. حضرات آیات عظام العظمی مقلدان خود را رهنمایی بفرمایید.

حضرات آیات عظام مقلدان خود را رهنمایی بفرمایید.

در این دوره جنگ ها جنگها و پیروزیهای اقتصادی علمی و ورزشی و صنعتی است. دوره کشت کشتارهای بین شیعه و سنی در تمامی دنیا بپایان رسیده است. و این تنها دکان غارتگران بین المللی است که مارا به نامهای شیعه  سنی  ترک و لر  بلوچ و کرد فارس و آذری بجان همه میاندازند و خودشان به ریش ما میخندند.

ماشاالله ما کمبود حج الاسلام  ثقه الاسلام و آیات عظام و آیات عظام العظمی کم که نداریم ثروت و کتابخانه و دانشگاهها هم که همه در اختیار آنان است باضافه تمدن عظیم اسلامی و کتابهای مربوطه این همه دانشمند و علمای دین و فقه. آن وقت بجای اینکه بیایند با هم یک میز گرد داشته باشند و دوستانه مسایل و مشگلات را حل بفرمایند به کشت وکشتار و آزار و اذیت مردم و مقلدان خود را تحریک وتشویق  میفرمایند. شما که در آن درجه از دانش وکمال هستید بیایید این مشگل را حل کنید.

یک میز گرد ترتیب دهید و از ادیان دیگر که با آنان اختلاف دارید دعوت بفرمایید که مطالب شان را بگویند و شما دانشمندان نخبه هم به آنان پاسخ های دندان شکن بدهید. شما که براحتی میتوانید پسربچه های ایرانی را با ارشاد روی مین ها بدوانید و مردم حاضرند جانشان را هم برای خاطر شما روحانیون فدا کنند چرا این مشگل را حل نمیکنید؟

بهاییانی که حاضرند براحتی کشته شوند را بقول خودتان ارشاد بفرمایید و با یک گفتگوی در تلوویزیون مردم را هم ارشاد کنید.

میدانید که چقدر جوانان ایرانی به نامهای مختلف پرپر شده اند ؟ آیا شما مسولیت قبول نمی فرمایید. علی وار عمل کنید. آنانی که صدام وار عمل میکنند از مرحله پرت اند.

ببینید در آمریکا و اروپا همه ادیان در کنار هم با هم زندگی میکنند و همه در سازندگی کشورشان دخالت میکنند حالا اگر قرار باشد گروه هایی را بنام ها ی مختلف کنار بگذارید که آنوقت میماند علی و حوضش.

با دریایی علم که شما دارید حیف است که از یک میز گرد ترتیب بدهید و به ارشاد مردم بپردازید بهاییان  و سایر کسانی که شما آنان را منحرف میدانید به میز گردتان دعوت کنید و با منطق و برهان ثابت بفرمایید. بهر حال مردم مقلد شما که شاید اطلاعاتی از دین ندارند و تنها چشم به دهان شما دوخته اند و مرید شما هستند خواهند دید که مقلد یک دانشمند برجسته هستندکه با کمال دانایی از دین مبین اسلام در برابر ادیان دیگر دفاع میفرماید. در آنصورت مردم میتوانند با شنودن حقیقت به این غایله خاتمه دهند.

در آنصورت دست دزدها و غارتگران که بنام بهایی مردم را غارت میفرمایند و یا بهاییانی که دیگر را بهر نام دیگری از زندگی ساقط میفرمایند و با حربه دین همین خود بهاییان دیگران را غارت   میکنند پایان بپذیرد و اینقدر از دین سواستفاده نشود. میدانیدکه در هر دینی اشخاص بد هستند و به مناسبت موقعیت از مشگل سو استفاده میکنند. شما با این عظمت معلوماتی که دارید براحتی میتوانید که با بهاییان مباحثه بفرمایید یا ….

تا بیشتر از این هدف تفرقه بیانداز و غارت کن سیستم های بین المللی غارتگر واقع نشویم و ما هم یک ملت یک پارچه و متحد باشیم.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!