موج تفرقه افکنی وتهمت زدنهای بی دلیل.به بهاییان و دیگران

موج تفرقه افکنی وتهمت زدنهای بی دلیل.به بهاییان و دیگران

در یک ویدیو که من میدیدیم دو مرد جوان ظاهرا خوش پوش بدون ارایه هیچ دلیلی و هیچ مدرکی به بهاییان تهمت میزدند. کسی که به دیگری تهمت میزند بایست یک دلیل و یک مثال هم بیآورد وگرنه این تهمت زدنها  و این تفرقه افکنی ها همه به نفع استعمار بین المللی و به ضرر مردم است. باورهای دینی و آموزه های مذهبی که با تعصب همراه است و تا مغز استخوان افراد فرو رفته و حتی بعضی ها بدون داشتن هیچ معلوماتی به یک دین به دلایلی گرویده اند برخورد های خشن با این باورها جز باوری و ازیاد آنان ثمری نخواهد داشت. باکشتن و بستن توهین های بدون مدرک و گسترده کردن خشم و نفرت تیشه به ریشه زدن یک ملت است. هر انسانی بنا بر شرایطی یک باور را برای خودش انتخاب کرده است. حالا حمله به این باور بدون داشتن مدارک بقول معروف دادگاه پسند جز نفرت حاصلی نخواهد داشت و با همین حربه است که بهاییان نااهل به غارت مسلمانان و یا حتی نیمه مسلمانان و مسلمانان هم بنابر دستور دینی خود از طریق تفرقه افکنان به آزاد اذیت ظلم و حتی کشتن بهاییان میپردازد و اگر بقول شما این دین ساخته دست انگلیسی ها باشد که آنان هم از قتل غارت بهاییان باز سودهای تبلیغاتی خواهند برد و به عده پیروانشان افزوده خواهد شد. همانطوریکه میگویند روش شاه باعث انقلاب اسلامی شد کشتن و بستن و توهین های بدون مدرک شما هم باعث شفتگی بهاییت خواهد شد و مسلم است کسانی از بهاییان هم شاید از این خوشحال بشوند زیرا با با شهید شدن گروهی آنان هم میتوانند بهانه ای برای حقانیت خود ارایه دهند. حال که قرار است سر یک باور فلسفی نه علمی باهم صف آرایی و نبرد کنیم آیا بهتر نیست که این نبرد بصورت یک مناظره در یک تلویزیون باشد و طرفین با مدارک به مناظره و بحث با هم بروند تا تکلیف پیروان ساده دل هم روشن شود. مسلمانانی که تنها اسم مسلمانی را یدک میکشند و بهاییانی که در خانواده های بهایی یا نیمه بهایی به دنیا آمده اند و از همان کودکی مورد ظلم و آزار دیگران بوده اند. چرا بهاییت دروغ است چه مدرکی دارید آنرا ارایه دهید و بگذارید که طرف بهایی هم که معلوماتی در این باره دارد توضیح دهد و تشریح کند. آیا این راهی درست است یا توهین و تهمت زدنهای بدون دلیل یک طرفه. میگویند که باب از ادعای خود توبه کرد و توبه نامه او موجود هم هست پس چرا اعدام شد؟ آیا کسی که از یک کار فلسفی توبه میکند باز هم باید اعدام شود. چرا گالیله که برخلاف کلیسای آن زمان میگفت زمین میخرخد و میگویند که ادعای خود را پس گرفت اعدام نشد؟

میگویند که بهاییان فرقه ضاله هستند چرا؟ میگویند که بی بی سی از آنان تعریف میکند. خوب بی بی سی از خیلی کسان دیگر هم تعریف کرده است اگر بی بی سی از هرکس تعریف کند آن شخص بد است یا آن مرام بد است پس بایست شامل همه کسانی بشود که بی بی سی زمانی از آنان تعریف کرده است.

برای ایجاد وحدت بیایید که مشگلات خود را دوستانه حل فصل کنیم نه با تهمت و دروغ و فساد و تفرفه افکنی و نفرت افکنی. خانمی که یک مسلمان دو آتشه بود در اثر موقعیتی مسیحی شده بود. او که از اسلام یک معلومات بسیار سطحی ولی یک تعصب بسیار شدید داشت حالا تبدیل به یک مسیحی سطحی با تعصبی شدید تر شده بود وهمه مسلمانان را گمراه و کافر میخواند که همه مستوجب رفتن به جنهم خیالی او هستند. این همه جنگ جدل حاصل گوته نظری (تعصب و خرافات ) است  چون دورن پاک کنی ( یعنی به عشق و محبت واقعی برسی) حرم دیر یکی کعبه بت خانه یکی است.  اگر مردم ما تنها حافظ و سعدی را بخوانند یا مولوی را به همه این سوالات پاسخ داده است و اختلاف بین ما چه از لحاط مذهبی و چه از نظر قومی آب ریختن به آسیاب دشمنان غارتگر دندان تیز کرده کنونی است که سلاحهای خود مواد مخدر خود و تفرفه افکنی خود را آب کنند.

در این ویدیو هیچ دلیلی برای بدی و یا خیانت بهاییان آورده نشده است تنها به یک سری توهین و بدگویی قناعت شده است و هیچ مثالی هم گفته نشده که اینها فرقه ضاله هستند بچه دلیل و برای چه چه کرده اند؟ و یا په ظلم و فتنه ای نموده اند. درست مثل کسی که تنها از قرآن دفاع میکند که بهترین کتاب علمی و ادبی جهان است وقتی از او پرسیده میشود آیا قران را خوانده ای میگوید نه خوب چگونه اینها را فهمیدی میگوید که دیگران گفته اند در این ویدیو هم یک سری اتهام وارد میشود ولی هیچکدام آنها ثابت نمیشود. اینها بدند چرا وابسته انگلیس هستند به چه دلیل؟ آیا کتابهایشان را خوانده اید که مرجع رسیدگی واقع شوند. تنها کار این ویدیو یک نفرت افکنی بین بهاییان و مسلمانان است که ضرر به هردو خواهد رسید و قربانیان بیشماری از هر دو طرف خواهد گرفت و ضرر تفرقه بینداز و حکومت کن و یا غارت کن را ببار خواهد آورد. عوض رفتن دنبال علم و دانش کار و ایجاد رفاه و عدالت ما را به جنگهای خانگی مذهبی و قومی سرگرم میکنند.

آیا هیچ دقت کرده اید که چرا این اختلافات در مثلا آمریکا بطور قانونی و کشوری یا دولتی وجود ندارد و پرداختن به آن حتی جرم هم هست؟ در حالیکه که گروه بیکاران بی دانشگاهیان معتادان و بی پولان دارند از بین میروند تیلیغ در باره یک باور آیا کاری صحییح است؟ جز انداختن بیشتر تفرقه و نفرت بین مردم و گرفتن قربانیان بیشتر از مردم. بیایید باور ها را در یک مناظره تلویزیونی تشریح کنید و به پیروان سایر پیروان هم امکان بدهید که از مسلک خود دفاع کنند نه اینکه یک طرفه به قاضی مراجعه کنید و حکم نفرت افکنی و تفرقه را اجرا کنید. و از بی تفاوتی و ظلم سو استفاده کنید و از خاموشی بی تفاوتان حداکثر سو استفاده را بکنید. آیا شما هیچ اطلاعی از آنچه میگویید دارید؟ این نفرت واین بدگویی بدون پشتوانه تحقیقی و علمی بدکردن یک مشت آدم سطحی و بدون پشتوانه تحقیقی و علمی نسبت به هم و برله غارتگران بین المللی است وبس.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!