با فريادهايتان; صدای صلح و رهايی بخش ايران باشید.

سبزهای نيويورک به دنبال يک ساختارشکنی سبز ديگرند. به همين منظور آن‌ها تصميم گرفته اند تا با اعلام فراخوان از همه‌ی مردم ايران دعوت کنند تا با ضبط صدايشان با صدايی محکم به مردم جهان بگويند: «احمدی نژاد رئيس‌جمهور من نيست.» به اين ترتيب آن‌ها با پخش صدای حقيقی مردمی که در رنج‌اند، تاثيری عميق‌تر بر مردم و ملت‌های جهان خواهند گذاشت.

برای همکاری و کمک در تسريع اطلاع رسانی، «موج سبز آزادی» نيز ضمن خبر رسانی اين موضوع، دستورالعمل ساده چگونگی ضبط صدا را هم در اختيار خوانندگان قرار می‌دهد. شما هم فراموش نکنيد که يک رسانه‌ايد. اعضای فاميل و خانواده و همه کسانی را که ممکن است به هر دليلی به کامپيوتر دسترسی نداشته باشند، بنشانيد و صدايشان را ضبط کنيد و به آدرس ايميل زير بفرستيد:
isnotmypresident@gmail.com

ضبط کردن صدا هم بسيار ساده است. نه تنها اکثر موبايلها برنامه ای جهت ضبط صدا دارند و شما می توانيد فايلهای موبايلتان را مستقيما به اين دو آدرس بالا بفرستيد، بلکه می توانيد جهت ضبط صدايتان از برنامه Recordpad استفاده کنيد. اين برنامه معمولا به صورت خودکار روی اغلب کامپيوترها نصب شده است. برای اين کار، کافی است مراحل زير را طی کنيد:

Start Menu >> All Programs >> Accessories >> Entertainment >> Sound recorder

وقتی بر روی Sound recorder کليک می‌کنيد، صفحه برنامه باز می‌شود. برای ضبط صدا، دکمه قرمز Record را کليک کنيد و صدای خود را ضبط کنيد و به دو زبان زنده دنيا و با صدايی بلند بگوييد: «احمدی‌نژاد رئيس‌جمهور من نيست.» پس از پايان، دکمه‌ی Stop را بزنيد، به قسمت Recordings برويد و صدای ضبط شده را از ليست انتخاب کنيد و با زدن دکمه‌ی Play از کيفيت صدای ضبط شده اطمينان حاصل کنيد. در صورت رضايت از صدای ضبط شده، با زدن دکمه‌ی Save به صورت فايل آن را ذخيره کنيد: در اينجا قاعدتا شما سه گزينه‌ی ضبط به فرمت wav و mp۳ و aiff را در پيش رو داريد که به منظور حفظ کيفيت و کاهش حجم فايل ضبط شده، بهتر است از گزينه mp۳ استفاده کنيد و در آخر هم آن را از طريق ايميل برای ايرانيان مقيم نيويورک بفرستيد.

اما اگر اين برنامه را بر روی کامپيوترتان نداشتيد، فراموش نکنيد که اين برنامه بر روی سيستم‌های ويندوز، مکينتاش و لينوکس قابل استفاده است و برای دريافت برنامه می توانيد به سايت http://www.nch.com.au/recordpad مراجعه و Get It Now را انتخاب کنيد و برنامه‌ی دريافت شده را ابتدا نصب و بعد دستورالعمل بالا را اجرا کنيد.

ممکن است به زودی فضای امنی برای آپلود فايل‌ها نيز ايجاد شود که از طريق «موج سبز آزادی» اعلام می‌شود.

به هر حال فرصت را از دست ندهيد. ما تا اين ميزبانی با شکوه فقط ده روز فرصت داريم و شما نه تنها يکی از مليون‌ها ايرانی معترض به نتايج انتخابات هستيد، بلکه اکنون فرصت داريد تا اعتراض خود را به نقض حقوق بشر در ايران و مهمتر از همه به حق حضور احمدی‌نژاد در صحن سازمان ملل اعلام کنيد. او رئيس‌جمهور ما نيست و اين تنها صدايی است که سازمان ملل بايد به آن گوش دهد. بگذاريد صدايتان در کنار صدای هزاران نفر ديگر از هموطنانتان و اين بار نه از ميدان آزادی و انقلاب تهران، که از مقابل سازمان ملل و در کنار تمام ملل آزاده، به گوش جهان برسد؛ شايد که ديوارهای عدالتخانه‌ی جهانی شنواتر باشد. صدای خودتان، دوست و آشنا و فاميل، کسانی را که به اينترنت و کامپيوتر دسترسی ندارند ولی مايل‌اند صدايشان در مقابل سازمان ملل شنيده شود و خودتان را ضبط کنيد و به آدرسی که گفته شد، بفرستيد. فراموش نکنيد که رسانه شماييد

http://www.mowjcamp.com/article/id/28152   منبع:

لطفاً این متن را به همه دوستداران رهایی ایران توصیه کنید.
به امید پیروزی ایرانیان عاشق وطن

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!