فلان لق ایران

چند سالی بود در بین امر مشتبه شدن و پُز خارج نشینی دادن و چشم نازک کردن برای این و لوس و ننر شدن برای آن و نوش جان دستپخت عمه جان و خاله جان و دیگر جان جانها، زیارت ایران شامل تُک پایی بیرون رفتن از مدار اقدسیه و فرشته و محلات حومه و سفر به ماسوله و شیراز و اصفهان و ابیانه و… و گرفتن عکس و فیلم برای نشخوار خاطرات خوش پس از بازگشت به غربت در میهن دوم شده بود.
هر از چند گاهی ترک عادت کردن صفایی دارد که اهلش خوب به آن واقفند و کشته و مردۀ آنند.

خرق عادت و فیض سر قبر آقا ” امام ” بردن به دیار مجاور بهشت زهرا در وادی خلا زیر منتهی شد و آنهم در روزیکه تمامی سینه چاکان بارگاهش از اقصی نقاط آورده و در آنجا تلنبار شده بودند.

مشاهدۀ انوار ساطع شده از مقامات پر آوازه و جوٌ گیر شدن از دبدبه و کبکبۀ یکایک آنها و استشمام رایحه های یکی از دیگری دل انگیز تر زائران حرم ستر و عفاف و مست و مبهوت خلوص نیت مشهود در وجنات پَکرشان کافی نبود که خبر از کرامات آقا ” امام ” آمد.

به یکباره گروه کُر دم گرفت که ای بیخبران بدانید ” نوادۀ روح الله، سید حسن نصرالله ” است. منظور از نصرالله ولی فقیه حزب الله لبنان است که کاشف به عمل آمد از گردۀ آقا “امام ” است و اینهمه مال و آبروی ایران که خرجش میشود در حقیقت راه دوری نمیرود و ماترک بابا بزرگ است و از شیر مادر حلال تر. دور نخواهد بود که خالد مشعل حماس هم پسر خاله از آب درآید.

هم غزه هم لبنان، فلان لق ایران.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!