کهریزک آمریکاییها

کشورهای متمدن بیخودی هارت و پورت نکنند و احترام خودشونو نگه دارند. علی شادمان رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نظام پر برکت آب پاکی را رو دست همشون ریخت.

به گزارش ایسنا ایشان ازجمله فرموده اند:

“من به عنوان يک نظامي قسم مي‌خورم؛ ارزش حماسه‌اي که سال گذشته مردم در حمايت از رهبري انجام دادند، از عمليات‌هاي بزرگ فاو و کربلاي 5 بيشتر و از هر هواپيما و تانک به غرش درآمده ارزشمندتر بود.”

و در مورد اجنبی ها اطمینان خاطر داده اند که:

“نيروهاي مسلح کشور را با فرماندهي مقام معظم رهبري آماده کرده‌ايم و اگر قصد تجاوز به ايران اسلامي را داشته باشيد، شما را با انجام سه اقدام به زانو درخواهيم آورد.در اولين اقدام، تنگه هرمز را در اختيار مي‌گيريم و اجازه هيچ‌گونه حرکتي را به هيچ کسي نخواهيم داد. در اين خصوص تاکنون چندين رزمايش را انجام داده ايم و توانايي هاي خود را به رخ آمريکايي‌ها کشانده‌ايم و اعلام مي کنيم اگر کوچکترين شرارتي براي ايران انجام دهد، تنگه هرمز را در اختيار مي‌گيريم.

در اقدام دوم، ما طرحي داريم که نيروهاي آمريکايي مستقر در پايگاه‌هاي افغانستان و عراق را به گروگان در خواهيم آورد و اجازه هيچ‌گونه حرکتي را به آن‌ها نخواهيم داد.

سومين اقدام ما اين خواهد بود که چون مي‌دانيم اسرائيل، حيات خلوت آمريکاست، اگر کوچکترين تجاوزي به ايران شود، اين حيات خلوت را در آسايش نخواهيم گذاشت و اين را نيز به آمريکايي‌ها اثبات کرده‌ايم. اين توانايي امروز در اختيار رهبر معظم انقلاب و فرماندهي کل نيروهاي مسلح قرار دارد.”

پس لطفاً برید کنار تا باد بیاد و خودتون را هم لوس نکنید که در سه اقدام دخلتون اومده و کارتون به کهریزک و “حماسه سال گذشته ” و زانو زدن خواهد کشید. .

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20594

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!