رهبران ملی و دینی و گروهی خاورمیانه آتش تفرقه آماده شده است. توضیح واضحات؟

رهبران ملی و دینی و گروهی خاورمیانه آتش تفرقه آماده شده است. توضیح واضحات؟

در یک زمانی کشورهای استعمارگر مستقیم وارد عمل میشدند ولی اکنون تنها با تفرقه افکنی و آتش زدن به تمامی ارزش های انسانی وارد کارزار میشوند. کی القاعده را تولید و گسترش داد؟ کی به طالبان بال و پرداد. کی زیر بغل صدام حسین را گرفت؟ کی از یک آدم معمولی یک بت تمام عیار ساخت؟ بن لادن چطور تبدیل به افسانه ای شد؟ و میلیاردها دلار برای خاطر نامش به هدر رفت؟

کی آتش اختلاف بین شیعه و سنی را مرتب فوت میکند؟ در زمانی که ملل پیشرفته برای تسخیر علوم و فنون و استفاده یا سواستفاده از فضا خود را آماده میکنند و دانشگاهایشان دنبال دانشجو میدوند و هر نوع کمک به آنان میکنند. کشورهای خاورمیانه درباره اینکه نماز خواندن با دست بسینه درست است و یا دستهای افتاده با هم بحث و جدل میکنند.

آقایان علما اندیشمندان بزرگان تا مادامیکه ما به قدرت علمی و سیاسی و دانش امروز نرسیم و تا مادامیکه ما محتاج به غرب و شرق برای گذران زندگی هستیم استقلال و آزادی معنی ندارد. داشتن غرورهای کاذب و یک مشت معلومات سطحی و تعصب های کور کورانه مطلب مورد علاقه کشورهای استعمار کننده است. آنان از وحدت و دانش و تساهل و پیشرفت ما نگران خواهند شد وگرنه از کشت کشتار تفرقه افکنی و بحث های بیهوده و تعصب های کور خوشحال خواهند شد.

تا مادامیکه ما از لحاظ اخلاق و علم در پشت سر آنان قرار داریم آنان سرمست هستند. میلیونها معتاد بیسواد متعصب  تمامیت خواه و خودخواهان کم سواد بیکار  در میان ما وجود دارند و اینان درست مثل همان ستون پنجم استعمار عمل میکنند و انرژی های ما را بهدر میدهند. کشورهای خاورمیانه اگر متحد باشند و اگر این بودجه و درآمد عظیم نفت و سایر مواد اولیه بجای رفتن به حسابهای خصوصی شیوخ عرب و رهبران مثلا ملی و یا مذهبی در بانکهای غرب و یا شرق بروند آش همین و کاسه همین است. این ثروتهای ملی بایست خرج زیر بنای علمی و صنعتی مدرن کشاورزی پیشرفته کار و تولید بشود. میلیونها مردم خاورمیانه در غرب و یا شرق سرگردانند. هزاران نفر آنان که از جوانان تحصیکرده هستند دست به خود کشی میزنند. دکتر فیزیک ایران لب موکت چرخ میکند. سرهنگ تحصیکرده کارگر ساختمانی میشود و سرلشگر تحصیکرده کبابی پزی باز میکند  و مهندس مکانیک فوق لیسانس اسباب بازی میفروشد و دکتر پزشک آمپول زن در زیر دست یک نرس میشود و دختر شاه پرپر میشود؟ سیستم بمن چه و بی تفاوتی غوغا میکند و ترک و لر پارس ترکمن و بهایی مسلمان و شیعه و سنی را بر علیه هم صف آرایی میکنند. آیا میدانید که چقدر خانواده ها براثر همین اختلافهاو براثر همین تقسیم بندی ها از هم متلاشی میشوند؟

جنون دیکتاتوری را دامن میزنند و برای دیکتاتور ها امکانهای زیادی فراهم میسازند تا مادامیکه دیکتاتور دست آموزشان در راه خدمت به آنان و در خط آنان قدم برمیدارد. تعصب دینی  مذهبی نژادی و قومی و زبانی اسلحه های آنان است. آنان مثل سال 1914 قحطی مصنوعی درست نمیکنند تا مردم رامیلیون میلیون کم کنند. آنان همه را بجان هم میاندازند. تفرقه هارا دامن میزنند مردم کشورها را تبدیل به آدمکهای مورد نظرخودشان میکنند به آنانی که کورکورانه فهمیده یا نفهمیده به آنان خدمت میکنند تا مادامیکه که حرف گوش کن باشند همه نوع امکانها را میدهند.

تنها راه مبارزه الگو برداری از پیشرفتهای خود آنان است. تولید و تحصیلات عمومی فرا  گیر و داشتن دانشگاهها و مدارس فنی و علمی هنری  ورزشی و کشاورزی پیشرفته کافی بطوریکه همه دانش آموزان و دانشجویان را شامل شود و امتحانات ورودی شان بر مبنای سواد کافی باشد نه مسابقه حذفی یعنی هرکس که توان علمی داشت بایست بکار گرفته شود. داشتن تساهل و برابری برای تمامی مردم و بدون درنظر گرفتن دین آیین و نژاد و ملیت آنان.

کوتاه کردن دستهای آلوده به فساد دزدی های افسار گسیخته و سو استفاده در مقامهای کلیدی برای گرفتن رشوه و هدیه های بسیار گرانبها و سواستفاده از درجه های دولتی برای جمع مالهای غیر مشروع. داشتن یک دادگستری فرا گیر و کاملا بیطرف با بکارهای گیری از قضات و مامورین پاکدامن که بایست حقوق انسانی آنان نیز در نظر گرفته شود. سرگردی که نمیتواند شکم بچه هایش را سیر کند لاجرم دست رشوه گیری خود را دراز خواهد کرد.

جوانان مثلا تحصیکرده ای که با هزار دوز و کلک شغلهای پردرآمد مثلا ناظر شهرداری شده اند بایست کاملا کنترل شوند زیرا آنان با سواستفاده از مقام و موقعیت های خود بدون اینکه کار مثبتی انجام دهند رشوه های کلان میگیرند و در عرض چند سال پشت خود را بسته اند. و بقول خود روزنامه ها دیگران که نتوانسته اند به این سفره دسترسی داشته باشند گداهای فوق لیسانس میشوند.

تامادامیکه عدالت و دوستی و تساهل و دانش  و همکاری بین ما نباشد تمام رشته ها پنبه خواهند شد. تا مادامیکه دزدی و فساد وجود دارد و رشوه خواری مد شده است دیگر نبایست توقع داشت که ما به استقلال هم برسیم؟ از هم پاشاندن کشورهای دنیای سوم در برنامه قرار دارد بیایید باهشیاری این برنامه را خنثی کنیم. مسلم است که گرگان بین المللی برای پاره پاره کردن بیشتر ما دندانهای خود را خوب تیز کرده اند. و با پراکنده کردن ما و از دور خارج کردنها سعی میکنند که تمامیت خواهی را پیش ببرند و یک عده دست چین خودشان قدرتها را قبضه کرده و در راستای منافع آنان گام بردارند. حربه آنان تفرقه بین مردم است چه از لحاظ دینی  ملی  نژادی و یا قومی. خودشان ایالات ولایات ادتحایه متحده متفق هستند و ما پراکنده همراه با تفرقه و خشم و کین و فساد و دزدی و رشوه خواری و عدم همکاری تمامیت خواهی و تکروی.

ثروتهای عظیمی که خرج کارهای بیهوده میشوند میتوانند خرج دانش و بینش و علم صنعت و کشاورزی پیشرفته ورزش و خانواده و مسکن و بهداشت شوند.

بنی آدم اعضای یک پیکرند  که در آفرینش زیک گوهرند.  توکز محنت دیگران بی غمی  نشاید که نامت نهند آدمی. درخت تو گر بار دانش بگیرد  به زیر آوری چرخ نیلوفری را. وقتی که ظلم چیره شد حتی خود ظالم هم در امان نیست. اعدام صدام و  چاسسوکو رهبر رومانی  قتل عام خانواده سلطنتی عراق  تیرباران شدن موسولینی و مسموم شدن استالین را به خاطر بیاورید.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!