بیست بهمن: وعده ما برای خاموشی سبز

پس ازحضور جمعی در خیابانها، سکوت جمعی، الله اکبر ها و مرگ بر دیکتاتورهای جمعی بر پشت بامها شاید دسته جمعی ترین کاری که در اعتراض به دولت کودتا انجام دادیم در شب سه شنبه سی ام تیر ماه قطع برق بعضی از مناطق تهران و کرج و به تاخیر انداختن برنامه احمدی نژاد در صدا و سیما بود. در شب سی ام تیر ماه وسایل برقی مان را به برق زدیم و در خانه های بسیاری از ما آب از آب تکان نخورد شاید چون بسیاری از ما بیشماران این طرح را ممکن ندانستیم هر چند که تهدید ها حاکی از موثر بودن این طرح بود. فردای سی ام تیر که خبر ها رسید فهمیدیم که طرح شدنی است اما نیاز به همراهی همه ماها دارد نه این که یک وسیله برقی به برق بزنیم بلکه اگر می توانیم چندین وسیلهء برقی خود را به برق بزنیم که بتوانیم تعداد را جبران کنیم زیرا که با یک نفر در هر خانه نزدیک به 15 میلیون نفر باید این کار را انجام بدهند می توانیم با زیاد کردن وسیله ها در خانه تعداد افراد را کاهش دهیم در هر خانه چند وسیله به برق بزنیم و اکنون پس از چند ماه که امیر اصلانی به اتهام اخلال در نظم عمومی و طراحی توطئه اختلال در سیستم برق و روشنایی کشور در زمان پیک مصرف با هدف ایجاد آسیب به ژنراتورهای برق و ایجاد نارضایتی عمومی به 5 سال حبس تعزیری محکوم شده است شکی در عملی بودن این طرح باقی نمانده است. اگر که حاضر نیستیم به خیابان بیاییم اگر که نمی خواهیم هزینه ای پرداخت کنیم اما دلمان برای جوانان این دیار که به ناحق به زندان های طویل المدت محکوم شده اند. به جبران الله اکبری که نمی گوییم به جبران دیوارهایی که نمی نویسیم می توانیم برای اعتراض به دزدیدن رایهایمان، به خاک و خون کشیدن اعتراضات مسالمت آمیز و قانونیمان، شکنجه، تجاوز و دستگیری های و زندانی کردن غیر قانونی هموطنانمان و بار دیگر نشان دادن عزم ملی و به رخ کشیدن قدرت مردم و تاکیدمان بر خواسته های به حقمان، روز 20 بهمن راس ساعت 9 شب وسایل برقی پر مصرفمان را همزمان به برق می زنیم تا در

خاموشی ایران درخشش ستاره های حقیقت چشم کور دلان را روشن کند.

در انتشار این متن و این فعالیت به هر وسیله ای که می توانیم به خودتان و به دوستان در بندمان و به یاد عزیزانی که از دست دادیم مشارکت کنید.

بار دیگر

همرام با هم

ما بیشماریم

در بزرگترين اعتراض مدنی ميليونی ، قانونی و شبانه در ايران و در شب 20 بهمن ماه از مردم ايران درخواست مي گردد دقیقا در ساعت 9 شب و با آغاز اخبار ساعت 9 همگی يک وسيله برقی پر مصرف ( ترجيحاً اتو يي که روی درجه آخر هست و يا جاروبرقی، سشوار، هيتر و ……) را برای 240 ثانیه ( 4 دقیقه ) به برق متصل کنید. ( اگر مي خواهيد بيشتر تأثير گذار باشيد همزمان 2 يا سه وسيله را با هم به برق بزنيد) توجه کنید که زمان بسيار و بسيارمهم است

از قافله عقب خواهید ماند. حتی 10 ثانيه تأخير داشته باشيد و اگر

با همکاری 3 میلیون وسیله برقی در ايران دقيقاً در ساعت 9 شب که خود را با دينگ دينگ کردن آغازی شروع اخبار ساعت 9 شب شبکه اول هماهنگ کرده و با دينگ آخر و شروع اخبار، اتوی خود ( يا سه شوار و يا هر وسيله پر مصرف از قبيل هيتر و …) را به برق می زنند، شوکی به شبکه نيروگاهی ايران وارد آمده و شبکه برق کشور ناچار به قطع بارها و خاموشی مطلق خواهد شد.

توصيه ايمنی: پس از قطع برق فوراً وسيله برقی و يخچال خود را از برق بيرون بکشيد تا در هنگام وصل مجدد برق که حدود 2 ساعت طول مي کشد ضمن اينکه يخچال شما آسيب نمی بيند، هم وطنان ما در اداره مرکزی ديسپاچينگ ملی برق نيز سريعتر بتوانند شبکه برق را بازيابی و برق شما را وصل کنند.

نکته مهم : بعيد نيست که در روز20 بهمن ماه حکومت زمان اخبار ساعت 9 را عوض کند و يا در شهرهای مختلف اخبار را با تأخيرهای جداگانه پخش کنند . مثلاً اخبار را ساعت 9:01 دقيقه پخش کنند. مهم نيست. ما با شروع اخبار وسيله های برقی را به برق متصل مي کنيم. اين کار حکومت چون به تفکيک هر شهر انجام مي شود تأثيری ندارد. و اگر آن شب اخبار ساعت 9 را پخش نکردند، با اخبار ساعت 10 شبکه سه اين کار را انجام مي دهيم. اگر اخبار ساعت 10 شبکه سه نيز پخش نشد با اخبار ساعت 10:30 شبکه 2 اين کار را مي کنيم.

اين کار و تحمل ماکزيمم 2 ساعت بی برقی نتايج ذيل را به همراه دارد.

1) وحدت ملی را به رخ حکومت ديکتاتوری مي رسانيم

2) اين خبر مانند بمب در تمامی دنيا صدا مي کندو غير قابل کتمان مي باشد( ديگر نمي توانند بگويند اينها خارجی هستند و وجود مردم را کتمان کنند)

3) دژخيمانی که هنوز در خوابند يآ خود را به خواب زده اند با قطع برق کل ايران، برق آنها نيز قطع شده و می فهمند که رفتنی هستند (شايد به راه راست برگردند).

4) ديگر با استفاده ابزاری از انگ منافق، بسيج و سپاه قادر به مقابله و سرکوب با مردم عادی نيستند.

5) حکومت ديکتاتور از قدرت اتحاد ملت به ترس و وحشت خواهد افتاد

6) ملت ايران خود را باور خواهند کرد و برای حرکتهای بعدی آماده خواهند شد.

7) بدون اينکه حتی خون يک نفر هم ريخته شود يک راه پيمايي ميليونی شبانه کرده ايم.

8) پس از خاموشی مطلق ( توضيح اينکه در 20 بهمن ماه در ساعت 9 شب در آسمان نبوده و همه جا تاريک و بدون هيچگونه نوری مي گردد) می توانيم بدون ترس از نفوذيان رژيم کودتا فرياد آزادی و الله اکبر سر دهيم..

9) با این عمل نشان خواهیم داد فردی که به این اتهام به زندان محکوم شده تنها نیست و همه ما در این حکم با او شریک هستیم و می توانیم از او حمایت کرده و بگوییم که او تنها نیست و همه ما باید محکوم شویم.

10) با توجه به اينکه قطع سراسری برق يک کشور جزء حوادث تاريخی آن کشور مي باشد، اتحاد ايرانيان ظلم ستيز و شب20 بهمن ماه به تاريخ مي پيوندد.

11) با این عمل نشان خواهیم داد که نه تنها از روز 30 تیر تعداد ما کاهش نیافته بلکه بر تعداد معترضانی که حاضرند این کار را انجام بدهند افزوده شده است. و تبلیغات دولت کودتا مبنی بر این که تعداد معترضان چند صد نفر است بی اعتباری خود را عیان خواهد کرد.

پس همراه شو هم وطن و اين مطلب را حداقل به 10 نفر از بستگان خود که دسترسی به اينترنت ندارند با توضيح کافی در خصوص اهميت هماهنگی در زمان اتصال وسيله برقی دقيقاً در ساعت 9 شب و قطع وسيله های برقی پس از خاموشی بگو.

مطلب ذيل را برای مهندسان برق قدرت دارای تخصص مطالعات سيستم مينويسم که آنها نيز با قدرت مضاعف همراه شوند.

1) شبکه برق ايران در ساعت 9 شب حدود 3000 مگاوات توليد رزو آبی در 25 واحد نيروگاهی دز، کارون، مسجد سليمان، کرخه و … دارد که اين واحدها به دليل خصوصيت واحدهای آبی به سرعت وارد مدار شده و پاسخ گاورنر آنها بسيار سريع مي باشد.. ولی مطمئناً حکومت با اطلاع از قصد ملت به اين کار، واحدهای نيروگاهی را به حالت Stand By روشن در مدار قرار خواهد داد. ولی در صورتيکه 3 ميليون وسیله برقی با هم و به فاصله 10 ثانيه ماکزيمم به برق متصل شوند توان اکتيوی حداقل برابر با 3،000،000 ضربدر 1000 وات ( متوسط) که برابر با 3000 مگاوات مي شود از شبکه درخواست مي شود که فرکانس را با افت بيش از 5 هرتز مواجهه مي کند. با توجه به افزايش توان واحدهای آبی متوسط 10 مگاوات بر ثانيه تا رسيدن به شرايط Stable جهت جبران توان اکتيو لازم ( تلفات 17 درصدی را در اينجا صرفنظر کرديم) بيش از 14 ثانيه زمان لازم است. پس واحدهای نيروگاهی قادر به جبران توان اکتيو درخواستی نخواهند بود و رله های Under Frequency و رله های نرخ کاهش فرکانسی ( dF/dt ) عمل نموده و شبکه ايران Black out مي گردد.

2) با توجه به اينکه حکومت ممکن است قبل از ساعت 9 خاموشی بدهد و بارهای شبکه را از مدار خارج کنند( که به احتمال بسيار زياد اين کار را خواهند کرد) تنها 2 راه جود ارد. اول اينکه مردم دقيقتر و با سرعت عمل بيشتر و دقيقاً راس ساعت 9 اتوی خود را به برق بزنند (كه احتياج به فرهنگ سازي و كمك همه سطوح تحصيل كرده به مردم دارد) و در کمتر از 5 ثانيه 3 هزار مگاوات درخواست بار ايجاد کنند. دوم اينکه تعداد مردمی که اين کار را مي کنند 2 برابر شود یعنی 6 ميليون وسیله برقی اين کار را بکنند.

3) همچنين در صورتيکه( به احتمال 1 درصد) شوک اول را نيروگاه ها بتوانند تحمل کنند( كه نمي توانند) به دليل اينکه اتوها دارای ترموستات هستند، نوسانات بعدی قطع و وصل اتوها کار را يکسره مي کند.

پس به ياری سبز همه ايرانيان با غيرت و وطن دوست نيازمنديم

در شب 30 تیر که این کار انجام گرفت:

– دولت کودتا با پخش دیرتر اخبار ساعت نه شب و بدون زنگ مخصوص ساعت، بر پیروزی طرح خاموشی سبزصحه گذاشت. همچنین برق در قسمتهایی از شهرک غرب، بلوار اشرفی اصفهانی و تهرانپارس قطع شد. برق اکثر معابر و ادارات دولتی را نیز قبلا قطع کرده بودند. تبریک به همه سبزها

-اندیشه ، 45 متری گلشهر وشهرک بنفشه قسمت های دیگری از کرج به علاوه شهر ری در تهران هم جز قسمت هایی بود که برقشان در شب سی ام تیر ماه قطع شد.

– از 11 شب تا نزدیک صبح برق بخشی از شهرک ژاندارمری هم برای ساعتها قطع شد.

در شهر زنجان نیز در بسیاری از مناطق قطعی برق رخ داد.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!