قوادی قانونی در ایران

اگر چه دستگیری چند زن و یک مرد ایرانی در انگلستان به اتهام قوادی نمیتواند خوشایند باشد خاصه آنکه تعدادی از قربانیان آنها بچه سال بوده اند، ولیکن این دست اعمال در ایران تحت صیانت نظام پر برکت امری بسیار عادی است.

جزئیات فروش دختر بچه های ایرانی به پاکستانیها و شیوخ پیر و هرزه دل خلیج فارس، پسران کم سن و سال ایرانی در ترکیه، ارمنستان و دیگر کشورهایی که به آنجا از دست نظام پر برکت پناه برده و به تن فروشی روی می آورند، سیغه های چند ساعته و چند همسری و دیگر فجایع بر آنانی که میخواهند بدانند روشن است.

وقتی که برخورد قانون رسمی نظام پر برکت با تن و روان بشر ایرانی آنگونه است که انگاری مورد بیع یک گونی برنج است توقعی جز آنچه هست بسی نابجا ست.

ویکی پدیا:

“در ایران محدودیت سنی برای ازدواج وجود ندارد و ازدواج در هر سنی ممکن است. منتها ازدواج دختر کمتر از ۱۳ ساله و پسر کمتر از ۱۵ سال فقط با رعایت مصلحت کودک و به تشخیص دادگاه ممکن است. ازدواج قبل از بلوغ (۹ سال قمری در دختران و ۱۵ سال قمری در پسران) توسط ولی کودک (پدر و جد پدری) انجام می‌شود.”

ریزش معیارهای پسندیدۀ اجتماعی ارثی است که نظام پر برکت برای ایرانیان آینده بجا خواهد گذاشت. چاره در سرنگونی مسبب است و آغاز هرچه زودتر بازسازی.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!