سخنان شاه در مورد نفت و قراردادهای جهانی و شناخت دشمنان

۱۹۷۳- سخنان شاه در مورد نفت و قراردادهای جهانی‌ وشناخت دشمنان ایران

نظر از گذاشتن این ویدئو صحبت داغ در مورد شاه نیست. بلکه بروز نکته هایی است که با وجود مدارک موثق داخلی‌ و خارجی‌، از جمله ویدئوهایی مثل این نمونه، که نشان میددهد که شاه در ساله ۱۹۷۳ در دفاع از حقوق و منافع ملی‌ ایران به آنانی‌ که بعدا او را بر انداختند (آمریکا، انگلیس، فرانسه و…) و مزدوران دست نشاندهٔ خود را به رهبری خمینی سر کار آوردند، به محکمی هشدار داده بود که ایران از حق ملی‌ خود با قدرت دفاع خواهد کرد. قدرتی‌ که ایران داشت و خارجیان در یافتند که او را باید با دسیسهٔ‌ای از داخل براندازی کرد چون جنگ با ایران کار ساده‌ای نمی‌‌بود، و معلوم نبود که با جنگ بتوانند مزدوران خود را سر کار بیاورند. ایرانیان تغییر میخواستند و این که شاه را دسیسهٔ خارجیان با استفاده از احساسات و حرکت ایرانیان از ایران بردند از نظر تاریخی‌ و مدرکی‌ قابل سوال نیست. همان گونه که آوردن و بر قرار کردن خمینی و اسلامیان بر ایران با استفاده از احساسات و حرکت ملی‌ ایرانیان از نظر تاریخی‌ و مدرکی‌ قابل سوال نیست. شناخت دشمنان ایران از طریق دریافت همین نکته ساده تر میشود. آنانی‌ که این حقیقت تاریخی‌ را زیر سوال میبرند مشکوکند و خود قابل سوال.

باری، اشتباه شاه صحبت علنی کردن از برنامه‌های نفتی‌ اش بود که باید ساکت نگاه میدشت که به دشمنان ایران فرصت نقشه کشی‌ بر ضد ایران ندهد. مهم این است که ما ایرانیان خادمان و خائنان خود را در نظرگاه تاریخ بشناسیم و درس حرکت‌های استقلال و آزادی طلبانهٔ خود کنیم. شاه دیکتاتور بود و ایراد‌هایی‌ داشت ولی‌ ایرانی‌ بود و ایران را دوست داشت. بدون اشتباه او و فریب ایرانیان به دست خارجیان یا ایرانیان شاه را با حکومتی دمکراتیک جانشین میکردند، و یا شاه که خود اشتباهش را در پیشگاه ایران قبول کرده بود تغییر روش میداد و در هر دو حال ایران اکنون از سر افرازترین و پیشرفت‌ترین کشورهای دنیا میبود. در کمترین حال روزگاری بسیار بهتر و شرفمند تر از این که هست میبود. اما روزگار و قدرتهای دنیا نقش‌ای دیگر برای ما داشتند و آنها و مزدورانشان ما را به ۳۱ سال عقب گرد و زجر ملی‌ محکوم کردند.

دیگر وقت کنار آمدن و قبول مزدوران یا مزدوران سابق گذشته است. باید برخیزیم و کشور نیاکانمان را پس گیریم که بتوانیم باز سازی مادی و معنوی را سر گیریم. هر چه زودتر این مزدوران را از کشور و فرهنگ خود برانیم، کار باز سازی آسان تر خواهد بود. قبل از آنکه تاریخ و فرهنگ ایران را به فنا ببرند و مثل هر جنگ دیگری با اهریمنان و دیو صفتان روزی خواهد آمد، روز نزدیکی‌، که نبرد لفظی و مسالمت آمیز به سبک ایرانیان متمدن کافی‌ نخواهد بود. آمادگی برای آنروز وظیفهٔ ملی‌ و میهنی ماست تا خاک پاک ایران را از اهریمنان برای همیشه پاک کنیم.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!