چهار شنبه سوری را تبدیل به جشنی برای مرگ استبداد نماییم.


چهار شنبه سوری،سیزده بدر، روز جهانی کارگر و روزهایی که هر یک سمبلی از وقایع تاریخی، یادبودها وجشن ها ی ملی ما هستند یکی پی از دیگری در راهند.  در هر یک از این روز ها میتوانیم با شادی و جشن گرفتن زندگی در برابر مرگ. خواست آزادی در برابر استبداد، در عین  برگزاری جشن و پایکوبی ، برای آزادی خود و دیگر هموطنانمان از یوغ استبداد طالبانی  تلاش نماییم.  با خواندن سرخی تو از من زردی من از تو  و سر دادن فریادی های  آزادی، آزادی در سراسر کشورمان  ایده های کهنه و خاک گرفته  را بدور ریخته  و به  پیشواز  بهار  و سالی نو   با ایده هایی تازه  برویم. جسورانه  اما با  آگاهی برای نجات خود از چنگ رژیم متجاوز و اشغال گر ولایت فقیه تلاش نماییم. در چهارشنبه سوری اسطوره  پیروزی نور بر  تاریکی را به واقعیت تبدیل کنیم.

چهارشنیه سوری امسال ، جشن و مبارزه امروز را  با تلاش های چند هزار ساله پیشینیانمان  برای  آزادی و عدالت  پیوند زنیم.   به سرکوب گران، شکنجه گران و کسانی که برای منافع بی مقدار خود به هر دروغ و مکر و حیله و جنایتی متوسل میشوند نشان دهیم که ایرانی آزاده میمیرد ذلت نمیپذیرد.

هنگام پریدن از روی آتش با خود  عهد کنیم که بهترین راه زنده نگاه داشتن خاطره جان باختگان راه آزادی و دوستان در بندمان تلاش برای رسیدن به  آزادی و رها کردن خود و هموطنانمان از بند استبداد از هر نوع و با هر بهانه ای است.   با خود عهد کنیم که خود را از بند سنت های کهنه آغشته به تفکرات استبدادی و تمامیت خواهی رها کنیم  تا بتوانیم   آزاد بال و سبک  برای رهایی واقعی خود  تلاش کنیم.

وقتی نظامی سرکوبگر  بر ما مسلط است؛ همگی زندانی آن نظامیم.  اما بدانیم که قبل از انکه زندانی این نظام شده باشیم، زندانی افکار خود بوده ایم.  به این دلیل

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!