بررسی دین در خاورمیانه و سواستفاده از آن توسط شیادان و دزدان بیت مال مردم

بررسی دین در خاورمیانه و مشگلات ناشی از آن توسط شیادان و دزدان بیت مال مردم

همه ما شاید فکر میکنیم که دین بایست مظهر دوستی و مهربانی پاکی  راستی و درستی و کار و فعالیت باشد ولی متاسفانه بعضی وقتها اینطور نیست. احتمال زیاد اگر مردم ایران زمین در آن زمان به گفتار نیک  پندار نیک  کردار نیک عمل میکردند و مردم خوشحال بودند و در عدل و داد زندگی میکردند عربان نمی توانستند به شاهنشاهی ایران پیروز شوند. شاید موبدان آن زمان هم مردم را اسیر خود کرده بودند و بعنوان دین آنان را استعمار میکردند. عربان که با گفته های نیک و برادر و برابری و عدل و داد پیش آمده بودند  ایرانیان را فریفتند و پیروز شدند. 

متاسفانه دین هم مثل دیگر مسایل دکانی شده که یک عده از آن استفاده و یا سو استفاده میکنند و یک مشت ساده دل هم همه چیز خود را از دست میدهند و آواره کوه دشت و سرزمین های کفار بقول اسلامیون میشوند.  و باز متاسفانه ادیان الهی هم حربه ای در دست تعدادی آدم خودخواه و خود محور شده است که از آن برای غارت و دو دستگی مردم سو استفاده میکنند. البته قدرتهای بزرگ هم از این وضع بسیار راضی هستند.  در حالیکه مشگلات مردم و جوانان ما با سکوت برگزار میشود و بی تفاوتی و بمن چه گویان جانانه ای به گوش میرسد آقایان مثلا حجج اسلام پناه در این بحبوحه برای تفرقه افکنی اقدامات وسیعی انجام میدهند.  آیا مشگل ما داشتن تعدای بهایی هست؟ یا کمبود کار  دانشگاه و سیاست مداران دلسوز و با دانش و یا کمبود تولید؟ 

آقایان علما شما که بهاییان را تار مار فرمودید از کارها برکنارشان کردید  اعدامشان نمودید  به کشورهای کافرستان فراریشان دادید باز هم راضی نیستید؟  بارها تقاضا شده است که شما علمای نامی عظیم شان و شما دانشمندان بزرگ یک بحث تلوویزیونی ترتیب بدهید و تکلیف همه را با این دین روشن کنید.  و بگذارید در مقابل ادله و منطق قوی شما بهاییان هم از خودشان و مکتبشان دفاع کنند و ملت هم بدانند که شما حق دارید.  آیا با کشتن بهاییان و آتش زدن اموال آنان شمع آجین کردنشان و بریدن سرهایشان توانستید که بقول خودتان فتنه را خاموش کنید مگر بحث فلسفی و دینی را با کشت کشتار بایست ادامه داد و یا پاسخ های دندان شکن داد؟ تعصب های خشک را کنار بگذارید و مشگل را دوستانه حل کنید و باعث نشوند که ملتهای ما از این هم پاشیده تر شوند. 

مشگل ما داشتن میلیونها  میگویند پانزده میلیون متعاد و بیکار و بی دانشگاه و بی برنامه گی هست  وگرنه بهاییان که حتی استادان دانشگاه بودند دارند که مسافر کشی میکنند. آیا این شغل هم برای آنان اضافی هست؟  برای اینکه روشن شود که مشگل چیست و فقط بهانه ای است به دستان نابکاران  میگویم که کسانی هستند که یکبار بنام بهایی در ایران غارت شدند و همانا بنام مسلمان یکبار هم در خارج به دست همتایان بهایی غارتگر غارت شده اند. پس مشگل غارت مردم بیگناه است نه دین و مذهب. 

شما که دیده به مشگلات اصلی دوخته اید و دنبال فرعیات همچون شرعیات میروید.  مردم احتیاج به بهداشت رفاه و کار و تحصیل دارند  نه جنگ کینه و نفرت.  کشورهای ما هم بایست دوباره متحد شوند تا در برابر ابر قدرتها بتوانند ایستادگی کنند و بازیچه دستان آنان نشوند.  برای اتحاد و پیشرفت مردم کوشش کنید نه برای نگه داشتن آنان در جهل و خرافات برای اینکه غارتگران زندگی بهتری داشته باشند. متاسفانه کشورهای مثلا پیشرفته طالب درهمی و گرفتگی و تفرقه بین ما هستند  بیایید برای خاطر خدا هم که شده برای خلق او کار کنید نه برای حرص طمع و غارت و دزدی وفساد رشوه خواری و فحشا؟  بیایید همه این مشگلات اساسی را ریشه کن کنید.  جوانان ما با دهان های دوخته شده فریاد میزنند به داد آنان برسید شما که رهبران کشورهای اسلامی هستید و این همه ثروت نفت و معادن اسلامی را در اختیار دارید  آن را صرف مردم کنید نه در بانکهای کفار ذخیره کنید که بعد از مرگ شما آنرا ملک تو خواهندکرد  آیا ثروت سرسام آور صدام را به او یا به وارثانش دادند؟ کمی فکر کنید آنان شمارا برای پول میخواهند ولی خانواده شما ملت شما شما را دوست دارند از این دوستی و از این سادگی آنان سو استفاده نفرمایید.  

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!