میرحسین تی وی

رسم است و رسم زیبایی نیز هست که به مناسبت ابتیاع چیز جدیدی از لباس گرفته تا ماشین و خانه تبریک و مبارک باد گفته شود. در همین راسته بخش اسلامیستی “جنبش سبز” آغاز پخش برنامه های تلویزیون خود را اعلام کرده و مبارک باشد دارد.
ولیکن رسم هم هست که از ب بسم الله کار بر اساس درستی و راستی آغاز گردد و الا

خشت اول چو نهد معمار کج

تا ثریا میرود دیوار کج

مسئولین تلویزیون “رسا” در منشور و بیانیه پر آب و تاب خود از جمله فرموده اند:

رسا “غیرانتفاعی و مستقل از احزاب، سازمان‌ها و نهادهای سیاسی دولتی و غیردولتی که به دلیل خفقان موجود در کشور، خارج از ایران ثبت شده‌اند.”

و درست بعد از این “مستقل” بودن اضافه کرده اند:

«رسا با تکیه بر منشور جنبش سبز تنها راه عملی ‌و مطلوبِ تغییر وضع کشور و نیل به مردم سالاری و آزادی را روش‌های مسالمت‌آمیز و مدنی می‌داند.»

و “رسا اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر پایه قرائت دموکراتیک و حقوق بشری در جهت احیای آرمان‌های اصیل انقلاب را مبنای فعالیت خود”

مطلبشان دراز است و همین دو بند از منشورشان بند را آب میدهد که “رسا” رسانه بخش اسلامیستی “جنبش سبز ” است که سران آن یکی هشت سال نخست وزیر نظام پر برکت بوده، دیگری رئیس مجلسشان و آن دیگر هشت سال رئیس جمهورشان.

این گروه بنا بر منشورشان میخواهند در چارچوب قانون اساسی نظام پر برکت و “اجرای ” آن در “جهت احیای آزمان های اصیل انقلاب ” فعالیت کنند.

مبارک باشد و انشالله به گفته میرحسین خانشان ” دوران طلایی امام ” را هرچه زودتر از طریق این رسانه جدید به ملت منتظر ایران ارائه کنند. بار دیگر رسا مبارک و باشد به پای هم پیر شوند.

http://www.kaleme.com/1389/05/16/klm-28047

http://rasatv.net/

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!