دیکتاتور پروری و برده پروری به نوع تازه آن؟از راه تفرقه افکنی.

دیکتاتور پروری و برده پروری به نوع تازه آن؟از راه تفرقه افکنی.

مردمی که از ظلم و فساد خسته و نگران هستند گول سخنان وارسته و خوب و آزادی بخشی کسی را میخوردند و به دنبالش روان می شوند. شخص تازه رییس شده همیشه از سخنان زیبا استفاده میکند و وعده وعید های فراوان میدهد تا خرش از پل بگذرد آنوقت است که جفت پراکنی میکند. تا مادامیکه در موقعیت دشواری بود و به مردم احتیاج داشت جز کلام زیبا و حرفهای قشنگ وملوس چیزی نمی گفت همچون که بر خر مراد سوار شد بنای ترکتازی یا پارس تازی را گذاشت.

هیتلر روزگاری که یک مرد نیمه گرسنه و بیکاره بود و تمامی آرزویش شاید یک اتاق گرم و نرم و یک بستر خوب بود حالا میخواست که خدایی کند و تمامی دنیا در برابر سر تعظیم فرود آورند. او که از راه مثلا دمکراسی به قدرت رسیده بود و با وعده های فریبنده مردم را به دنبال خود کشیده بود و در ابتدا هم کارهای مردمی میکرد تاگاه جنون دیکتاتوری و خودخواهی و تمامیت خواهی اش گل کرد و میخواست که تمام دنیا زیر نگین انگشتری نه نقره اش باشند. هیچ فکر میکردندکه یک جوان نیمه گرسنه و فقیر که تنها آرزویش یک بستر گرم و نرم بود و حتی دوست دختری هم نداشت ناگهان بیش از پنجاه میلیون انسان رابکشد و باز هم سیراب نشود؟

نمونه دیگرش گدایی بودکه در اثر نشستن باز شاهی به سرش پادشاه شد او که هفتاد سال گدایی کرده بود و نان صدقه خورده بود حالا با داشتن میلیاردها سکه تلا ثروت بازهم سیر مونی نداشت. او هم تاقت نقد نداشت و هرکه سرش را به آستان مقدس شده است نمی سایید به کشتن محکوم میشد. آیا مردم عادی فکر میکردند گدایی که هفتاد سال گدایی کرده است حالا که شاه شده ناگهان به همه آنان پشت کند و تنها در فکر خور خواب جمع ثروت حرص و آز و شهوترانی با دخترکان جوانشان باشد. گدای شاه شده میخواست که هر روز درباریشانش برایش یک دختر کم سن باکره تهیه کنند تا او کمبودی دوره جوانی کودکی و میانسالی را در آورد و مرتب دخترکان جوان را که قبلا به او محل سگ نمی گذاشتند از دوشیزگی به بانویی برساند. حرص طمع و زیاد روی و تمامیت خواهی ها گدای پررو بجایی رسید که زنان بر علیه او قیام و اورا از تخت سلطنت پایین کشاندند و تا توانستند او را کوبیدند و چکش کوبش کردند و با سپر هایشان اینقدر برسر گدای حالا نود ساله پررو شاه شده کوبیدند که مجبور شد تسلیم شود.

ولی غارتگران کنونی خیلی با هوش تر از گدای سابق هستند آنان از زیر کار میکنند و خودشان را هم به خطر نمی اندازند. آنان با گروه گروه کردن مردم بنام یک مکتب یک مذهب  یک قوم و یک… گروه های خودرا تشکیل میدهند و دستک دفتر هایشان را تنظیم میکنند و بعد همه را شست شوی مغزی میدهند و بخودشان وفادارشان میسازند. بعد هم به آنان تلقین میکنند که از کشتن و از مردن نهراسند آنان به بهشت جاویدشان خواهند رفت و با حوریان زیبا روی دمخور خواهند شد یا با غلمانان همیشه سفت و سخت با مردانگی های محکم و استوار.

مردمان یک گروه و یا جوانان یک گروه را برعلیه هم تحریک و تشویق میکنند تا بجان هم بیفتند. و بنام وانفسا و وایلا همدیگر را بکشند و نابود کنند. آنان باورهای مذهبی و یا سیاسی خودرا برتر از باورهای دیگران میدانند و پیروان خودرا نصیحت و دلالت میکنند که جز به کلام آنان به کلام دیگران گوش ندهند. این خشم و کینه را چنان دامان میزنند که هر گروه حاضر است گروه دیگر حتی طفلان شیر خوارشان را هم به قتل برساند. نمونه آن کشتن طفلان مسلم است به دست لشگر مثلا مسلمان یزید.

دین و سنت که بدون دلیل تا مغز استخوان مردم نفوذ کرده است به اینگونه عوام اجازه حتی فکر کردن را هم نمی دهد. و آنان براحتی طمعه های نرم چرب گرگان شهوت قدرت و ثروت و حرص آز و تمامیت خواه میگردند. بدبختانه به علت کمی دانش و کمی حوصله و شست شوی مغزی شده عوام مشگل است که به توان به حقیقت راه یافت. ما چنان مرعوب دستگاه هستیم که حتی بخود اجازه فکر کردن هم نمیدهیم. و سران دسته ها و گروه ها هم کمتر از شهادت و مردن را قبول ندارند و گرنه تکفیر خواهیم شد و زندگی و خانواده خود را از دست میدهیم آنان حتی قادر اند که فرزندان را علیه والدین بشورانند.

تفرقه افکنی یکی از شگردهای آنان است و از همین راه است که به میلیاردها میلیارد سرمایه های راحت بدست آمده میرسند. نگاهی به چهره ثروتمندان با سرمایه های نجومی بکنید ببینید که آنان چه دارند که دیگران ندارند. آنان مردم را برده خود میکنند. آنان جلوی دانش و تربیت را هر طور که بدانند میگیرند آنان یک مشت ابله را به مدیریت های کلان میرسانند تا همه جامعه را از هم بپاشانند. به سیاهان آمریکایی تلقین میکنند که اگر خوش بگذرانی درس نخوانی به عیش نوش بپردازی و خوش باشی و درس نخوانی و تفریح کنی و بعد هم اگر مشروب بخوری آوازبخوانی برقصی و مواد مخدر استفاده کنی و بیکاره باشی و کار نکنی تو آقایی و سفید پوستان برده و نوکر تو هستند مجبورند مالیات بدهند تا تو بتوانی از غذای مجانی  خوابگاه مجانی و زندان مجانی و حتی اعدام مجانی استفاده کنی کثیف باشی و آنان مجبورند جای تورا پاک کنند و نوکر وکلفت تو باشند و تو آقایی و خانمی کرده ای. کار مال خره دنبال کار  فعالیت نره عشق کن شهوترانی کن  می بخود برقص بخوان ورزش کن. و به این ترتیب اگر شما سری به ادارات کمک های دولتی بزنید می بینید که اکثر آنان سیاه پوست هستند.

اکنون هم که هیستری اسلام را مثل هیستری کمونیست کرده اند و تا میان مسلمانان و دیگران یک سدبسازند. و آنان را بر ضد هم تحریک کنند. حال درسطحهای پایین یک دانش آموز مثلا مسلمان با یک دانش آموز مسیحی چه اختلافی می تواند داشته باشد؟ 

اگر روزی حکومت دست بچه ها باشد آنوقت شما خواهید دید که همه بچه ها با صلح و صفا با هم بازی میکنند و کسی حتی دقت نمی کند که همبازیش دختر پسر سفید یا زرد است. همه این اختلافات و این دسته بندی ها و این مرزهای مصنوعی و این سیاست های تفرقه افکن و غلط و این همه تبلیغات مسموم و گروه بندی ها برای این بوجود آمده است که گروهی حاکم باشند و گروهی هم محکوم. ولی متاسفانه حاکمان از تفرقه و بی برنامه گیری  و بی دانشی محکومان سو استفاده میکنند و با عده ای کم و اقلیت اکثریت را به بند می کشند.

برای رهای تنها دانش  تساهل گفتگو و دوستی و محبت است که میتواند دیکتاتورهایی که از تفرقه استفاده میکنند را به زیر کشید. و آنان به دست مردان و زنان با فکر و دانش پژوه سرکوب خواهند شد. حتما داستان رحمت به کفن دزد پارسالی را شینده اید. یک کفن دزد بود که کفن مرده ها را می دزدید و میفروخت. مردم شهر جمع شدند و کفن دزد را پیدا کردند و به زندان انداختند. بعدی از مدتی کفن دزدی جدید به بازار عرضه شد که علاوه بر اینکه کفنهای مردگان را می دزدید آنان را هم آتش میزد. این بودکه مردم شهر تصمیم گرفتندکه کفن دزد سابق را آزاد کنند و از اوبخواهند که کفن های مردگانش را تنها بدزدد و مردگان آزار نرساند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!