تفرقه بیانداز و حکومت کن

تفرقه بیانداز و حکومت کن

شاید شما هم این جمله را بارها شنیده باشید ولی آیا به عمق این جمله دقت کرده اید؟  راستی چه کسی از تفرقه ما استفاده میکند؟  یک مشت تازه به دوران رسیده که از فقر و فاقه به قدرت و ثروت باد آورده ای رسیده اند؟ و یا دزدان و دلالان بین المللی که در فکر فروش مواد مخدر و مواد منفجره خود هستند؟

راستی اگر ملت های ما با هم متحد باشند و همه به کار و تولید مشغول باشیم دیگر چه کسی داوطلب خرید بمب های یک میلیون دلاری است؟ و یا اگر جوانان ما کار  دانشگاه مدرسه های فنی  امکان ازدواج و خانه و کاشانه داشته باشند در آنصورت کدام جوان ایرانی به دامان اعتیاد پناه خواهد برد؟ 

در زمانی که در ترکیه دانشجو بودم دوستی داشتم که آذری بود. ولی با ناراحتی بیش از اندازه میگفت که چرا به ما ترکان خر میگویند  و چرا اسم یک حیوان دیگری را روی ما نمیگذارند. به او گفتم دوست عزیز این اسم گذاری ها ریشه سیاسی دارد و درست کرده اند برای اینکه ما با هم بد باشیم و نسبت به هم کینه و نفرت داشته باشیم.  و باهم متحد نباشیم. وگرنه آنکه میگوید ترک خر خودش هم خر است وگرنه توهین به یک قوم و یک گروه کار یک انسان عاقل و و الا نمیباشد.

این جوک ها را با حساب و کتاب ساخته و پرداخته تا از اتحاد مردم جلوگیری کنند.  رشتی بی غیرت و یا تهران کله پاچه خور و … همه ساخته و پرداخته استعمار جدید است.  هماناییکه بین ادیان و نژاد ها و تخم خشم و تفرقه میکارند تا بهره برداری کنند.  کینه بین شیعه و سنی  بهایی و مسلمان تنها برای ایجاد حس خشم و نفرت است تا مردم با هم متحد نباشند. و دیگران بتوانند آنان را غارت نمایند. 

حتی حس برتری خواهی مثلا اعراب از دیگران و یا نفرت بین بعضی از ایرانیان از اعراب نیز ریشه سیاسی و استعماری دارد.  وگرنه ترک و فارس و لر و کرد همه اقوام ایرانی و یا آریایی هستند. شاید بشود گفت که ترکان دو دسته اند یکی ترکان سفید و دیگر ترکان زرد پوست ولی بطور کلی مردم کل جهان اکنون با هم مخلوط شده اند و واقعا کسی یک دست نیست.

کسانی که عید نوروز را جشن میگیرند از تاجیک ها گرفته تا سایر اقوام تا برسد به ترکیه و بالکان عملا همه با هم مراوده داشته و با هم ازدواج کرده و با هم مخلوط شده اند و برای همین است که چهره ها و مردم بهم خیلی شبیه هستند. 

بهر حال اکنون روز دوستی و اتحاد است و همه مردم دنیا با هم برابر و برادر هستند ولی متاسفانه صاحبان زر و زور میخواهند بین مردم تفرقه باشد و مردم با هم در جنگ و ستیز تا بتوانند بازار یابی کرده و سلاح ها و مواد مخدر خود را بفروش برسانند.  متاسفانه ادیان هم عوض اینکه اتحاد و دوستی به ارمغان بیاورند به دست شیادها افتاده و بوسیله بعضی از آنان رهبری میشوند  و آنان از دینها نیز مثل حربه برای جمع بیشتر زر و زور استفاده و یا سو استفاده میکنند. 

متاسفانه فرد گرایی و نوعی بت پرستی در شرق و اینکه بعضی از مردم برای منافع آنی و خصوصی حتی یک ملت را بر باد میدهند در فرهنگ مردم وارد شده است.  انسانها ظاهرا با هم خوب و مهربان هستند ولی همینکه موضوع منافع شخصی پیش میآید همه انسانیت زیر پا گذارده میشود. و برای مشتی پول همه نوع بد جنسی و خیانت را انجام میدهند. متاسفانه نداشتن یک دادگستری واقعی که از پول و رشوه در امان باشد نیز به این دزدیها و خلافکاریها دامن میزند.

امانت داری جایش را به دزدی وکلاهبرداری میدهد و شخص غارت شده مورد تجاهم و تجاوز واقع میگردد و اشخاص فاسد برای تبریه خودشان شخص غارت شده را لجن مال میکنند. و هیچ دستگاهی هم از ترس درگیر شدن خودشان در این موضوع دخالت نمیکنند.

بهر حال ما بایست امیدوار باشیم که روزی این دزدیها و غارتگریها به پایان میرسد و همه ما با دوستی صلح و عدالت در کنار هم برادر وار زندگی خواهیم کرد و هیچ کس بخاطر داشتن اعتقاد پدر و مادرش به چهار میخ کشیده نخواهد شد.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!