سردرگمی و دو رویی و فساد در خاورمیانه و اخلاق دوگانه مردم.

سردرگمی و دو رویی و فساد در خاورمیانه و اخلاق دوگانه مردم.

در فیس بوک یک عکس بود که دو نفر خانم افغانی را در حال برش یک کیک نشان میداد که یک نظامی آمریکایی سیاهپوست هم در بریدن کیک به آنان کمک میکرد. و این عکس داد و فغان بعضی مردم را در آورده بود که این بی شرمی است و این بد است و بی ناموسی است و… در حالیکه در اینجا این چنین غیرتی را نشان میدهند نمیدانم که چرا این افراد در مورد بچه بازیها و فساد و یا فشاری که روی زنان کشور میآید و حتی آنان را تا خود سوزی و خود کشی میبرد سکوت میکنند؟ آیا پسر بچه های افغانی که در دست مجرمان و لواط کاران اسیر اند کاری خوب میکنند که صدای غیرتیان در نمی آید؟ آیا دختران جوان و زنان جوانی که حقشان پایمال میشود و حتی به خودکشی دست میزنند برای غیرتیان ارزشی ندارند.

هنگامیکه در آلمان دانشجوی بودم میدیدم که زنان و دختران با مردان در مکانهای عمومی معاشقه میکنند و کسی هم نه به آنان نگاه میکند و کاری بکارشان ندارند. بعد هم دیدم که دختران وزنانی هستندکه با مردان بدون داشتن مدرک مثلا ازدواج رابطه دارند و باهم زندگی میکردند .اول فکر کردم که همه اینان بدکاره هستند. بعد کم کم برای من توضیح دادند که این جزیی از فرهنگ آنان است و اینان بهم خیانت نمیکنند بلکه با هم دوست هستند و بالاخره هم روزی با هم ازدواج میکنند. ولی هنگامی که یک پسر خاورمیانه یک دختر را میبوسید ناگهان سر کله پلیس پیدا شد و از پسر تقاضای مدارک شد و  و نیز از دختر خواستند که مدرک شناسایی ارایه دهد. خوشبختانه دختر دانمارکی بود و ماجری به خیر گذشت .

و نیز هنگامیکه در شرق آفریقا معلم بودم میدیدم که چه آزادی جنسی گسترده ای است که متاسفانه این آزادی بسیار جنسی باعث همانطوریکه میدانید بیماریهای مقاربتی میشود و نیز ایدز را هدیه میاورد. حالا با معیار خاورمیانه ای آنان تمام فاحشه هستند. ولی در هر تمدنی و در کشوری و در هر مکانی معیار ها فرق میکند.

در خاورمیانه در بعضی از کشورها اگر مردی مثلا نانی بدزدد دستش را قطع میکنند که دزدی کرده است ولی شیخ حاکم میلیاردها دلار را می دزدد و در حسابهای شخصی خوددر مثلا کافرستانها به حساب میگذارد و هیچ کسی هم پاپی او نیست که این ثروت افسانه ای را ازکجا آورده ای؟  چه خدمتی چه کاری و چه اختراعی فرموده اید که مثلا سی میلیارد دلار در تنها یک بانک دارید؟ 

یا جوانان یک کشور را برعلیه هم تحریک میکنند که به کشت و کشتار هم بپردازند. و چون غارتگران پول دارند براحتی آنان را یا میخرند یا گول میزنند که در بهشت موعود اگر کشته شوید در آغوش حوریان همیشه باکره استراحت خواهی فرمود.

از یک طرف غیرتهای محکم در مورد بعضی امور در گردش است و از طرفی دیگر این غیرتها در مورد مسایل مهم به خدمت گرفته نمیشود و یک نوع بی تقاوتی همراه با سکوت همدم آن است. اگر غیرت خوب است بایست برای همه موردها باشد. جنگهای بیهوده و فرسایشی کینه ها و دشمنی ها بی مورد و بی پایه و نداشتن تجربه و تخصص و محتاج بودن به دیگران نیز بایست با غیرت به آنان توجه شود. گرسنگی فقر نداشتن بهداشت  نداشتن اخلاق هجوم جنسی به کودکان ونوجوانان  نداشتن ایمنی برای درس خواندن و ترقی و تعالی همه از موردهایی است که غیرتیان بایست به آن توجه کنند و پاینبد باشند. نه تنها دست دادن یک زن و یک مرد مورد توجه آنان قرار بگیرد. اگر غیرت خوب است بایست کلی و برای همه موارد باشد. اگر دزدی بد است در هر مقیاسی بد است . اگر رشوه خواری حرام است کوچک بزرگ ندارد. اگر فساد اخلاق نکوهیده است در هر موردی بایست نکوهیده باشد.

زنان دختران  خواهران مادران همسران ما هستند بایست مورد حمایت قانونی و احترام باشند. بایست به افکار و آزادی های آنان هم احترام گذاشت  نجابت زورگی بدرد نمی خورد نجابت و پاکی بایست عمیق و بدون ضرب و زور باشد. زیرا در غیر آنصورت به حقه بازی و کلک و دوز و یا گول زدن و دروغگویی میرسد. اسلام هم قوانین بسیار پیشرفته ای دارد که دانشجویی بر هر زن و مرد مسلمان واجب است و یا برای دانشجویی حتی به کشور چین هم که شده بروید.

همانطوریکه میدانید کشورهای استعمار گر و استحمار کن در سایه غیرتهای بی پایه و خرافات و جهل و بیسوادی و حرص و آز و خیانت بر گرده ما سوار شده اند. آنچه ما میخواهیم و بایست به آن برسیم اتحاد برابری احترام بهم کنار گذاشتن خودخواهی ها خود محوریها وتمامیت خواهی ها است. آزادی و برابری دوستی و مهربانی و کمک بهم و سازندگی و آبادانی بایست سرمشق ما باشد.

احترام به ادیان مختلفه و تساهل با آنان همانطوریکه در غرب هست نیز بایست در کشورهای ما اجرا شود وگرنه به فرار مردم و افتادن در دامان استعمار نو و استحمار تازه پایان خواهد پذیرفت. متاسفانه ما عادت  کرده ایم که همدیگر را مسخره کنیم و همه میخواهیم شاه بشویم و یا رییس جمهور کسی را قبول نداریم و عادت نداریم مشاوره کنیم و حرفهای هم را گوش بدهیم مرغ یک پا دارد من درست میگویم و من عالم هستم ودیگران هیچ. یا هچ واگر دستمان به دم گاوی بند شد میخواهیم زیر و رو را برداشت کنیم و تمامی دوستان و فک فامیل خود را دورخودمان جمع کنیم ودیگران را کنار بزنیم. خوب با این تمامیت خواهی ها و با این فردگرایی ها ما راه را برای قدرتهای استعمار گر باز میکنیم و بعد هم ناله و فغان راه میاندازیم که آنان آمدند و با زنان ما دست دادند.

تنها راه رهایی اتحاد است مثل کشورهای پیشرفته مثل ادتحادیه اروپا یا ایلات و عشایر متحده آمریکا.  ما هم بایست همین اتحاد را داشته باشیم نه اینکه جوانان خود را آموزش رزمی بدهیم که با هم درگیر شوند. با ضرب و زور حکومت کنیم و هر که نه گفت دهانش را بدوزیم. ما هم اشخاصی دانشمند و توانا داریم بایست با باز کردن دانشگاهها خود را بی نیاز کنیم. کسانی مانند سعدی حافظ  مولانا اقبال و صدها متفکر و روشنفکر هم داریم آنان را سرمشق قرار دهیم و به علوم جدید هم مجهز شویم. زود غیرتی و عصبانی نشویم و زود تصمیم نگیریم بگذاریم دیگران هم اظهار عقیده کنند. تنها پیران دانشمند میتوانند راهبر باشند نه هر پیری که در خرافات و جهل فسیل شده است. 

بیایید برای خاطر خدا هم اینهمه فتنه و فساد را کنار بگذاریم و کشورهای خود را آباد سازیم تا جوانان ما مجبور به دریوزگی در کشورهای پیشرفته نشوند. و آنان هم همچنان اربابان به کشورهای ما نیایند.  آیا آمریکا اسلام ستیز هست و یا جمهوری اسلامی بهایی ستیز؟ سرو ته یک کرباس.

آیا مردم آمریکا از اسلام وحشت دارندو آنان  اسلام ستیز اند  و بهایی ستیزی جمهوری اسلامی ایران و قربانیان آن.

آیامردمی که ادعای مسلمانی میکنند اصلا از اسلام اطلاعاتی دارند یا صرف مقلد هستند و بدون درکی از دین کارهایی که به آنان گفته میشود انجام میدهند. آیا آقایانی که ادعای شیخی گری اسلامی میکنند اطلاعاتی وسیعی از اسلام دارند؟ آیا صرف نام برای مسلمانی کافی است؟ آیا مردمی که قرآن را نخوانده اند و ترجمه آنرا نمی دانند میتوانند مسلمانان عمیقی باشند. آیا بین شیعه و سنی اختلاف آنقدر عمیق است که بایست موجب کشت و کشتار طرفین شود. آیا کسانی که سینه سپر کرده برای جنگ با طرف دیگر مسلمان میروند خودشان از دین اطلاعی دارند؟ 

وحشت بیمورد آمریکا از اسلام چیست و آیا آنان در اسلام مطالعه ای کرده اند؟ که از آن و از اسم آن وحشت دارند؟  آیا اسلام و مسیحیت با هم تفاوتی فاحش دارند و یا در بسیاری از موارد با هم مشترک هستند؟

اگر واقعا مردمان طالب حقیقت هستند بایست یک برنامه گفتگو در تلویزیون اجرا شود و ادیان ابراهیم که همه یک ریشه دارند در آنجا شکافته شودو سوالات پاسخ داده شوند. شاید که این اختلافات از بین برود و صلح و صفا جایگزین گردد. 

کسانی که منتظر امام دوازدهم هستند در زمان ناصرالدین شاه به یک روحانی سید اهل شیراز گرویدند که او همان امام غایب است. افراد زیادی که بیشترشان هم گویا روحانی بودندو اشخاص مهمی هم بین آنان یافت میشد  مثل منوچهر خان که حاکم بود به دنبال سید باب راه افتادند. و بعد هم وی در تبریز با گلوله های یک فوج سیلاخوری اعدام شد. زیرا سرتیپ فوج ارامنه از اعدام خود داری کرد که در بار اول با وجود شلیک یک فوج به او به ایشان صدمه ای وارد نشده بود و اینرا یک معجزه میدانستند. گویا مردم بسیاری که شاهد این
بوی ایمان آوردند وقتی که تیرهای گویا هفتصد پنجاه سرباز ارمنی به وی کارگر نشد و خدشه ای هم بوی وارد نیآمد مردم همه فریاد برآوردند که امام دوباره غایب شد.

ایران بیش از سی هزار بابی را کشت ولی نتوانست که این نهضت را از بین ببرد. اکنون هم بعد از انقلاب مقدس اسلامی و با شکوهمند ایران بیش از دویست نفر بهاییان اعدام شدند. حتی در شیراز ده عروسان بهایی دختران و زنان جوان به طناب دار سپرده شدند.  و هزاران بهایی و نیمه بهایی اخراج و آواره گشتند چرا زیرا میگفتند که امام دوازدهم آمده است.

حالا بهتر نیست که یک مناظره و یک بحث علمی و با مدرک در تلویزیون اجرا شود تا غال این قضیه برای همیشه کنده شود. در این بحث بایست که مسلمانان سنی و شیعه  یهودیان و مسیحیان و زرتشتیان و بهاییان و بایبان هم شرکت کنند و مشگل را حل کنند تا حربه ای در دست ابر قدرتها برای تفرقه باقی نماند و همه مردم با دلیل و منطق آقایان علما و آیات عظام در برابر سایر روحانیون و شخصیت های مذهبی به بحث و مذاکره بپردازند. به این ترتیب استقلال کشورهای ما ثابت میشود و دیگر این ابر قدرتهای نیستند که با تفرقه مارا بجان هم بیاندازند تا بتوانندکه سلاحها  مواد مخدر خود را بفروش برسانند.

خودتان شاهد هستید که اکنون حتی بی بی سی میگوید که جنگ ایران عراق یک بازی بود که ابر قدرتها راه انداختند و مردم مارا هلاک و سرمایه های مارا بر باد دادند. مابرای اینکه بازیچه دست آنان نشویم بایست مسایل و مشگلات خود را دوستانه حل کنیم و چه بهتر که با یک بحث دوستانه این مشگل را حل کنیم وگرنه ما عروسک هایی در دست آنان هستیم که از ما برای تفرقه و کشت کشتار سو استفاده میکنند برای اینکه ما با هم اتحاد داشته باشیم بایست بحرفهای هم گوش فرا دهیم و مسایل و مشگلات را با دوستی بحث  و گفتگو حل فصل نماییم. 

وگرنه دولتهای مثلا پیشرفته آرزوی اینرا دارند که ما ها مثل ژاپن مترقی نشویم و توسر هم بزنیم و سر مسایل مذهبی و ملی مناقشه جنگ و دعوا داشته باشیم.  اگر در دنیا حقیقتی باشد یا یکی است و یا حداکثر حقیقت نسبی است.

ایکاش روزی در ایران هم مسلمانان یهودیان زرتشتیان و مسیحیان و بهاییان و بابیان و صوفیان و… همه باهم برادر وار زندگی میکردند و آقایان رهبرانشان هم با هم گفتگو مینمودند و مشگل ها را حل میفرمودند.  خوب بچه ای که در خانواده بهایی متولد شده است بهایی میشود.حالا چا او بایست به طناب دار سپرده شود چون بهایی بوده است. امیدوارم که انسانیت به ما حکم کند که بهم مهربان باشیم و بر سر عقاید فلسفی و باورهای اکتسابی با هم مناقشه و جدال و کشت کشتار نکنیم که آب به آسیاب دشمن غارتگر ریخته ایم. میلیونها مردم ما آواره شدند و میلیونها نفر معلول و بیچاره ومعتاد اکنون هم جوانان م را برای کشت و کشتار هم تعلیم میدهند. خوب فکر میکنید که از این جریانات استفاده میکند؟  درست است که تعدادی از ما هم ممکن است به علف اولوفی برسیم ولی بچه قیمت؟ بسیاری از خانواده های ایرانی براثر جنگهای بیخودی تحمیلی از هم پاشیده شده اند. مردم در بیکاری  بی دانشگاهی  بیسوادی و بی رفاهی درگیر شده اند. نگذارید که بر این خرمن آتش بریزند و همه را بسوزانند. 

دنیا فانی و محل گذر است. زمان بسرعت میگذرد سعی کنید که نامی نیک از شما باقی بماند. بایست دزدی فساد و دورویی وحرص و غارت ریشه کن شود. سعی کنید بهانه به دست دشمنان غارتگر ندهید. آیا میلیونها ایرانی که کشته شده اند هنوز کافی نیست. بیایید درس دوستی و خدمت بهم بدهیم. از برزگان خود سرمشق بگیریم.  ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی زار   تا بار که اورا بکشد آنکه ترا کشت.  می بخود منبر بسوزان  مردم آزاری نکن.  درخت دوستی بنشان که ثمر پر بها دارد  نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد. 

  به امید آن روزی که ماهم مثل کشورهای پیشرفته مسایل و مشگلات خود را با دوستی حل کنیم و محتاج به نیروی بیگانه برای امنیت خود نباشیم. و نیروهای خود را هم صرف کارهای سازنده کنیم نه فتنه فساد دورویی و غارتگری. اتحاد تحصیل کار و سازندگی و دوستی تنها راه رهایی ماست.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!