رهبران دنیای سوم و خاورمیانه از تاریخ بیآموزید و آلت دست نشوید.

رهبران دنیای سوم و خاورمیانه از تاریخ بیآموزید و آلت دست نشوید.

میگویند که حضرت مسیح معجزات بسیاری کرد و مرده را زنده و… ولی همان حضرت مسیح توسط یکی از همان حواریون و یا شاگردانش برای خاطر چند سکه  نقره لو رفت و یه چهارمیخ کشیده شد. و با وجود تمامی احترامی که میگویند بین مردم داشت و از او آن همه کرامت دیده بودند هیچ کس برای دفاع از او برنخواست چرا؟

حضرت محمد که آن همه قدرت نظامی و قدرت معنوی و مادی داشت و آنهمه فدایی و سینه چاک و پیرو داشت و به فرمان او حاضر بودند که هر کاری بکنند حتی اگر به قیمت جانشان تمام شود دیدید که چطور نوه ها و خانواده همان حضرت را در صحرای کربلا کشتند سوزانیدند سر بریدند قطعه قطعه کردند سرهمان حضرت سید شهدا را بر سر نیزه کردند و بدنهایشان را در همان صحرای کربلا زیر آتش سوزان خورشید رها کردند و رفتند خوب آن همه فدایی آن حضرت چه شدند  کجا بودند و چرا از آن حضرت دفاع نکردند.

اکنون هم قدرتهای غارتگر دندان تیز کرده اند تا از اختلافات ما بهره برداری نمایند. ترکها را برعلیه پارسها میشورانند و به آنان پول و راهنمایی میدهند تا اختلافات را دامن بزنند. توهین و تحقیر به گروه ها و یا قومهای ایرانی و آتش اختلاف بین آنان را شعله ور کردن به نفع کی میتواند باشد؟

آتش نفاق بین مذهب های ایران وکشت کشتار گروههایی که بهر حال به آیین دیگری گرویده اند نیز به نفع چه کسی میتواند باشد؟ خودشان متحد هستند  و ما متفرق. آیا این توضیح واضحات نیست که ما هم میبایست  متحد شویم. دامن زدن به آتش اختلافاتی که ساخته دست ابر قدرتها ست به نفع کیست؟  آقایان دیکتاتورها ی خاورمیانه و آقایان آیات عظام بخود بیایید برای مردم کار کنید آقایان شیوخ محترم عرب که در قصرهای طلاکاری وحمام های عاج عیش و کیف میکنید و تمامی زنان زیبا روی را از چهار کنج دنیا به حرمسرای های رویایی خود برده اید و با ثروت مردم که از پول نفت بدست آمده با غارت مردم به عیش ونوش و خور خوراک و شهوترانی و عشرت مشغول هستید و بنام اسلام مردم را غارت میفرمایید بخود بیایید که کودک فلسطینی آب ندارد بابا ندارد ولی اسلام دارد؟

مسلمین در بی خبری و کم سوادی دارند دست و پا میزنند و شما به همان توضیح بول و غایط و اعمال جنسی و با پای چپ به مستراح رفتن مشغولید؟ از خواب بیخبری بیدار شوید. آنوقت که آتش گرفت دیگر حتی دیکتاتور هم در امان نخواهدبود.

دزدی و فساد و چپاولگری در خاورمیانه ضرب مثل شده است. آیا تقصیر کیست؟ شما هاکه سکان هدایت در دست دارید و میلیاردها دلار در اخیتارتان هست آن را صرف ملت  بهداشت کار و دانش ملتهایتان بکنید نه در بانکهای اورپ و آرمریک بحسابهای شخصی خود سرازیر بفرمایید مطمین باشید که مردم غرب آنقدر نادان نیستید که وقتی شما قدرت از دست دادید آن پولها را بشما ها پس بدهند.  بیایید انسان باشید و برای مردم کار کنید تا دیر نشده که آتش خشم مردم شما را خواهد سوزانید.

مرگ دیر و زود دارد ولی بالاخره سوخت و سوز ندارد.  بیایید برای خاطر همان خدایی که میگویید قبولش دارید و امیدوارم که اهل جا نماز آبکشی نیستید برای مردم خدمت کنید که سعدی میگوید سعدیا   مرد نکوکار نمیرد هرگز  مرده آنست که نامش به نگویی نبرند.

نادانی را کنار بگذارید و صدام وار پیش نروید. از تاریخ بیآموزید.  مردم بسرعت یک صد و هشتاد درجه تغییر جهت میدهند. مهران میگفت پسرخاله ای داشت که به او بی نهایت مهربان بود. وقتی مهران به او اعتماد کرد و اموالش را به او سپرد همه را بالا کشید و وقتی دید مهران ناراحت است و میخواهد شکایت کند گفت تمام نکته های ضعف ترا که میدانم بروز خواهم داد بهتر این است که سکوت کنی. نکته های ضعف مهران این بود که مادرش مسلمان نبود.   و کسی که میخواست که از این نکته ضعف هم استفاده کند مسلمان نبود. آری مردم اینطورند وقتی که احتیاج دارند کرنش میکنند ووقتی که احتیاجشان بر طرف شد خنجر میکشند و به همان کس ضربه وارد میکنند که به آنان اعتماد کرده بود.  خدای نگه دارتان باشد بخود بیایید. امیر شما.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!