رأی دادن مهم ترين وظيفه ملی و تاريخی ماست

 تحریم رأی یک استراتژی است. هر استراتژی در شرایط و موقعیت های خاصی کار برد دارد. هیچ استراتژی وجود ندارد که در هر شرایطی بتوان آنرا پیاده کرد. بطور مثال اگر اعتصاب نتواند باعث برضرر مالی و تبلیغاتی بشود به هیچ وجه استراتژی مناسبی نیست. یا اگر در یک کشور مستبد مثل برمه ، سودان یا چین بخشی از جمعیت رأی دادن را تحریم کنند نه تنها کوچکترین اثری ندارد بلکه یک حرکت کاملاً بی معنی و بی تأثیر است و چه بسا حکومت از آن استقبال خواهد کرد. ما از جبهه مخالف و بسیاری از موافقان حکومت به شما هشدار دادیم که حرکت آقای احمدی نژاد را دست کم نگیرید. ایشان یک نظامی شخصی پوش هستند در پناه رهبری ، فقط در فکر تصرف هستند و از عقب نشینی شما استقبال خواهند کرد. ولی شور التهابی که از عدم اطلاعات کافی و محدود بر میخیزد باعث بر پشتیبانی از تحریم شد و سنگر را در مقابل دشمن بسیار ناقابل خالی کردید.

مهم ترین علت پیاده کردن یک استراتژی دانش به پیامد آنست. هیچکدام از منابعی که اعلام موافقت با تحریم کردند پیشبینی نکرده اند که چه پیامدی خواهد داشت. استراتژی باید با شناخت از موقعیت و حریف باشد. دارودسته آقای احمدی نژاد به هر وسیله ای قصد بردن انتخابات را داشتند و دارند و حتی با همکاری شورای نگهبان حاضر به تقلب و تخلف به حقوق عناصر بسیار نزدیک به جمهوری اسلامی به مانند آقای کروبی میباشند، تصور میکنید از تحریم چگونه بهره برداری میکنند

ما توسط آمار محاسباتی ثابت کرده ایم عدم شرکت در انتخابات برابر است با شرکت کردن به نفع نیرو های مخالف. بطور مثال علت انتخاب آقای احمدی نژاد بیشتر به علت تحریم انتخابات بوده است. اثبات ما را مطالعه کنید.

من رأی میدهم به یک تیم یکنفره و یا دونفره که این موضوع را بوسیله آمار و یا تحقیق در عملیات و یا مقاله ای علمی ثابت کنند جایزه های تحصیلی اهداء میکنیم.
اطلاعات بیشتر در مورد جایزه

اینجا کلیک نمائید تا عضو شوید

اگر اثبات ما مورد توجه شما قرار گرفته، منشأ این حرکت بشوید و این پست را برای دیگران ارسال کنید.،

Sent by M

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!