بابا جان دعواسر لحاف ملا است تلای سیاه یا بلای سیاه.

بابا جان دعواسر لحاف ملا است تلای سیاه یا بلای سیاه.

فرض کیند که پدر خانواده ای مرحوم شده است و زن خانواده مجبور شده است که همسر مرد دیگری بشود. نا پدری مردی بد ذات خشن و بی انصاف است او میخواهد از بچه های همسرش سو استفاده کند. حالا اگر شرکتی که ناپدری را استخدام کرده مرتب بهر بهانه ای از حقوق وی کم کند که مثلا میخواهد به پسر خوانده و دختر خوانده هایش کمک کند معلوم است که مرد هیچوقت از خورد و خوراک خود نخواهد زد بلکه فشار بیشتری به اعضای خانواده میآورد.

و درحالیکه بین زن و شوهر اختلاف هم هست همه فامیل و دوستان خانواده هم دندان تیز کرده اند که از این حلیم داغ سهمی ببرند. خانواده فرض کنید که وضعی خوب دارد و درآمدی کافی داشته ولی حالا شرکتی که پدر خوانده در آن کار میکند برای خاطر اجحافی که او به نا فرزندان خود کرده است حقوق او را کم کرده یا قطع کرده است و مسلم است که ضرر به اعضای بی دست پای خانواده مثلا بچه ها میرسد مرد میتواند در بهترین رستوانها با دوستانش کباب و شراب میل بفرماید و دست خالی به خانه برود که حقوقش کم شده است.

در این موقع دوستان و  فامیل اعضای خانواده با حالتی مثلا بسیار دلسوزانه وارد ماجری میشوند تا بتوانند اعتماد اعضای این خانواده پریشان را جلب و به نفع خود بهره برداری نمایند. همه دوستان و فامیل این خانواده دارند نقشه میکشند که چطور هرکدام گوشته از ثروت خانواده را بربایند. 

پسر خاله و همسرش بعنوان دلسوزی و همکاری مرتب به پدر کمک میکنند تا پدر به آنان اعتماد نمایند و هر چه که میتوانند بربایند.  کسان دیگر هم با زن خانواده خوش بش راه انداخته اند تا آنان نیز به نوایی برسند. و بالاخره هر که هر چه که بتواند از گلوی این خانواده در حال دعوا و مرافعه بیرون میکشد. 

هیچ کشوری دلش به حال کشور دیگر نمیسوزد و در زندگی خصوصی هم شاید به غیر از پدر مادر هیچکس دلسوز واقعی فردی نباشد. حتی برادری که زن دارد دیگر برادر برایش مهم نیست بلکه بچه ها و توله هایش اکنون جای برادر و خواهر را گرفته اند. مگر همان خانم دکتر فرخ رو پارسا توسط فامیل نزدیکش لو نرفت. خیلی از کسانی که بعد از انقلاب لو رفته اند توسط فک و فامیل نزدیک و یا دوستان مثلا بسیار نزدیک بودند.

بسیار خواهر ان و برادران که بهم برای خاطر مال بیشتر دنیا بهم خیانت فرمودند همچنین زنها به شوهرها و یا شوهر ها به زنان. برادر برادر را لو میدهد که طرف مجاهد است و خواهر برادر را لو میدهد که طرف علاقه به بهاییت دارد.

حالا شما توقع دارید که کشورهای بیگانه که خوشحال از وضعهای بل بلشو هستند برای کمک و انسانیت جلو بیایند. کشورهایی که دارای معادن طبیعی هستند که کشورهای مثلا پیشرفته به آن احتیاج دارند مسلم است که مردمانش قربانی خواهند شد. با دامان زدن به اختلافات مذهبی قومی زبانی  مردم را علیه هم دسته بندی میکنند به رهبران خاین توسط رابط هایشان پول میدهند و برنامه ریزی میکنند تا بر علیه  گروه دیگری شست و شوی مغزی شوند. متاسفانه بی سوادی و کم سوادی دست مایه این گروه های غارتگر است.

خوب اگر شیعه با سنی و مسیحی بایست مشگل داشته باشد چرا این مشگل در آمریکا که تعداد نژاده ها  و مذهب ها بیشتر است دامن زده نمیشود؟

اگر بهایی ها و مسلمانان در ایران بایست با هم اختلاف داشته باشند  چرا این اختلاف بین  مسلمانان وبهاییان آمریکایی و یا ساکن آمریکا وجود ندارد؟

اگر یک گروه و یا یک کاندیدایی پیروز نشد چرا کاندیدایی دیگر بااو در گیر نمیشود که هیچ بلکه همکاری هم میکند؟  همه میدانید که صنعت مواد مخدر صنعت اسلحه این دو به تنهایی در آمدشان از در آمد همه بقیه صنایع بیشتر است. ( تحقیق نکرده ام بلکه در روزنامه ها خوانده ام) خوب کسی مانند آقای بن لادن و آقای صدام آیا جز بازاریابی برای سلاحها و مواد منفحره و مواد مخدره کاری دیگری هم کردند؟

مگر آقای صدام از طرف همان آمریکا در جنگ بی مصرفش حمایت نشد و بهترین سلاحها و مواد را در اختیارش نگذاشتند؟  مگر آقای بن لادن در آمریکا تعلیم و تربیت نشده است؟

شرکتهای غول آسای چند ملیتی میخواهند طبقه متوسط را که موی دماغ آنان است در تمام دنیا نابود کنند و به طبقه فقیر برسانند یا اگر خیلی تیز باشند بتواند به طبقه بالا تر بروند. در تمام  دنیا این طبقه متوسط است که زیر ضربه های اقتصادی قرار گرفته و با تورم و ضد تورم دارند نابودش میکنند. آنان میخواهند مواد مخدر و مواد منفجره خود را بفروش برسانند و این طبقه متوسط تحصیل کرده است که موی دماغ آنان است. اگر بتوانند این طبقه را بسوی فقر بکشانند و یا حداقل بی تفاوتش کنند آنان براحتی میتوانند هر  کاری که میخواهند انجام دهند چون هر چه فشار بیشتر اقتصادی وارد آوردند این فشار باعث رشوه خواری دزدی و فساد بیشتری بین مردم خواهد شد. و همه سعی میکنند با دزد مال مردم خوری و یا سو استفاده از اعتماد ها دوستی ها مهربانی  دیگران را سرکیسه کنند و در نتیجه یک بل بشوی کامل رخ میدهد که دزدان بین المللی با نفوذی که به رهبران کم تجربه و بی سیاست دارند کشوری را مفلوک نمایند.  باری که از ماست که بر ماست  مارا به دست خودمان میخواهند نابود کنند همچنان که تا بحال کرده اند هرکسی بخواهد برای مردم کار کند همان مردم بی خبر و شست شوی مغزی شده دمار از روزگارش در خواهند آورد و اورا و یا آنان را آواره خواهند کرد و یا بپای چوبه دار خواهند فرستاد.

با امید اینکه نور دانش بهمه بتابد و بازیچه دست ابر قدرتها برای مشتی دلار نشویم. البته میلیونهای آن. دروغ حسادت خیانت و رشوه خواری و دزدی قلمی و … بی تفاوتی و بی مصرفی از شگردهایی است که سیستم غارتگر بین المللی به آن دل خوش کرده و رویش سرمایه گذاریها کلان میکند.

در دنیایی که خواهری برادرش را برای مال دنیا لو میدهد شما از کشورهای غارتگر و کارتل عظیم چه انتظاری دارید آنان فرزندان کشور خودشان را هم متعادمیکنند تا بهتر بتوانند آنان را کنترل بکنند. آنوقت فکر میکیند که دلشان  برای میلیونها متعاد کشورهای دنیای سومی میسوزد . زهی خیال باطل که همسایه من هر چه چل تر به نفع من است. غرور و نخوت حسادت و پول پرستی  اساس کار است که بی تفاوتی هم مایه همه این مشگلات است.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!