شهر دروغ -وقتی که عشق میمیرد؟

شهر دروغ  وقتی که عشق میمیرد؟

آیا میدانید که شهر دروغ در کجاست و مشخصات آن چیست؟ در این شهر همه بهم دورغ میگویند و کلاشی میکنند. دوستی و اعتماد و انسان دوستی براحتی فدای دورغگویی و دزدی و هیزی میشود. هرکس بهر کس اعتماد کند سرش را کلاه میگذارندو سرمایه اش را می ربایند. خواهر به برادر و برادر به برادر رحم نمیکند آنکه دوستدار کسی بوده و برای محبت خدمتی کرده است سرش را به سنگ میکوبند تا از این غلط ها دیگر نکند. کسی که به دستگیری اقدام میکند هالو خوانده میشود و کسی که میخواهد کمک کند ابله نامگذاری میشود. هر خدمتی را با بی انصافی و ظلم پاسخ میدهند. در شهر دروغ دین و باروهای مردم برای ساختن پول مورد استفاده قرار میگیرد و از دین پول میسازند. کسی را که میخواهند غارت کنند اورا به نام دینی دیگر معرفی میکنند و راحت غارتش میفرمایند.

در شهر دروغ از استادان دانشگاه بعنوان کارگران بدنی سو استفاده میشود. دیوانه گان بر مسند قدرت تکیه میزنند و دانشمندان را بسوی کارهای بدنی یا بقول خودشان فیزیکی هدایت میکنند. در شهر دروغ اختلاف طبقاتی بسیار حیرت انگیز است یک شخص با شش کلاس سواد ابتدایی یک مدیر کل دزد و رشوه بگیر میشود و میلیونر یا بقول کنونی ها میلیارد میشود و کس دیگری با داشتن مدرک دکتری به فعله گی وعمله گی میپردازد. حرص آز طمع و تمامیت خواهی در شهر دروغ بیداد میکند. مافیای قدرت همه چیز را قبضه کرده و کسی جرات مخالفت ندارد. اکثر یا حتی تمامی کارمندانی دولتی که دستشان به دم گاوی بند است رشوه بگیر هستند تا بتوانند محبت خانواده های خود را با ریخت پاش جلب کنند. کسی که اهل دزدی و دغلی نباشد براحتی از خانواده های خود طرد میشود. در شهر دروغ معیار معیار دروغ تزویر و خود خواهی و تمامیت خواهی است. با اینکه دانشجویان علاقه مند به تحصیل هستند برایشان مدرسه و دانشگاه کافی ایجاد نمیکنند و اینان توسط تروریست ها اجیر میشوند. در شهر دروغ گدایان و دزدان را به ریاست و مدیریت های کل و کلان میرسانند تا شهر دورغ را بهم بپاشند و مردم را وادار کنند که بیشتر دروغ بگویند و بیشتر سر هم کلاه بگذارند. مردم خود خواه و خود بین هستند و مالی که مال خودشان نباشد را به راحتی از بین میبرند.

در شهر دروغ هیچکس نمیتواند به کسی دیگری اعتماد کند اگر اعتماد کند خنگ و خرفت مینامندش. در شهر دروغ دوستی و محبت عملا مرده است مردم را به مشروبات و الکل و مواد مخدر آلوده میسازند دختران را علیه پسران و مردان را علیه زنان تحریک میکنند که با هم بد باشند و بهم احترامی  نگذارند و با هم در ستیز باشند. در  شهر دروغ همه چیر وارانه است کسی که همه اش از بینوایان و فقیران صحبت میکند و تظاهر میکند که میخواهد به آنان کمک کند در حقیقت دشمن آنان است و میخواهد که ریشه آنان را بکند و همه را بکشد. در شهر دروغ میلیونها انسان بی گناه را میکشند چون دین پدر و مادرشان با دین اکثریت مردم فرق دارد. بعد هم سر اینکه تعداد آنان چند میلیون بوده است کنفرانسهای بزرگ برپا میکنند عده ای میگویند آنان ده میلیون بوده اند که کشته شده اند و عده ای دیگر میگویند که نه  هفت میلیون و روزها و ساعتها و ماه ها دانشمندان خبره شهر دروغ به بحث در این باره میپرداند. پس تصمیم میگیرند که نه اصلا دو میلیون بیشتر نبوده است و بعضی از اعضای مجالس اعیان خبره گان شهر میگویند خوب که بحث ندارد بیایید چند میلیون دیگر از آنان و یا کسانی دیگر را بنام آنان بکشیم تا عدد ده میلیون قربانی کاملا رند و صاف شود. بعضی وقت ها خود آنانی هم که به این مشگل فتوی داده اند خودشان هم قربانی میشوند و بدست خر تر از خودشان شهید میشوند.

در شهر دروغ هیچکس در امان نیست حتی بزرگترین حاکم شهر هم ممکن است براحتی از تخت سلطنت شهر دروغ به یک فتوی پایین کشیده شود و اعدام شود. دزدی مال پرستی رشوه خواری و غارت مردم و کشت کشتار از علامه مشخصه شهر دروغ هست. این فشار از بالا روی مردم تاثیر فراوان گذاشته است و مردم به کشتن همدیگر گویا عادت کرده اند  دختری که نمی خواهد دوست دختر و یا همسر مردی که مثلا او را دوست دارد بشود کور میشود و دوست پسرش هم به دست برادر دختر کور میگردد. پسری که نمی خواهد با زنی رابطه جنسی داشته باشد بعنوان فاسق به دار آویخته میشود. ظلم و بی تفاوتی در شهر دروغ دو پایه ای که شهر روی آن بنانهاده شده است.

بعضی مردان چندین همسر و معشوقه دارند چون ثروتهای باد آورده غیر مشروع دارند و بقیه مردان از داشتن یک زن هم محروم میشوند و مجبورند به خود ارضایی دست بزنند. که اگر داروغه شهر دروغ بفهمد آنان را اعدام میکند. خود ارضاعی جرم است و مجازات آن اعدام بوسیله طناب دار است ولی اگر در راه دین باشد مشگلی نیست حتی لواط و تجاوز اگر برای پیشرفت دین باشد حرام نیست. در شهر دروغ بل بشویی عجیب بر پا است  هر کسی باید کاملا بی تفاوت و ظالم باشد اگر نباشد بوسیله قوانین کاملا محکم مجازات میشود. وکلای شهر دروغ بسیار گران هستن و صدها برابر یک کارمند دولت در آمد دارند و برای همین است که کارمندان دولت هم مجبورند که دزدی و دغلی و رشوه خواری کنند تا بتوانند پول کافی برای دادن به وکلای خوب را داشته باشند تا در روز مبادا از آنان حمایت معنوی و روحانی کنند. دسترسی به دادگاه و قانون تنها برا ثروتمندان میسر است زیرا فقیران پول پیش ندارند که به وکلای دندان گرد بپردازند و از این جهت تمامی ظلمهای وارد شده به ایشان در سکوت میگذرد. ولی ثروتمندان با داشتن وکلای خبره و خوب همه نوع بی قانونی را انجام میدهند و از مکافات فرار میکنند زیرا وکلای گران قیمت دارند شاید وکلا هم با قاضی ها شریک هستند و به آنان هم پول میدهند که حرف وکیل به کرسی نشانده شود.

بازار تهمت و افترا در شهر دروغ بسیار پر مشتری است. شرکتهایی وجود دارند که با گرفتن پول به شما امکان میدهند که در این راه سرمایه گذاری کلان کنید. خدمت  و تولید و تحصیل در شهر دروغ گرچه قانونی حرام نشده است ولی عملا مکروه است و جرم حساب میشود. آیا شما میدانید که شهر دروغ در کجای جهان قرار دارد؟

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!