سفسطه مناشه امیر مجری رادیوو همکار وزارت امورخارجه اسرائیل

سفسطه مناشه امیر مجری رادیو و همکار وزارت امورخارجه اسرائیل مناشه امیر مجری برنامه رادیو اسرائیل ، در مصاحبه تلفنی د ربرنامه گپی خودمانی در روز 27 ژانویه ، ستار دلدار از مناشه در مورد جنایات جنگی اسرائیل و شدت عملیات سوال کرد .صرف نظر از اینکه ستار دلدار بنظر می رسد برای پاکسازی چهره ضد بشری و ضد حقوق بشری اسرائیل تلاش می کرد مناشه امیر با وقاحت تمام سعی می کرد با یاری گرفتن از تورات که گفته است قبل از اینکه تو را بکشند آنها را بکش.وی سپس ادامه داد که اگر بخواهند مادر شما را بکشند آیا شما ساکت خواهید بود ؟. مناشه امیر با وقاحت آخوندی می گفت فلسطینی ها میگویند اگر با یک چاقو شما را با یک چاقوی کوچک زخمی کردند شما هم با یک چاقوی کوچک زخمی کن. در حالیکه با ید با چاقوی بزرگ باید اینکا ر را کرد مناشه امیر گفت فلسیطنی ها دروغ می گویند و اجازه نمی دادند خبرنگاران در سطح شهر حرکت کنند و از کشته های واقعی خبر تهیه کنند. مناشه امیر می گفت که سربازان اسرائیلی کودکان را نشانه نگرفته بودند این د رحالی است که اولا اسرائیل اجازه نداد هیج خبرنگاری وارد غزه شود. هیچ کجای غزه امن نبود و حماس حضور فیزیکی در خیابان ها نداشت که بتواند از تردد خبرنگاران موجود معدود جلوگیر ی کند. این د رحالی است که دکتر نروژی که در بیمارستان شفا غزه بود از کشته و زخمی شدن کودکان و زنان زیادی خبر داده بود.

اسرائیل در طول جنک از ورود خبرنگاران و فعالین حقوق بشری به غزه جلوگیری کرد زیرا نمی خواست آنها شاهد ی بر جنایات جنگی اسرائیل بر علیه انسانیت باشند که در غزه گیر کرده اند.

مناشه امیر در حالی که سعی می کرد با سو استفاده از تریبون یکطرفه ستار دلدار دروغهای ضد انسانی خود ش را به خورد بینندگان بدهد ، در یک استدلال مسخره اعلام کرد که جنایات جنگی وقتی است که بین دو ارتش جنگ باشد.حماس یک ارتش نبود. و بنابر این جنایات جنگی انجام نشده است.این در حالی است که دبیر کل سازمان ملل در غزه بمباران مراکز سازمان ملل توسط سربازان اسرائیلی را که مانند دهکده قانا در 2006 به عمد انجام شده است ، بشدت محکوم کرد .

مناشه امیر هم مانند جمهوری اسلامی وقتی مسئله حقوق بشر پیش می اید همه را وابسته به بیگانگان می دانند در حالیکه پرونده نقض حقوق بشر اسرائیل حداقل 30 سال سیاه تر از پرونده نقض حقوق بشر جمهوری اسلامی است.

ارتش اسرائیل بهترین سلاحهای نظامی آمریکائی را در اختیار دارد در حالیکه حماس تنها اسلحه سبک وخمپاره دست ساز دارد / اسرائیل د رحالی که تنها چند خانه شهروندانش در طی 8 سال توسط خمپاره های حماس ویران شد در جنگ 22 روزه در حالی که غزه به مدت 2 سال در محاصره کامل بود 20 هزار خانه را ویران کرد.

اسرائیل علیرغم کنترل رسانه های اصلی دنیا بویژه آمریکا و کانادا ، عملا افکار عمومی را باخت.نکته ای را که نباید فراموش این است که ارتش آمریکا در ویتنام و عراق و شوروی در افغانستان و نیروهای کانادا در افغانستان هرگز در هیچ عملیات نظامی شکست نخوردند ولی ماهیت اشعالگری در دستگیر کردن و شکنجه کردن مردم عادی و کشته و زخمی شدن انها هست که در نهایت با کشته شدن نیروهای خودی ، افکار عمومی را بر علیه دولتهای اشغالگر بر می انگیزد.

حماس ممکن است دموکرات نباشد ولی در یک انتخابات آزاد انتخاب شد.حماسی ها همه د ردوران اشغال اسرائیل متولد شده اند د رحالی که بسیاری از سربازان اسرائیل از اروپا و آفریقا و شوروی به آنجا امده اند و قانونا حقشان نسبت به آن سرزمین از کسانی که در انجا بدنیا آمده اند کمتر هست. رویکرد اوباما هم برای مذاکره نکردن با حماس و سوریه و تاکید بر مصر توسط فرستاده ویژه اش به خاورمیانه ، نشان می دهد که اوباما هم از حل مسله عاجز هست و قرار نیست که این موضوع حل شود ..

در هر حال جنگ 22 روزه از آنجا که اسرائیل به اهداف خود که سرنگونی حماس بود و نیز جلوگیری از شلیک موشکها نرسید و بازنده جنگ شد.به عبارت دیگر وقتی اسرائیل نمی تواند بر حماس که د رهمسایگی خود هست پیروزشود فکر حمله به جمهوری اسلامی را هم نخواهد کرد .همین طور آمریکا از دو جنگ تجربه گرفتند که نمی توانند در جنگ زمینی در ایران برنده شوند.اسرائیل اشغالگر هست و 60 سال هست که بدلیل اشغال ، بحران را در خاورمیانه دامن زده است جمهوری اسلامی 30 سال هست که متولد شده است و حماس 20 سال هست که پدید آمده است.

اسرائیل ذاتش ضد صلح هست و با بحران زندگی می کند.اسرائیل اگر قصد صلح داشت حداقل دو سال وقت داشت تا با محمود عباس که هم اسرائیل را به رسمیت می شناخت و هم با اسرائیل برای سرنگونی حماس همکاری می کرد و هم موشک به اسرائیل شلیک نکرده بود تا قرارداد صلح را امضا کند .صلح در خاورمیانه به معنی پایان نفوذ لابی قدرتمند اسرائیل در آمریکا و کاناد ا هست و قطع 3 میلیارد دلار کمک های بلا عوض آمریکا به اسرائیل.اسرائیل مانند جمهوری اسلامی تریبون های خودشان را دارند هر گونه پوشش خبری دادن مقامات این دوکشور نوعی پاکسازی آنها هست زیرا آنها اجازه متقابل به نیروهای دگر اندیش د ر برنامه ها ی خودشان را نمی دهند رادیو اسرائیل یکی از بی پرنسیب ترین و دروغ گو ترین رادیوهای خاورمیانه هست .رادیو اسرائیل یکی از بی پرنسیب ترین و دروغ گو ترین رادیوهای خاورمیانه هست.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!