بیایید ما هم نامهای عربی روی دریاهای نزدیک ایران را به رفراندوم بگذاریم.

بیایید ما هم نامهای عربی روی دریاهای نزدیک ایران را به رفراندوم  بگذاریم.

سالهاست عربها در پی از بین بردن نامهای ایرانی هستند. نمونه اش همین خلیج همیشه پارس است که متاسفانه با همدستی سیستم غارتگر و تفرقه افکن سعی دارند بهر نوعی ایرانیان دارای مشگلات را آزار دهند. نمیدانم چرا ما هم از طریق گوگل همین کار را با نامهای عربی دریای عمان و یا دریای عربی نمیکنیم. و همیشه در حال تدافعی قرار داریم. خوب اگر عوض کردن نامهای تاریخی حق همه است پس ما هم بایست این حق را داشته باشیم.

اوصولا به رفراندوم گذاشتن چیزی که مال ماست آیا کاری درست است. خوب ببینید که گوگل چطور چیزی که هزاران سال است یک نام را دارد برای عوض کردن نام به مسابقه و یا به نمایش و یا به رفراندم میگذارد. تلاشی برای ویران کردن ایران؟ امیدوارم که تمامی خلق ها یا ملت های ایران و توران دوباره متحد شوند و با غارتگران بین المللی به مبارزه علمی بپردازند.

اکنون تنها راه مبارزه مبارزه علمی  فرهنگی و ورزشی و اقتصادی است. یک یهودی میگفت که ما پسر عموهای عربها هستیم. آنان این همه کشور دارند و عرضه نگه داریش هم ندارند. یک مشت میلیارد دارند مردم را به همکاری شیاطین  های بین المللی غارت میکنند. بجای بالا بردن سطح فرهنگ و علمی کشورشان همه اش در فکر دزدی غارت و جنگ هستند تا مردم بیچاره خودشان را مشغول کنند. و یک بهانه شان هم همین کشور کوچک ماست که به آن خوبی داریم اداره اش میکنیم. و بجای رسیدگی به آنهمه کشور که بنام خود کرده اند. از مصر باستانی آرامی گرفته تا سوریه نیمه رومی همه را عربی کرده اندولی عرضه نگهداری و پیشرفت مردماشان را که ندارند هیچ بلکه دزدی رشوه خواری و تقلید و دو رویی در کشورهایشان بیداد میکند. آنوقت مرتب میخواهند سرزمین ما را که ما هم حق داریم بگیرند و نامهای همه کشورهای و دریاهای دنیا را هم نام عربی بگذارند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!