حکومت آینده ایران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بدون آنکه به جزییات بپردازیم، می بینیم و می دانیم که عملکرد سی ساله جمهوری اسلامی، در درون کشور سبب نارضایتی و آزارشدید ایرانیان، و در خارج از کشور موجب بد نامی ایران شده است.

بسیاری از مفسران سیاسی بر این باورند که در سال 57 شتاب و تلاش مردم برای دگرگونی وضع موجود چنان زیاد بود که فرصت اندیشیدن در مورد حکومت جانشین و تعیین مشخصات وضع مطلوب را نداشتند. به همین دلیل پس از براندازی نظام شاهنشاهی، گروهی تنگ نظر، نالایق و خود کامه عنان کشور را در دست گرفته و حکومتی بوجود آوردنده اند که تنها سزاوار خودشان بوده و ملت بزرگ ایران را در بر نمی گیرد.

اکنون باز ملت ایران و خصوصا جوانان فرهیخته، بحق برخاسته اند و مصممند تا آنچه را نمی خواهند براندازند و حکومت تازه ای بر سر کار آورند. بنا براین لازمست که تصویر روشنی از آنچه می خواهند، داشته و دراختیار همگان قرار دهند تا دو باره فرصت طلبان، گروه های خود محور، و طرفداران منافع بیگانگان نتوانند حاصل تلاش های گرانبهای آنان را بخود اختصاص دهند.

از خوانندگان ارجمند درخواست می شود تا کمی به این موضوع پرداخته و در مورد ویژگی های حکومت آینده مطا لبی فهرست واربنویسند و در اینجا، با دیگران در میان نهند. امید اینست که بیان این ویژگی ها و گفتگو در مورد آنها، حد اقل در خارج از کشور، خواسته ها را به گونه ی دقیق تری روشن کرده و احتملا دید گاه های گروه های مختلف ایرانی را بهم نزدیک ترکند. شاید بدین ترتیب نیروها بیش از پیش همسو شوند و راه پیروزی قدمی هموار تر شود.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!