جوابِ رهبر به نامهء اهانت آمیز به مقام معظمِ رهبری

 

صبح امروز مقامِ معظم رهبري، حضرتِ آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، جواب دندان شکنی به نویسندگانِ نامهء اهانت آمیزی که از طرفِ بعضی از بلاگ نویسانِ ساکن در خارج از کشور، مخصوصاً در جمهوری فریبخوردهء مکزیک، زندگی می کنند فرمایش فرمود.

متن کامِ فرمایشاتِ  مقامِ معظم رهبري، حضرتِ آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي:

اسلام العلیکم و رحمت الله،

در جواب به سئوال های شما بندهگانِ فریب خورده از اُرگانهای رژیمِ اشغالگرِ قدس فرمایش فرمان میکنم:

١-   امید رضا میرصیافی  مستحقِ مرگ بوده است, حالا چرا بی خود بهش دو سال و نیم زندانی دادند اطلاع ندارم.  همینطور که مقامِ معظم انقلابِ اسلامي، حضرتِ آيت‌الله روح‌الله نورالله امام خمینی فرمودند اینها جرمشان از قبل ثابت شده، فقط لازم است که شناسائی بشوند و بقیهء کار همه تشریفات است.  حالا اگر بیگناه هم مرد چه اشکالی دارد، مستقیماً به بهشت می رود.  چه از این بهتر؟

٢- احتیاجی به دادگاهء علنی نبوده و نخواهد بود.  شما که دم از سواد می زنید، بروید و خودتان قانونِ  اساسی را بخوانید و ببینید که من همه کارهء مملکت هستم و شما گوسفندان من هستید.   مفاد اصل 168 قانون اساسی مفت ارزش ندارد .

٣-  بله اینجانب کاملاً در جریان اتهامِ امید رضا میرصیافی و دفاعیات ایشان بودم، با حکم دادگاه موافقت کردم، و همانطور که خودتان به زبانِ اجنبی ها می گوئید  آی کودنت کر لس.

٤- بله اینجانب در سخنرانی در سال گذشته فرمودم  انتقاد از رهبر آزاد است، می خواستیم ببینیم کی خر میشه.  خوب یکیش  امید رضا میرصیافی بود.  دیگه کی خر میشه؟

از خداوند متعال رحمت و عقلی اسلامی برای شما بندهگانِ فریب خورده مسألت مينمايم.

سيّدعلي خامنه‌اي
٢٥/فروردين/١٣٨٨

انتهاي پيام

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!