بیایید به جای پاشیدن تخم نفاق و نفرت بین خودمان مشگلات را حل کنیم.

بیایید به جای پاشیدن تخم نفاق و نفرت بین خودمان مشگلات را حل کنیم.

جوانان ما فرزندان ایران زمین دربدر شده اند در یونان جوانی دهان خود را دوخته است. میلیونها ایرانی آواره شده اندو میلیونها ایرای بی کارند  میلیونها ایرانی معتاد اند  میلیونها ایران دانشگاه ندارند میلیونها ایران زیر خط فقر زندگی میکنند. میلیونها ایران مسکن ندارن میلیونها ایرانی در آرزوی داشتن همسر و خانواده هستند آنوقت ما سر موضوعهایی فرعی با هم بحث و جدل داریم و همه مان هم معتقدیم که مرغ یک پا دارد. جنگ هفتاد دو ملت همه عذر است و …. چو حقیقت ندیدند ره افسانه زدندو بیایید این تمامیت خواهی ها این سواستفاده ها و این بی تفاوتی ها و این خودخواهی ها را دور بریزیم و مثل کشورهای مثلا پیشرفته با تساهل و تحمل و احترام به عقاید و زبانها و قومیتهای افراد دیگر زندگی کنیم. میگویند حضرت رسول به پیروان خود فرمودند هرگز به دین و آیین دیگران ولو نادرست بی احترامی نکنید زیرا اگر شما به پیامبر غیر حقیقی آنان بی حرمتی کنید آنان هم همین کا را در حق شما روا خواهند داشت.

اختلافات بین شیعه سنی  بهایی مسلمان و… ترک کرد بلوچ فارس رشتی تهران و سواستفاده از جوکهای طراحی شده همه آب ریخیتن به آسیاب دشمن و ستمگران بین المللی است که با دندانهای تیز شده شان برای پاره پاره کردن ملتهای خاور میانه در صف ایستاده اند. همانهاییکه صدام را بت  بن لادن را بن لادن میکنند و بعد هم با بمب و انفجار به جان مردم بی گناه میافتند. همانهاییکه تحصیل و تحقیق را بر روی مردم می بندند و راه خرافات و بی احترامی و تفرقه را هموار میکنند. همانهاییکه مردم را به دزدی رشوه خواری وبی حرمتی و فساد رهبری میکنند. همان تمامیت خواهانی که ادعای خدایی میکنند و دیگران را هیچ میپندازند. همانهاییکه که بمب های خوشه ای و شیمیایی بر سر مردم از پول مالیات خودشان میریزند و بعد هم برنامه سکوت را اجرا میکنند. همانهاییکه بنام دین و قومیت مردم ساده دل را برعلیه هم بسیج میکنند و خودشان در قصرهایی ساخته شده از طلا و عاج از پول همان ملتها به عیاشی و خرس شدن و بیکاری و بی عاری مشغولند.

اشخاصی که هیچ مسولیتی حس نمیکنند و هیچ تخصص و دانشی ندارند جز خوردن و خوابیدن و شهوت رانی کردن وبی خاصیت بودن و کاری جز پراکندن تخم نفاق و دشمنی و سواستفاده از باروهای مردم ساده لوح وساده دل. مثل خلفای اسلامی اموی یا عباسی که در خوشی و شهوترانی و دزد و فساد غرق بودند و شاید اصلا نه بخدا و نه به پیامبر اعتقادی داشتند. چون فساد دزدی و می خوارگی آنان بر خلاف دستورات اسلامی آن زمان بود که سرداران ترک و فارس و عرب را برعلیه هم تحریک میکردند و با حیله گری از تمامی آنان آدمکهایی برای دوام حکومتهای خود بهره وری میکردند. درست همان سیستم امروزه کار میکند. همانانی که در گذشته بنام اسلام سر حتی نوه های پیامبری که میگفتند به او متعقد هستند بریدند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!