هراس بیهوده آمریکا از کمونیست و اکنون هراس بیهوده اش از اسلام تندرو.

هراس بیهوده آمریکا از کمونیست و اکنون هراس بیهوده اش از اسلام تندرو.

متاسفانه آمریکا با هراس بیهوده و زیاد ازحدش از کمونیست آنرا برای خود بصورت لولویی در آورده بود و برای از بین بردن آن به دامان تروریست ها پناه برده بود. آمریکا تروریست ها را برای جنگ با کمونیست و شوروی سابق تعلیم های لازم را داد و به آنان کمک های شایان کرد بطوریکه اکنون داد هم آقای کرزی بلند شده و هم فغان آقای مشرف که شما اینان رابرای نبرد با دشمن خیالی کمونیست تا دندان مجهز کردید بعد هم که شوروی از هم فرو پاشید آنان را ول کردید و برای ما درد سر ساختید.

کمونیست هم مثل کاپیتالیست و یا امپریالیست یا  اسلامیست یک مکتب است که یک سری تیوری دارد که متاسفانه گروهی را بخود برای مدتی جلب میکند.

جوانانی هستند که روزی به این و روزی دیگری به طرف دیگر تمایل پیدا میکنند. ولی در هر صورت همه آنان کم بیش یکسان هستند. کاپیتالیست سرمایه داری مثلا ملی است و کمونیست نوعی سرمایه داری دولتی و مذهبیون هم که یک نوعی بینش دیگری دارند. ولی در حقیقت پشت تمامی این گروه ها و واین مکتب ها یک عده قرار دارند که منافعی دارند و اینها همه انسان هستند و برای درآمد بیشتر و زندگی بهتر برای خود مکتبی یافته اند.

هم سران کمونیست  هم سران کاپیتالیست و هم سران مذهبیون همه از یک زندگی کم بیش نظیر هم و باشکوه استفاده میکنند و پیروان ساده دلشان به سرکله هم میزنند.  قربانیان آنان یک مشت جوانان ساده دلی هستند که یا برای آخرت و یا برای دنیا به کام آنان رفته اند. و گردانندگان اصلی هم از این بل بشو و از این تفرقه ها حداکثر سو استفاده را میکنند.   ساختن بت های جدید و سو استفاده از حس بت پرستی مردم و سو استفاده از خرافات و جهل و سادگی حربه ای است که به دست ریاکاران شیادان و قاتلان و بی خبران داده است تا از مردم سو استفاده های کلان ببرند.

مثلا یک کارگر کمونیست یا در کشور کمونیستی با یک کارگر زحمت کش مذهبی و یا یک کارگر زحمت کش در کشور سرمایه داری  با هم چه اختلافی میتوانند داشته باشند؟ همه آنان کار میکنند و یک زندگی ساده و حداقل را شاید داشته باشند. مشگل ما سران هستند که بر روی میلیاردها دلار خوابیده اند و برای کسب ثروت قدرت و شهرت بیشتر دیگران را کیش کیش میکنند و برای تفرقه اندازی و ایجاد جنگ و نفرت برنامه ریزی میکنند. تا ثروتهای انبوه ها سر به فلک بکشد و دیگ حرص و آز و قدرت طلبی و تمامیت خواهی ها و  خود خواهی هایشان انتهی ندارد.

هراس بیهوده آمریکا از کمونیست مشگل ساز شده و تروریست های تندرو اسلامی را پایه گذاری کرد. و با در رفتن کمونیست حالا مشگل گلوی خود آمریکا را گرفته است.  اکنون هم هراس اسلامی دامان آمریکا را گرفته است. ولی آنچه آمریکا و سیاستمداران آمریکایی شاید ندانند مشگل در کمبود کار دانش و رفاه است . اگر جوانان خاورمیانه هم مثل جوانان آمریکایی دارای همان امکانها باشند و مثلا براحتی بتوانند کار کنند و تحصیل نمایند ویا ازدواج بفرمایند در آنصورت مشگل اسلامیون افراط گرا را نخواهیم داشت. نبودن  دانش و آزادی و نبودن تحیصل و اندیشه آزاد است که جوانان را بسمت تررویست ها هل میدهد. اگر عدالتی باشد کاری باشد تحصیلی باشد به احتمال بسیار بالا تررویستی هم نخواهد بود و هراس بیهوده آمریکا از بین خواهد رفت.

ولی شاید سرمایه داران ظالم میخواهند که این وضع پابرجا باشد تا بتوانند بمب ها و سلاحها و مرگ و مواد مخدر خود را بفروشند. و آنان به طور غیر مستقیم از دیوانه گان شهوت  قدرت و ثروت حمایت میکنند و با تبلیغات وسیع خود از آنان بت میسازند و مردم را به پرستش آنان هدایت مینمایند.انقلاب با شکوه ایران به رهبری الامام الروح الله  الموسوی الخمینی دانشمند و دانش پژوه عظیم الشان و رهبریهای خردمندانه ایشان که متاسفانه با جنگ بیهوده هشت ساله ایران با عراق با تحریک ابر قدرتها صدام دیوانه را بجان مردم ما انداختند و بدین ترتیب میلیونها ایرانی را بی خانمان و معلول و میلیونهای دیگری را اسیر و بیکار و معتاد و یا دربدر و آواره ساختند بر لایه های مردم کشور ما تاثیر فراوان گذاشته است  همراه با این جریانات محبت و دوستی ها و اعتماد ها هم فدایی شده و بر اثر فشار مشگلات اقتصادی گرانی بیکاری و مردم معمولی هم مجبورند که هر جور شده گلیم خود را از آب بیرون بکشند.

متاسفانه موازی با این جریانات دزدی فساد ورشوه خواری ترقی بی نهایت کرده و مردم تا بتوانند سر هم کلاه میگذارند. به بهانه مذهب گروهی اخراج میشوند و یا بخاطر داشتن یکی از والدین خود مجبورند هستند که در روزنامه ها به دین ضاله و فرقه گمراه از نظر مسیولین محترم بد بیراه بگویند. که مثلا دین بهایی ساخته دست امپریالیست یا کمونیست و یا هر دوی آنان است. و بدین ترتیب فتنه و تفرقه را بیشتر به نفع غرب انجام میدهند.

در این میان چوبهای دو سر تلا که مثلا دارای پدری مسلمان و مادری مثلا بهایی دارند از هر دو طرف مورد تهاجم و یا غارت قرار میگیرند و هر دو طرف سعی میکنند که از این خان و سفره نعمت بهره ای بیشتر ببرد. کسی که بعنوان بهایی اخراج شده است اول توسط دوستان مسلمان غارت میگردد و بعد هم که به فامیل بهایی  پناه میبرد آنان اول با دوستی با او روبرو میشوند و بعد کاری میکنند که از همتایان مسلمان خود عقب نباشند. 

اکنون هم که استاد گرامی و پرفسورواقعی آقای جناب احمدی نژاد با آن همه سیاست و استادی قد علم کرده اند که حساب کاپیتالیست ها و کمونیست ها و کشورهای غارتگر را تصفیه کنند مردم ما بجای حمایت از این شخص بزرگوار که نور امامی دور سرش است اورا به مسخره میگیرند و گفتارهای پر مغزش را بی محتوا میخوانند. یک جنگ زرگری به نفع غارتگران بین المللی در شرف تکوین است.

بی تفاوتی و نداشتن دانشگاه ها کار و بهداشت و غارتگری ابر قدرتها و ارایه تفرقه دزدی و فساد و حمایت ابر قدرتها از عوامل خود شاید به نظر آقای دکتر باعث حوادث سپتامیر یازدهم شده است. و آمریکا بطور غیر مستقیم باعث ایجاد آن شده است. شاید اگر آمریکا به عدالت اجتماعی و کمک های انسانی بیشتر میرسید یازده سیاه سپتامبر بوجود نمی آمد اگر آمریکا از وارد شده ژاپن دوم آسیا جلوگیری نمیکرد شاید مردم با داشتن رفاه و دانش و انسانیت بیشتر دنبال قتل غارت نمی رفتند و به انتقامجویی های کور نمی پرداختند؟ 

فشار بیش از حد و غارت بیش از حد مسلم است که عکس عمل ایجاد خواهد کرد. غرب برای داشتن منافع خودش به تروریست ها کمک کرد تا با کمونیست ها بجنگند. خوب این تقصیر دکتر ماست؟  یادتان هست بی بی سی چقدر بد بیراه گفت و چقدر مردم ما تحریک کرد؟  بطور کلی آنان میخواهند آبها را گل آلوده کنند تا ماهی بگیرند و مردم کشورهای ما را با کمک وسایل ارتباط جمعی و عوامل خود عقب نگه دارند تا بتوانند ارباب باشند و ما محتاج. 

ایکاش ما هم سیاستمداران خبره و دلسوز داشتیم تا با سیاست نه با دعواهای الکی و زرگری حقوق مردم مارا محفوظ میکردند و مارا از دست دوآلپای غارتگرنجات میدادند. الهی آمین. دولتمردان میلیاردی برای از بین بردن طبقه متوسط همه نوع شگرد ها را بخدمت میگیرند. اول کشورها دنیای سوم را پراز آشوب و فتنه میسازند و بعد هم جوانان این کشورها را برعلیه هم تحریک میکنند و مردم را بجان هم میانداند. و آنان هم که مثلا فرار کرده و به دامان همان شیطان بزرگ مثلا پناهنده شده اند و تف تف کردن و ایجاد سد های برای پیشرفت نکردنشان از زندگی سیر میکنند و تحصیکرده های معمولی دنیای سوم در اینجا به عنوان کارگران فیزیکی مشغول ادامه زندگی میشوند. ایکاش که حرص وطمع افراد هم حدی داشت و اینقدربرای این دو روزه زندگی دیگران را پریشان ودر به در نمیکردند. مردی که نانی دزدیده است دستش قطع میشود ولی شیخی که میلیارد ها دلار غارت کرده است به زندگی با شکوهش در بغل زیبا رویان چه در اروپ و یا امریک و چه در سایر ولایات ادامه میدهد. عدالت دوستی رخت بربسته است و مردم مجبور هستند برای ادامه زندگی به هر نوع خفتی تن در دهند و به حق سایرین هم برای ادامه زیست خود تجاوز کنند و یک سلسله درگیریها و اختلاف ها بوجودآید. تفرقه بیانداز و حکومت کن.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!