ایران – کره جنوبی

دوستان عزیز و علاقه مندان به ورزش فوتبال و تیم ملی ایران !

بالاخره آن لحظهء سرنوشت ساز و بازی نهایی فرا رسید و چهارشنبهء دیگر یعنی 17 جون دیدار آخر تیم ملی ایران در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار خواهد شد و تکلیف صعود ایران به جام جهانی 2010 مشخص می شود.

ساعت بازی گویا 7:30 صبح به وقت شرق آمریکا یعنی حدود 4:30 صبح به وقت غرب خواهد بود. البته دوستانی که وقت دقیقتر را به دست آورند در همین بلاگ لطف کرده و در اختیار همه قرار خواهند داد.

و اما در همان روز عربستان با کره شمالی بازی خواهد کرد و امیدواریم این بازی همزمان باشد ولی ظاهرا بازی ایران و کره جنوبی چند ساعتی زودتر انجام خواهد شد که این به نفع ما نیست. البته طبق یک خبر فدراسیون فوتبال ایران از رئیس فیفا در آسیا -بی همام- درخواست کرده تا دو دیدار همزمان انجام شود که پاسخ به این درخواست تا کنون نامعلوم است.

و اما ظاهرا تیم عربستان در بازی های اخیر خیلی خوب بازی کرده است (بر خلاف ایران که افت محسوسی نسبت به  قبل داشته) و لذا احتمال برد عربستان در ریاض مقابل کره شمالی بالاست و اگر این طور شود ظاهرا ایران فقط باید کره جنوبی را در سئول شکست دهد که این کاری بس آسان نیست!

اما در فوتبال همه چیز ممکن است و تیم ایران این پتانسیل را دارد که حماسی و عالی بازی کند و با توجه به اینکه ایران هافبکهای بین المللی و عالی دارد (نکونام- کریمی- زندی- تیموریان – مهدوی کیا – خلعتبری – حیدری و …)

و لذا این احتمال وجود دارد که ایران روز  خوبی را سپری کند و کره را ببرد (گوش شیطون کر)!

از همهء دوستان تقاضا دارم تا هر اطلاعاتی که راجع به تیم کره جنوبی و تیم ایران و بازیهای این دو تیم دارند در همین بلاگ به صورت لینک یا ویدئو youtube نصب نمایند تا همه استفاده کنیم.

در ضمن از دوستان تحلیلگر و کارشناس فوتبال درخواست می شود تا نظرات خود را ابراز کنند و ما را در بارهء این بازی حساس آگاه تر نمایند.

ممنون  از همگی و با امید پیروزی تیم ملی  فوتبال ایران در سئول!

چو ایران نباشد تن من مباد !

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!