بازداشت یکی از شهروندان بهایی در شهر همدان

خانم سرور سروریان، ۲۵ ساله، ظهر روز گذشته مورخه۲۲ فروردین ماه در منزل شخصی خود توسط نیروهای امنیتی در شهر همدان بازداشت شد.

نیروهای وزارت اطلاعات پس از مراجعه به منزل خانواده سروریان، اقدام به تفتیش منزل و ضبطلوازمی همچون کتب مذهبی آنان نمودند. در پایان نیروهای لباس شخصی خانم سرور سروریان،۲۵ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را به همراه خود به ستاد خبری وزارت اطلاعات درشهر همدان منتقل نموده و پس از این انتقال با بازداشت ایشان نامبرده هم اکنون در محل نامعلومی به سر می برد.

خانواده سروریان به شدت نگران فرزند خود هستند و تا زمان تهیه این گزارش، تلاشهای آنان منجر به کسب اطلاعی از سرنوشت خانم سروریان نشده است.

در حال حاضر بیش از ۳۷ نفر از جامعه بهائی ایران در زندانهای ایران به سر میبرند و پرونده‌های بیش از ۲۰۰ نفر دیگر در دادگاه‌های مملکت معلق مانده. هزاران نفر دیگر بازجویی شده و مورد تهدید قرار گرفتند.

فشار‌هایی که این جامعه در ایران متهمل شده تاریخ طولانی دارد و هدف آنچه که در این مورد وقایع اخیر در این سایت نوشته میشود فقط برای اطلاع هموتنان میباشد. استقامت و وفاداری پیروان این امر و مقام علما، دشمنان و ناقضین در مناجات زیر آشکار است.

هوالله

‌ای بنده پر وفای جمال قدم، زنده باسم اعظمی، رنجور بلا را دیگر چه غمی، امواج عطا هر یک چه یمی، دریای جفا شبنمی دیگر چم غمی، هجوم اعدا تاریکی‌ شبی، تائید ملکوت آبهی، جلوه صبحدمی دیگر چه غمی، شماتت جهلا چون طنین مگسی و ندا ملا اعلی‌ بانگ فریادرسی دیگر چه غمی، مقاومت علما چون استقامت پشه بینوا، قوت کلمهَ الله چون صریح صر صر شدید القوی دیگر چه غمی، سستی ناقضین چون حرکت مور بی وفا سطوت میثاق سلطنت سموات علی دیگر چه غمی، بنیان امم بنیاد بر هوا، اساس امرالله قصر مشید ذروه علیا دیگر چه غمی، و‌البهأ علیک ع ع

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!