حرف حساب

به عقل جور در نمی آد.شما بگین چند کشور می شناسید که مردمش (هر چند انگشت شمار) از نفوذ کشورشان در منطقه ناراحت باشند؟ و یا اینکه از قدرتمند بودن کشورشان برنجند؟ و حتی بیشرمانه از دولتهای خارجی تقاضای جنگ (مثلا کمک) کنند؟ میهن فروشی را معنی کنید.

اینو بگم. مگه چین دیکتاتوری نیست؟ مگه ۵۰ سال مرزشو نبست؟ مگه دولت با فرهنگ بوستانیشون نجگید؟ ۵۰ سال. یکی دیگه بگم؟ مگه اروپا یه روزه اینطوری شد؟ دو روزه؟ چند ساله؟ سی سال می گی؟ کمتر؟ حالیته کجا می رم؟ می گن عقل سالم در بدن سالم. باید بعضی ها بدنشون مریض باشه که فک کنن میهن فروشی = میهن پرستی. زرشک.

یارو می آد با افتخار به دولتهای غربی میگه بیا ایران و بزن، ضعیفش کن، ذلیلش کن، نفوذشو کم کن. احمق دیوانه، خل. می​بینی تورو خدا؟ مریض عوضی. استلالشو می خوای بشنفی؟ می گه…داشته باش..می گه “آره، اینا که از ما نیسن، کشورو از ما گرفتن . اِ جدی؟ کشور باباتو؟ کی از تو هست؟ آمریکایی؟ راست میگی؟ اونا دوساتن؟ زرشک.

یارو با “لاجیک” از خواستش دفاع میکنه، از دشمن قدیمی ایران کمک می خواد، بدون خجالت. بچه ها… خجالت.

جمهوری اسلامی بد، منم قبول، شما شورشو در اوردین. اینو داشته باش، ایران با هر دولتی اقتدار داشته باشه بهتره تا ضعیف و تحت سلطه. می گی نه؟ فک کن بابا، عجلت چیه؟ می ترسی شه کل، اون پولای اسرایلیت کم شه؟

بیا بهت بگم. میهن فروشی یعنی یارو تورو بخره یا خرت کنه. یارو رو که میگم بیگانس، می چاپتت.داری؟ بیگانه. اینم ترجمه واسه اونا که آرزوی دیدن چکمه های سربازای بیگانه رو تو کله ناقسشون می پرورن. بیگانه در کشور = وطن فروشی.

در جواب به جمشيد چوکسی، مقاله نویس وال استریت جورنال: چند کشور می توانید نام ببرید که مردم خودشان چنین میهن فروش بوده و برای کشورهای دشمن نسخه بر زد منافع ملی می پیچند. تاریخ ایران به ما نشان می دهد که ما باید برای منافع خود بکوشیم و دستمان را به گدایی برای کمک دشمنان دیرینه دراز نکنیم. چند کشور می توانید نام ببرید که مردم خودش (با نفرت) در مورد “نفوذ” کشورش در منطقه ابراز ناراحتی کند؟ با داشتن چنین میهن فروشانی، چه درسی به فرزندان ایرانی می دهیم؟ یک چینی که در دیکتاتوری کشورش زندگی می کند، اگر مثل ما ایرانیان خودش را می فروخت، می توانست به اینجا برسد؟ ۵۰ سال با مرزهای بسته، کار و سختی امروز نتیجه اش را می خورد. ایرانیان می خواهند که با گدایی به غرب مثل چین شوند. جمشيد چوکسی میهن فروش، خجالت بکش. میهن پرستان می دانند که ایران مقتدر به نفعشان است، با هر دولتی. و بر عکس ایران ضعیف باعث تاریخ ۱۰۰ ساله ماست. خجالت بکش.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!