من و مونس احمدی نژاد

محمود، گه سگ آشغال، مرتیکهء قاتل جانی،

*شنیدم کم کم راه افتادی داری ادای رییس جمهور پیروز ایرانو در میاری. معلومه که باهاس این کارو بکنی، اینهمه تقلب و قتل و جنایت بخاطر این بود که تو نیم وجبی باز دوباره رییس جمهور ایران بشی که بتونی باز در نقش انتر دست آموز خامنه ای، مونس، جای دوست و دشمن رو نشون دنیا بدی.

فقط یک چیز میخوام بهت بگم، مونس، یعنی محمود. از حالا تا وقتی که از اون یخهء چرکت بگیرنت و اون هیکل چل کیلوییتو از توی دفترت در بیارن و بندازنت تو توالت و سیفونو بکشن، هرکار می کنی فقط زر زیادی نزن. هر چی دلت میخواد برو تکیه، هر قدر دلت می خواد برو خدمت امام امت قاتلت به خایه مالی، هر چقدر میخوای برو جمکران، برو قم پیش مصباح جونت ور ور کن، برو توی دارغوزآباد سخنرانی کن، برو توی جلسات هیئت دولت دستور بده، برو تو نماز جمعه خودتو نشون بده، با صدا و سیمای قاتل همدستت مصاحبه کن، زن و بچه ات را وردار ببر زیباکنار تابشون بده و هارت و پورت کن، برو پیش هوگو شاوز وایوو مورالیس ادای آدم های درسته رو در بیار و باد به غبغبت بنداز و هر کس شعری دلت می خواد ردیف کن. از نظرمن بلامانعه.

اما،

محمود، فقط یک چیزی می خواستم بهت بگم– هر جا میری، هرکاری می کنی، فقط دیگه تو آمریکا پیدات نشه. من شهروند این مملکتم. دستم هم به اندازهء قد و قوارهء تو سندهء مجسم باز هست. از حالا تا روزی که دمب کثیفتو بگیرن و بندازنت توی سلولت که اونجا مشغول یاد گرفتن واقعیت های دنیا بشی، هر بار پای کثیفتو بذاری توی آمریکا، من پیش از تو توی نیویورکم. هر چقدر طول بکشه، هر چقدرخرجش بشه، میام پیشت. میام بیرون سازمان ملل وای میایستم. اگر راهم بدن میام تو به همه میگم تو کی هستی و چطور رییس جمهور ایران شدی. به همه میگم چند تا جوون ایرانی رو تا بحال کشتی و در بند کردی که به تقلبات تو اعتراض نکنن. به همه میگم با بچه های ما، با بچه های من چیکار کردی. اگر سازمانی، بنیادی، دانشگاهی جرئت و رغبت بکنه تو آشغال مادر جنده را برای سخنرانی دعوت بکنه، با نامه و تلفن فیتیله پیچشون می کنم و وادارشون می کنم دعوتشونو از تو خارکسدهء فاسد دروغگوی آشغال آدمکش پس بگیرن. اگه پس نگرفتن به هیئت امنائشون نامه می نویسم و شکایت برنامه گزار هارا می کنم. اگه گوش نکردن میام توی سالن و هوت می کنم.

محمود، هر جقدر دلت می خواد توی سخنرانیهات با تعریف کردن از خودت و صحت انتخاباتت جق بزن. هرچقدر دلت می خواد گه زیادی بخور. انقدر بخور تا سیر شی. اما هر گهی می خوری، هر کاری می کنی، هرجای این دنیا که میری، توی آمریکا پیدات نشه. اگر اومدی، من یکی کاری می کنم اون روز که توی سوییس بهت گوجه فرنگی پرت کردند رو در مقایسه ، یکی از بهترین روزهای زندگیت بدونی.

قاتل دروغگوی کوتوله، قاتل بچه های ایران، متجاوز غاصب کره خر، مرتیکهء عوضی. اگه من جای تو بودم همین امروز ریاست جمهوری رو ول می کردم و میرفتم هندونه فروشی می کردم. اما تو اگه به اندازهء هندونه فروشها شرف داشتی که به قیمت خون بچه های ایران اینهمه تقلب و ریا نمی کردی. پس تا مردم ایران تکلیف تو انچوچک رو روشن کنن و بفرستندت اونجا که عرب نی بندازه، سعی کن فقط تو آمریکا پیدات نشه. اگه خیلی شهوت سفر خارجی داری، برو پیش هوگو. وگرنه هرجا در خارج از ایران یک ایرانی شرافتمند با غیرت زندگی می کنه، دیگه جای محمود احمدی نژاد نیست. پس لطفا اینجاها پیدات نشه. ماه سپتامبر من خودم میرم مجمع عمومی سازمان ملل. امیدوارم تا اون موقع تکلیفت یکسره شده باشه و سر جای واقعی خودت توی خلای تاریخ نشسته باشی. اما اگر هنوز این دور و برها بودی، لازم نیست بیای نیویورک. من و ایرانی های دیگه جای تو میریم تا پیام بچه های ایرانو به مجمع عمومی شخصا تحویل بدیم.

حالا برو گمشو کثافت آشغال چرک. از اینکه چند بار اسم کثیفت رو اینجا تایپ کردم هم حال به هم خورد. باید برم استفراغ کنم. برو گمشو قاتل خاکبرسر.

*محمود احمدی نژاد که به گفتۀ تظاهرکنندگان خیابانی در ایران با تقلب انتخاباتی در مقام ریاست جمهوری ابقا شده روز یکشنبه اعلام کرد که دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران “ترازی از دموکراسی را در ایران به نمایش گذاشت که بی نظیر بود، به نحوی که دموکراسی های حاکم در کشورهای غربی به چالش کشیده شده است.” محمود احمدی نژاد مدعی شد که دمکراسی در کشورهای غربی “صد در صد کنترل شده و نقش مردم نمایشی است، ولی آنچه در ایران اسلامی اتفاق افتاد حقیقتاً تجلی اراده ملت بود.” محمود احمدی نژاد با انتقاد از اظهار نظر دولت های غربی در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت : “آنها نگران از موجودیت خود شده و به تکاپو افتادند تا از حیثیت صد ساله و نظام ظالمانه ای که بر دنیا تحمیل کرده اند، دفاع کنند.” محمود احمدی نژاد در ادامه مدعی شد که نگرانی کشورهای غربی از الگو شدن ایران برای همۀ جهان است

منبع
www.rfi.fr

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!