چرا مردم خاورمیانه نمی توانند مشگلات خودرا با دوستی و منطق حل کنند؟

چرا مردم خاورمیانه نمی توانند مشگلات خودرا با دوستی و منطق حل کنند؟

اکنون که دنیا ظاهرا اینقدر کوچک شده و راه هم بهم نزدیک شده است و تلفن و کامپیوتر و اینترنت همه مردم دنیا را براحتی بهم وصل نموده است چراملتهای ما نمی آیند مثل سایر کشورها مسایل و مشگلات خود را با دوستی و منطق و منصفانه حل کنند. چرا هنوز خوی تمامیت خواهی و خود خواهی و خود محور بینی در ما از بین نرفته است؟ آیا مشگل عربان و اسراییلیان حل نشدنی است. یا اینکه دستهایی در کار است که از اختلاف اینان سو استفاده کنند؟ احتمال حرص و زیاده طلبی بعضی از عربان و شاید حرص و طمع بعضی از یهودیان هم که از این بل بشو سو استفاده میکنند نمیگذارند که مشگل دوستانه حل شود. شاید هم کسان دیگری هستند که آتش به این ماجری می اندازند تا بتوانند وسایل مخرب خود را در معرض فروش بگذارند.

میگویند که در جنگ 1967 میان عربان  واسراییلیان شوروی طرفدار عربان بود و آمریکا هم پشت اسراییل. و در حقیقت یک آزمایش نظامی بین وسایل ساخته شده شوروی و آمریکا بود که بایست امتحان میشد و دیدیم که کالاهای جنگی ساخت آمریک برنده شد. این آقایان عرب که بقول یهودیان اینهمه کشور دارند و این همه زمین و دولت و ثروتمند خوب چرا اول به فقیران کشورهای خود نمیرسند؟ و باز زمین بیشتر میخواهند؟ آیا یهودیان در سرزمین خودشان هیچ حق آب و گلی ندارند؟ آیا این منصفانه بود که هیتلر شش میلیون آنها را از بین برد؟ آیا یک گروه منصف و یک تعداد حقوق دان بین المللی بهتر نمی تواند این مشگل را حل کند؟ فکر میکنید که این شورش ها و این جنگ و جدلها به نفع کیست؟ آیا کودک اسراییل از این همه نفرت استفاده میکند یا کودک فلسطینی؟

در روزنامه خواندم که آمریکا تا بحال بیش از سیصد میلیارد دلار خرج نبرد با بن لادن کرده است کی بن لادن را بن لادن کرد؟ آیا این همه ادیان الهی هیچکدام توانایی ندارند که اینهمه جدل و جنگ را ریشه کن کنند؟ آیا این روش حضرت عیسی است که بایست اینقدر فتنه و آشوب بپا کرد و کشت کشتار نمود؟ راستی هیچ فکر کرده اید کیست که این جنگ ها و نفرت ها را میگرداند. کی مرتب عربان را تحریک میکند که خلیج پارس هم بگیرند؟

این همه شیوخ میلیارد عرب و این همه ثروتمندان افسانه ای شرق کجا هستند که به کمک محرومان نمی آیند و برای کشورشان فداکاری نمیکنند؟ عربان که دو آب را بنام خود کرده اند باز هم قانع نیستند و میخواهند آب سوم را هم بنام خود بکنند. لابد میخواهند تمام دنیا را هم یک صفت عربی به دنبالشان بیاورند و مثلا کشور بریتاینای کبیر عربی. یا جمهوری فدرال آلمان عربی؟ آیا این همه کشور عربی که در اختیار دارند را آباد کرده اند که باز هم چشم به سرزمین ما دوخته اند و میخواهند تنها آبراهی را که بنام ماست هم از آن خود کنند. عربان میخواهند سایر تمدنها را نابود کنند همچنان که کردند. خط و زبان و فرهنگ سایر ملتها را نشانه میروند تا نابودشان کنند. تنها این ترکان عثمانی بودند که با همان روش خودشان به نام خلیفه مسلمین به آنان سالیان درازی حکومت کردند.

چرا عربان با فرهنگهای دیگر ضد هستند؟ و زیاده طلبی دارند؟ آخر این یک کار ابلهانه نیست که نام دریایی را که هزاران سال پارس بوده است چون اکنون در ایران مشگلاتی بوجود آمده است را به نام دیگری بخوانند؟ اگر بهمین روش قضاوت کنیم میبینم که آنان به مردم کشورهای خود هم رحم ندارند و از آنان بعنوان برده سو استفاده میکنند من شنیده ام که در کشورهای عربی به مردم زیاد زور میگویند و به نام دین هر کاری که بخواهند انجام میدهند و اصلا معلوم نیست که آیا آنان مثل همان صدام ویا یزید ابن معاویه اعتقادی به اسلام داشته باشند یا نه؟ 

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!