خودتان قضاوت کنید.

خودتان قضاوت کنید.

میگویند که دین بایست باعث دوستی و محبت باشد و برادری و برابری به ارمغان بیاورد. من برایتان چند مثال میزنم آنوقت خودتان قضاوت کنید که چطور کسانی که شاید اصلا به ادیان الهی هیچ عقیده ای نداشتند تنها برای دزدی و غارت مردم چگونه از نام دین سواستفاده های کلان برده و میبرند.

خودتان میدانید که حضرت مسیح در نهایت تنگ دستی زندگی کرد و در کوچه میخوابید و بالاخره هم به چهارمیخ کشیده شد و مرگی دردناک را تحمل کرد. البته مسیحیان میگویند که او میخواست که اینطور برای راهنمایی ونجات بشر و با بقول بعضی ها برای آمرزیدن گناهان گنه کاران و ورود آنان به بهشت یا فردوس برین خودش را مثل قربانی فدای انسانها نمود. وی در جوانی به کشتارگاه رفت و تا آنجایی که میگویند آنرا پذیرفت تا شاید سبب رهایی بشر از حرص آز دزدی و مردم کشی و جنایت و خیانت شود.

پیروان اولیه او زنده زنده جلوی شیران درنده گرسنه انداخته شدند و گروه های بی شماری از آنان به انواع و اقسام شکنجه ها شهید راه حق شدند. ولی دیگران از صدقه سر آنان در کاخهای زرین نشستند به خور خواب عیش پرداختند و در لباس کشیش یا رهبر روحانی هرکاری که خواستند کردند هر گناهی که نباید انجام دادند. وشاید اصلا طبق کارهایی که میکردند نه به خدا و نه به دیگر آموزه های مذهبی ایمان نداشتند و فقط برای اینکه درآمدی مکفی و زندگی راحت داشته باشند به ایمان و دین داری تظاهر میکردند و جانماز آب میکشیدند.

در مورد اسلام هم همینطور است. میگویند که حضرت علی برای امرار معاش شخصی اش دهقانی میکرد و از بیت مال مردم برای مصارف شخصی استفاده نمیکرد. میگویند که هنگامیکه از حضرت فاطمه خواستگاری کرد تنها یک سپر داشت که گویا فروخت و مهر حضرت فاطمه کرد. ولی اکنون شیوخ عرب از صدقه سر همان اسلام در کاخهای با شکوه و زرین و گرمابه هایی از عاج و تلا زندگی میکنند و در اتومبیلهایی رانندگی میکنند که از نقره خالص ساخته شده است. خوب اینها هم از صدقه سر حضرت علی و حضرت محمد به این جاه وجلای رسیده اند در صورتیکه کودک غزه ای که او هم مسلمان است خوراک کافی پوشاک و آب آشامیدنی کافی ندارد. خوب این هم برابری و برادری؟ همانطوریکه در مسحیت است و حضرت مسیح آن همه اصرار فرمودند که همدیگر را دوست بدارید همانطوریکه  من شما را دوست داشتم. نظیر اینرا در مذهب های دیگری هم میبینم.

البته مذهب های الهی همه برای رهنمایی بشر آمده اند ولی مثل اینکه متاسفانه کاری نتوانستند انجام دهند و خود آنان هم وسیله وحربه ای تازه به دست دزدان دغلکاران و شیادان داده اند. فاصله طبقاتی غیر معمول را خودتان میتوانید که از لابلای روزنامه ها در آورید که ظلم وحشتناکی به نام دین در تمامی دنیا انجام میشود. کشیشان کاتولیک که علاوه غارت اموال مردم به بچه های آن مومنان هم تجاوز فرموده بودند؟

مونا طناب دار را میبوسد و برگردن کودکانه خود میاندازد و با رقص مرگ او همراه با نه نفر زن جوان و عروسان شیراز کشته و یا شهید میشوند. بیش از سی هزار نفر از بابیان کشته و اموالشان غارت و سوزانیده میگردد. و بالاخره همین اکنون هم هزاران بهایی به دلایل واهی آواره اخراج کشته و یا زندانی میشود. ولی آنچه که من میخواهم بگویم این  است که باز هم تعضی از همان بهاییان به کارهای ناشایست دست میزنند و کسانی که به آنان اعتماد کرده اند را غارت میفرمایند و از این موقعیت که دست داده است سو استفاده میکنند. بهاییانی که اخراج شده اند به دوستان و فامیل بهایی خود اعتماد میکنند و آنان هم زیر رو را میخورند  بهاییانی که اخراج شده اند برای فامیل بهایی خود مبالغی که پس انداز داشتند میفرستند و آنان هم که در خارج بودند به امید اینکه آنان کشته میشوند اموالشان را برای خود برداشت میکنند و وقتی سرکله شان پیدا میشود میگویند که اگر به طرف خانه من بیایی پلیس را خبر میکنم که ترا با دستبند به زندان ببرند. بعد هم آنان را لجن مال میکنند تا راحت تر بتوانند اموال غارت شده شان را با خیال راحت بلع فرمایند و دستگاه های اداری بهایی هم مثل دستگاه های دادگستری عمل میکند و باصطلاح زیر سیبیلی موارد را در میکنند.

بهاییانی که مثلا از ایران فرار کرده اند البته نه همه آنان بعضی از آنان به غارت دیگران میپردازند و با زرنگی بنام اینکه بهایی اند و مشگل داشته اند از کمکهای مجانی استفاده میکنند. اموال خود را به دروغ پنهان میکنند و از دولت های اروپایی و آمریکایی پول دریافت میکنند و از صدقه سر کشته شده گان بهایی در ایران سواستفاده های مادی میکنند.

در جایی که آقایان قضات دادگستری از تورم سرسام آور به نفع غارتگر سو استفاده میکنند و دزدان مال مردم به سواستفاده از این که ربا حرام است مردم را غارت و حواله دادگستری میدهند تا سرمایه آنان در اثر تورم از بین بروند و آقایان بازپرسهای و قضات هم بی اعتنا به غارت شده گان یک پرونده را هفت سال طول میدهند  آیا بنظر شما دادگستری یا بازیچه در دست دزدان و کلاهبرداران چیز دیگری میتواند باشد. وقتی دادگستری به تورم سالانه بیست در صد چشم میبندد و تنها به اصل پول ومثلا رای میدهد  آیا خودشان درک نمیکنند که چه ظلمی مرتکب شده اند. و آیا به همین طریق راه را برای دزدان دیگری هموار نمیکنند؟  حالا خودتان قضاوت کنید که با این بی تفاوتی و ظلم که میشود آیا میشود توقع داشت که دولتهای غارتگر دست از سر ملتهای کم  سواد و ساده دست بردارند و آنان را به حال خود بگذارند؟ مسلم است که آنان هم تروریست تربیت میکنند جنگ ایجاد میکنند تا بتوانند سود بیشتری ببرند. و مردم هم به جان هم میافتند و همدیگر را سلاخی میکنند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!