله بزرگترین پرونده فساد تاریخی کشور توسط دولت کریمه در کنار شلاق خوردن نخبگان کشور (سمیه و پیمان) به جرم انتقاد از همین دولت فاسد را خواندم. در باب اعمال مجازات شلاق و رفتار های ظالمانه نسبت به این عزیزان مطلبی دارم که همراه با نقد قانون مجازات اسلامی بعدا منتشر خواهم ساخت.

در ارتباط با یکی از پرونده های شرم آور دولت مستقر که عناوین مجرمانه اختلاس، دزدی، جعل و کلاه برداری را در بر می گیرد سخنان جالبی از آقایان احمد جنتی و احمد خاتمی مبنی بر حفظ آبروی متهمین و عادی بودن این اختلاس ها در کشور های دیگر و نپرداختن به ابعاد آن از سوی اصحاب رسانه ها را خواندم."

نویسنده محمد تقی، اکنون در انگلستان و پسر آشیخ کروبی است.

آنهاییکه هنوز به عارضۀ فراموشی اختیاری گرفتار نشده اند؛ بیاد دارند که در دوران ریاست بر مجلس "اصلاحات " نظام پربرکت همان زمانیکه "حکم حکومتی " را به رسمیت شناخت، آشیخ اعتراف کرد که ٣۰۰ میلیون تومان از شهرام جزایری عرب، دریافت کرده است.

مسئولین نظام پربرکت و آقا زاده هاشون همه را گرفته اند. وقتی سواری میگیرند ککشان در مورد شلاق زدن، ارتشاء و دیگر کارهای معمولی نظام پربرکت نمیگزد و جیکشون در نمیاد و به محض دک شدن و پایان آلاف و علوف، شروع میکنند به از ایندست حرفها زدن. تازه به خاوری که دررفته تو خونۀ ٣ میلیون دلاریش تو کانادا داره به ریش همه میخنده هم میگه بلند شو برو ایران از "حیثیت و آبروت " دفاع کن.

تبریک

پ.ن. از آقا زادۀ سردار چاپندگی مقیم انگلستان شده چه خبر؟


Share/Save/Bookmark

Recently by FredCommentsDate
ادا اطوار اسلامی
5
Dec 05, 2012
مسجد همجنسگرایان
1
Dec 05, 2012
Iranians are legitimate target
10
Dec 04, 2012
more from Fred
 
shushtari

of course

by shushtari on

this is what the brits promised the akhoonds if they ruined iran and gave them free oil- unlike the shah, who did not renew their 'contracts' to rape iran....

the akhoonds have funneled billions and billions away- ali geda's son, mojtaba is reported to have at least 1.6B stashed away in her majesty's big fat a++.

now their ugly decendants are spending iran's money in london.....

how do u say, JAVID SHAH!! 


G. Rahmanian

As I wrote in a poem before:

by G. Rahmanian on

اقازاده ثروتش از راه نا مشروع كلان و بانكهاي خارجي پر ز دلار پاسداران است!


anglophile

So your beef with the Shah is why he didn't kill enough?!!

by anglophile on

Tavana

 

Your sense of "justice" makes Khomeini's sound like a chirpy melodi. 


Tavana

بازی نامه!!!

Tavana


<توانا> بچه آخوند که هیچ. اگر <تواناترین> بچه سقراط هم هر چه زور بزند نمیتواند حتی فرضیه روز جزا را هم در برابر یک <پرجن> مطرح کند. حال چه با بازی نامه و چه با تازی نامه. شاه هم اگر رو سیاه نبود از مملکت فرار نمیکرد که بگذارد یک مشت آخوند بیسواد جاهل رویش را سفید کنند. شاه به فاضل آب تاریخ پیوست همچنان که آخوندها هم خواهند پیوست چه <پرجن> باشند و چه تازی. ولی قرآن نیست اهل بازی!!!

"و بر دلهايشان پوششها مى ‏نهيم تا آن را نفهمند و در گوشهايشان سنگينى [قرار مى‏دهيم] و چون در قرآن پروردگار خود را به يگانگى ياد كنى با نفرت پشت مى‏ كنند (سوره ۱۷ آیه ۴۶ در قرآن)"


Cost-of-Progress

Fozolie jaan

by Cost-of-Progress on

once a bache akhoond, always a bache akhoond. These guys are the ass kissers of Islam who have brought us where we are today.

 

____________

IRAN FIRST

____________


fozolie

As much as you try Tavana

by fozolie on

آخوندها روی شاه روسفید کردند حالا هی زور بزن و تکرار تازی نامه بکن

Mr. Fozolie


Tavana

آقازاده ها در آتش جهنم

Tavana


"اي كساني كه ايمان آورده ‏ايد، بسياري از علماي دین و راهبان، اموال مردم را به باطل مي‏خورند و (آنان را) از راه خدا باز مي‏دارند، و آنها را كه طلا و نقره را گنجينه (و ذخيره و پنهان) مي‏سازند، و در راه خدا انفاق نمي‏كنند، به مجازات دردناك بشارت ده. در آن روز كه آنها را در آتش جهنم گرم و سوزان كرده و با آن صورتها و پهلوها و پشتهايشان را داغ مي‏كنند (و به آنها مي‏گويند) كه اين همان چيز است كه براي خود گنجينه ساختيد پس بچشيد چيزي را كه براي خود اندوختيد. (قرآن سوره ۹ آیه ۳۴ وآیه ۳۵)

آن شاه آقا محمد رضا و آقا زاده اش رضا و شیخ کروبی و دگر آقایان و آقازادگان بزودی در کنار یکدگر قرار میگیریند و دست جمعی  خواهند گریست در وعده گاه خالق یک یکشان!

مبارک باد جهنم بر همه شان!


anglophile

All quiet on the British front

by anglophile on


anglophile

 

by anglophile on