یورش موشکی و حمله به ایران

 
From:peiknet.com

 

با نزدیک شدن تابستان، رسانه های عربی و غربی هر چه بیشتر درباره امکان وقوع جنگ در خاور نزدیک می نویسند.

روزنامه مصری الاهرام می نویسد: جنگ می تواند هرجایی آغاز شود، در ایران، سوریه، لبنان، فلسطین و محتمل ترین تاریخ آن، پس از آن است که اسرائیل در ماه مه 60-مین سالگرد تاسیس دولت یهودی را جشن می گیرد.

روزنامه لبنانی النهار بتازگی به نقل از منابعی بلند پایه در لابی اسرائیلی در واشنگتن اطلاع داد که “جرج بوش” رئیس جمهور آمریکا تنها منتظر اشتباه بزرگی از سوی ایران است تا دستور حمله به این کشور را صادر کند.

خبرگزاری «نووستی» 30 فروردین، از قول یکی از مفسران خود می نویسد: «یگانه امکان امریکا برای حمله به ایران حمله موشکی به این کشور است. درحقیقت آمریکایی ها عملاً می توانند از همه سو به ایران حمله کنند، از پایگاه های خود در پاکستان، افغانستان و عراق، با کشتی در دریای مدیترانه، خلیج فارس و اقیانوس هند. اما برای اینکه آمریکا بتواند تمامی دستگاه های موشکی ایران را نابود کند، به دو ماه فرصت نیاز دارد. این درحالی است که ایران در 10 روز اول حمله موشکی به این کشور توان آن را دارد که با موشک به اسرائیل حمله کند. در عین حال سپاه پاسداران می تواند با 50 هزار نیرو مستقیما با امریکا در عراق روبرو شود. همچنین می تواند 20 هزار نیرو نیز برای مقابله ای مشابه به افغانستان بفرستد. ضمنا آنها می توانند از حزب الله لبنان نیز استفاده کنند.

آمریکا بررسی های خود را برای حمله محدود هسته ای به ایران نیز انجام داده است. حمله ای که روسیه و چین بشدت با آن مخالف اند. ضمن آنکه، در صورت حمله اتمی به ایران، توافق های جهانی برای عدم بکار گیری سلاح های کشتار جمعی در جنگ های منطقه ای نیز نقض می شود.»

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!