کمونیست کاپیتالیست مذهبها و قوم گرایی های بیهوده .

کمونیست  کاپیتالیست  مذهبها و قوم گرایی های بیهوده  بلای جان جوانان و مردم خاورمیانه.

مکتب های اقتصادی و شاید هم ادبی و سیاسی اکنون بلای جان جوانان ما شده است. یادم میآید که هنگامیکه داشت انقلاب میشد نمایندگان مجلس شوری ملی آن زمان به دولت اخطار دادند که ارتشی و جوانان نظامی را مقابل سایر جوانان ایران قرار ندهید. ولی در همان زمان بلندگوهای سخن پراکنی دنیا با یک سیستم و روشی پیشرفته همه را به نوعی میشورانید و گروه های مختلف را بر علیه هم بسیج میکرد و بنام نامه های خوانندگان اوضاع را بل بشو میکرد تا ماهیگیران بتوانند ماهی های درشت خود را شکار کنند.

آوردن هیزم برای قتل و غارت مردم و شلوغی و نفرت و جنگ را براحتی دامن میزدند. آنان با داشتن دست برتر و با داشتن وسایل ارتباط جمعی هر چه که میخواستند به خورد مردم ما میدادند. و از یک آدم کم سواد معمولی و یک شخص خنگ بی خبر بت های پرستیدنی میساختند. در زمان قدیم کشوری که قلدر بود به کشور دیگر حمله میکرد آنرا زیر و رو میکرد به آتش میکشید و مردمش را میکشت و برخی از آنان را هم به غلامی و کنیزی میبرد  و در بازارهای برده فروشی میفروخت و کشور را ویرانه و مردمش را برده میکرد. اکنون هم همین طور است منتهی به نوع جدید. اول کشور را با تفرقه و جنگ وکشت کشتار به دست خود مردم آن کشور ویرانه میکنند بعد هم فراریان و پناهندگان آن کشور را  در کشور خودشان بصورت برده های عصر جدید به خدمت میگیرند. مثل دکتر های خاورمیانه که کشورهای مثلا پیشرفته آمپول زن و یا کارگر میشوند . البته حساب تیزهوشان جدا است.

بدین ترتیب کشورهای مثلا دنیای سوم ویرانه میشوند ومردمش به کشورهای مثلا پیشرفته فراری و پناهنده و بایست در آن کشورها با آن قوانین جدیدشان بردگی کنند. زیرا سیستمها فرق میکند و معیارهای کشورهای دنیای سوم در کشورهای مثلا پیشرفته بازدهی ندارند. در کشورهای دنیای سوم تورم بیداد میکند  در اینجا ضد تورم در کشورهای دینای سوم بانکها براحتی وام نمی دهند در اینجا بانکهابه زور و با تلفنهای های روزانه به طرف وام میدهند. و چون تورم بسیار نازل است این است که بهره های واقعی پرداخت میشود. 

در کشورهای دنیای سوم جوانان را بنامهای گوناگون گروه بندی میکنند و بر ضد هم تحریک و به کشت کشار هم میفرستند گویی که فتح خیبر میخواهند بکنند. دانشجو در برابر بسیجی و مامور انتظامی در برابر برادرش جبهه بندی میکنند.  تورم و گرانی و دزدی و فساد برادر کشی و تحریکهای بیگانگان که سنگ منافع خود را به سینه میکوبند غوغا میکند. و همه اینها با هم دست به دست داده سرزمین زیبای ما افغانستان را به محلی سوخته و ویرانه تبدیل میکنند. با رفتن بچه های ما به مدرسه مخالفت میشود و معلمان مارا میکشند.

برای رهایی از این بیداد و خلاص شده از دست آدمکهایی که جنگجویان مسلح هستند و تعلیم دیده برای ویرانی و کشتار چه بایست کرد. از یک طرف دزدی و فساد از یک طرف گروه بندیهای مذهبی علیه یکدیگر از یک طرف انگشت بیگانگان از یک طرف خرافات و جهل و بیسوادی و تعصب های کور و سکوت در برابر بی اخلاقی و فساد مالی و اخلاقی از یک طرف دزدان و قالتاقان حرفه ای.  و خیانتکاران و ثروت اندوزان از راههای غیر قانونی و غیر مشروع مشگلاتی است که کشورهای ما با آن دست به گریبان هستند. اعتیاد فقر بیسوادی تعصب و جاهلیت دارد دمار از مردم ما در میآورد. و خارجی ها هم که در فکر منافع خود هستند و هنگامیکه منافعی نداشته باشند میروند و میآیند که منافع بیشتری داشته باشند.

امیدوارم که روزی افراد دلسوز و مدیر و با تحصیلات تخصصی کارهای مارا در دست توانمند خود بگیرند و ما و جوانان ما را از دست این ایست های وارداتی مانند امپریالیست  صهونیست و ….نجات بدهند و شهر دروغ تبدیل به شهر های آزادی و برابری و برادری و سواد و پیشرفت های اخلاقی و علمی و فرهنگی شود و همه ملتهای خاورمیانه در کنار هم در یک کشور فدرال زندگی راحتی نظیر ویالات و عشایر آمریکا داشته باشند و با هم در صلح و برادری زندگی کنند و بهم و به عقاید هم مثل عشایر آمریکایی احترام بگذارند.

ملت ژاپن براحتی توانست با نمونه برداری و با جدیت خود را از یک کشورعقب مانده دنیای سوم به یک کشور پیشرفته برساند. آیا ما از ژاپنی ها خنک تریم که نمی توانیم راه آنان را طی کنیم؟  آنان هم مشگلاتی نظیر مشگلات ما داشتند ولی با فداکاری و مردم دوستی ظاهرا آن مشگلات را حل کرده اند. چرا ما نکنیم؟ چرا ما با هم متحد نباشیم چرا ما در صنایع و علم پیشرفتهای چشم گیر نداشته باشیم؟  چرا ما در میدانهانهای بین المللی نمونه و بالنده نباشیم.

در جاییکه عدالت اجرا شود و قانون برای مردم باشد و اکثریت را پوشش دهد نه یک قشر خاص تافته جدا بافته و جلوی دزدیها و فساد ها گرفته شود و مردم آموزش ببینند که انسانهایی والا باشند کم کم مشگلات ما هم حل خواهد شد. ما احتیاج به شیادان وکلاهبرداران دروغگویان و متظاهرین به دین و … نداریم  ما اشخاص دلسوز برای کل ملت و انسان میخواهیم که دزدی و فاسد حریص و تمامیت خواه خود خواه و خود مدار متعصب بیهوده و ابله نباشند. وگرنه تا مادامیکه دیکتاتوری فساد  دزدی و حرص و غارتگری هست وضع هم همین خواهد بود. و هر که اعتراضی کند به دست کسانی که فعلا زور و قدرت و بودجه دولتی  پول و وابستگی دارند تنبیه میشوند.

ما در زیر تبلیغات کوبنده شرق وغرب اشتباهاتی کردیم که به نفع آنان و عده ای از عواملشان و بر علیه اکثریت مردم بود. ولی تا هنگامیکه که مردم ما خواب و یا بیهوش هستند ودنبال منافع آنی شخصی شان میباشندوضع درست نمی شود. ما بایست ریشه یابی کنیم و مشگل را از ریشه حل کنیم وگرنه بزک دوزک و دادن قرص های قوی مسکن مشگل را حل نخواهد کرد.

هنگامیکه مردم و جوانان ما به علم و دانش  فرهنگ و اخلاق واقعی مجهز باشند و در زیر دست رهبران دلسوزی قرار بگیرند مسلم است که وضع بهتر خواهد شد. بهداشت اخلاق علم و فرهنگ میتواند که رهگشای ما باشد.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!