طلسم شکسته شد در یونان

هموطنان گرامی !

پیروزی کمپین پناهجویان ایرانی در آتن را از طرف انجمن پناهندگان سیاسی در یونان به همه شما عزیزان تبریک میگویم .

امروز یک شنبه مورخ ۲۹/۸/۲۰۱۰، هیاتی عالیرتبه از طرف وزارت کشور یونان به همراه نمایندگان و وکلای اتحادیه کارگران و پناهندگان یونان طی دیداری در محل کمپین، به ۶ نفر از پناهجویان ایرانی مدرک قبولی پناهندگی سیاسی در یونان را با امضای شخص وزیر کشور یونان ( میخالیس خریستوخویدیس ) ارائه کردند.

هم اکنون آقایان حمید صادقی ، وحید فرش باف ، صادق فراهانی ، محمد شاهنده ، سید روح الله رئوفی و فرهاد غلامی به بیمارستانی در آتن جهت معالجه منتقل شده اند . بدون شک اگر حمایت های بی دریغ شما عزیزان نبود، این مبارزه چنین سرانجام خوشی نداشت . سفارت ایران در آتن امشب در عزای عمومی به سر خواهد برد و لبخندی که بر لب های حمید صادقی نشسته است نوید پیروزیهای دیگری را در آینده خواهد داد .

امید است که با درس گرفتن از این شیوه مبارزه که در آن رنگ ها و پرچم ها به احترام انسان و با مخرج مشترک حقوق انسان ایرانی به هم پیوستند بتوانیم در آینده نیز با پای فشاری بر این حداقل ها ( حقوق بشر ) به پیروزی بزرگ که همانا در هم شکستن کاخ استبداد اسلام گرایان در ایران است نایل آییم .

انجمن پناهندگان سیاسی ایرانی در آتن همچنان به تلاش های خود برای احقاق حقوق دیگر پناهجویان ایرانی در یونان که بالغ بر ۳۷۰۰ نفر میباشند ، ادامه خواهد داد و در این راه چشم به حمایت های بی دریغ شما ایرانیان مبارز سربلند دوخته است .

انجمن پناهندگان سیاسی ایرانی در یونان

امیر عبدلملکی، رضا کمالی، سمکو محمدی، صادق فراهانی، ریبوار قبادی

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!