ایمان بیاوریم به معجزات ولایت فقیه

ایمان بیاوریم به معجزات ولایت فقیه

احمدی نژاد با در صد بالائی و اختلاف زیادی از صندوق های رای گیری بیرون آمد

کسانی که مردم رابه رای دادن تشویق می کردند اکنون که دیگران را بدون اینکه کوچکترین تضمین در مورد سلامت رای ها داشته باشند به رای دادن تشویق کردند خودشان هم عواقب زیان بار را بپذیرند . در سرزمینی که افراد کمترین امکان ابزار مخالفت جمعی و سازمان یافته مدنی ندارند تشویق به رای دادن و بعد هم فریاد زدن که مهندسی شد ، یک خودفریبی هست اگر آگاهانه نبوده باشد و اگر آگاهانه که یک شیادی سیاسی هست

. ایمان بیاوریم به معجزات ولایت فقیه مشوقین شرکت مردم در انتخابات چه برای گفتن دارند؟

براستی اگر رای ها مهندسی شده است پس چگونه احمدی نژاد در مکان های تولدکاندیداها بیشتر از انها رای اورده است. http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=544034 حالا احمدی نژاد با

مشروعیت بیشتر با آمریکا وارد مذاکره می شود دیگر جناح رفسنجانی نمی تواند چندان دخالتی در این امر بکندا

از سوی دیگر هم هیچ کدام از کاندیداها اعتراض جدی نخواهند کرد و اگر جوانان هم اعتراضی بکنند بدلیل بدون سر بودن تظاهرات و رهبری و حزب ، بسرعت به ضد خود تبدیل شده و استبداد بیشتری در ایران حاکم خواهد شد.

تنها باید یک پست کلیدی در جائی که خامنه ای بتواند احمدی نژاد را کنترل کند برای موسوی باید در نظر گرفته شود که موسوی زیاد اعتراض نکند.

همشهری ها

برای دوستان خود شغلی در پیتزا فروشی محله مان پیدا کنیم بزودی مهاجرین جدید برای کمک به اقتصاد خراب کانادا و آمریکا وارد خواهند شد.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!