پیدایش دین و مردم زمانه مشگل امام زمان ونایب برحقش و گفته بابیان و بهاییان

پیدایش دین و مردم زمانه مشگل امام زمان ونایب برحقش و گفته بابیان و بهاییان بشر همواره میخواسته که راز طبیعت وزندگی را کشف کند . چرا به دنیا میآید و چرا بایست به زور از دنیا برود؟ و چرا به زور و بدون اراده اش به زندگی پا میگذارد؟  همه فلاسفه و مردم دانشمند در اینباره فکر کرده اند ولی تا کنون به نتیجه ای نرسیده اند و زندگی و مرگ برایشان یک مجهول بزرگ باقی مانده است. دنیایی که در کوچکی اعجاب انگیز و در عظمت و بزرگی نیز عجیب و نادر است.  خودان قضاوت کنید که یک پشه بی مقدار دارای قلب سیستم عصبی سیستم گوارشی  سیستم تولید مثل  سیستم تنفسی  و بالاخره سیستم های پیچیده دیگری هم هست که او مثل یک هواپیما پرواز میکند  نیش میزند تولید مثل میکند غذا میخورد باحتمال مریض میشود مثلا سرما میخورد و شاید همه سرتان پستان بگیرد و یا دیوانه شود و بعد هم مرحوم گردد؟  و یا میکرب و باکتری که بمراتب از پشه هم ناچیز تر اند ولی زندگی میکنند. 

 همچنان هم در عظمت گیتی که اگر با سفینه ای به سرعت نور حرکت کنید  که میدانید نور از خورشید بما در عرض تنها چند دقیقه میرسد  شما میلیونها سال نوری در راه خواهید بود.  حالا اینها را که درست کرده است  که آفریده است؟  البته بشر به بسیاری از مجهولات دست یافته و آن مسایل را حل کرده است  مثلا تا همین شصت سال پیش بسیاری از کودکان در ایران از سرماخوردگی و یا ذات ریه می مردند. ولی حالا اگر به شما بگویند کسی از سرما خوردگی مرده است شما تعجب میکنید زیرا در هر داروخانه ای قرص ضد سرماخوردگی و یا روغن ماهی و مالت ماهی و یا مخمر آب جو هست که سرما خوردگی را ریشه کن یک شبه میکند.  یا تلفن و هواپیما و موشک و ساتالیت و غیره ولی هنوز ما در اندر خم یک کوچه ایم.   متاسفانه خودخواهی و بد جنسی مردم  یا بعضی کسان اجازه نمیدهد که مردم تمامی دنیا با هم در دوستی و آرامش بسر ببرند و با هم همکاری کنند و مشگلات را حل نمایند. حرص طمع زیادت طلبی  تمامیت خواهی  شهوت پرستی بیش از حد و… مارا به قهقهرا میبرد. و بزودی نمی توانیم بجایی برسیم که به جز خدای نبینیم.  شاید اگر ما همه مردم دنیا با هم مهربان باشیم و به هم خدمت کنیم خیلی راحت بتوانیم تمامی دردسرها و مشگلات را حل کنیم ولی وجود دیوانه گانی مثل هیتلر صدام  که دنیا را برای خودشان میخواهند و مردم را دیوانه وار به چند دستگی هل میدهند و همه را بر ضد همه می شورانند نمی گذارد که انرژی صرف کارهای خوب شود.  

 متاسفانه این غرور و زیادت طلبی و تمامیت خواهی و خود پرستی در وجود همه هست و آنان همه چیز را برای پیشبرد منافع شخصی خود ببازی میگیرند و مردم را فریب میدهند.  همان طوریکه یزید به عنوان خلیفه مسلیمن مردم را فریب میداد  خودش عیش نوش و عرق خوری و شهوترانی بیش از حد داشت و مردم را از آن کارها منع میکرد. و با شمشیر اسلام به جنگ مردم ساده دل رفته بود تا آنجا که مردم حاضر شدند سر نوه های خود همان پیامبر را که مثلا به او اعتقاد داشتند با فجیع ترین وضعی از بدن جدا سازند وسر نیزه کنند و حتی بدنهای مقدس نوه ها و خاندان پیامبر خویش را زیر آتش سوزان صحرای کربلا رها کردند. می بینید که دینی که قرار بود وحدت برابری و برادری بیاورد به خون ظلم و غارت و دزدی و فساد کشت کشتار همراه شد. هیچ مسلمان واقعی و یا متعصب هم نمی تواند منکر این وحشی گریها بشود؟   دین ظاهرا خواست که به مسایلی که از قدرت درک بشر بیرون بودند جواب بدهد. و گفت اگر خوب باشید به بهشت جاویدان میروید و در آنجا با حوریان بهشتی که همیشه باکره اند هر چه که بخواهید عشق میکنید  و هر جماع و عشق بازی شما بجای چند دقیقه سالها به طول میکشد؟ . در آنجا برای هم مومنی صدها حوری زیبا روی باکره صف کشیده اند که به نوبت از آلت تناسلی مقدس مومن لذت ببرند. خوب جوانان و مردم ساده دل که در آرزوی وصل یک پری روی زمینی هستند و به عشق وی دسترسی ندارند زیرا بی پول هستند با باور این مطلب حاضرند که هر کاری را برای وصول به بهشت ناکجا آباد بکنند.  ولی وقتی که شما آدرسی از این بهشت میخواهید آنان ندارند که به شما بدهند. میگویند در قدیم در اروپا کشیشان آدرس بهشت را داشتند و زمینهای آنجا را به قیمتی خوب به علاقه مندان ورود به بهشت میفروختند. تا آنکه انسان زرنگی برای خرید جهنم به آنان مراجعه میکند و باخرید جهنم نوشته ای مینویسد که ای مردم من جهنم را خریدم و کسی را به آن راه نمیدهم و در آن دنیا مجبورند که همه شما را به بهشت ببرند و بدین ترتیب کار کشیشان کساد میشود. 

 بسیاری از رهبران بزرگ و کوچک دینی به آنچه میگویند خود اعتقادی ندارند و تنها برای کسب روزی از دین بصورت یک حربه سواستفاده میکنند و خودشان در آغوش دلبران زمینی عشق میکنند و دلارهای خود را هم بصورت میلیاردها و انبوه در بانکهای کفار ذخیره میفرمایند. به اصطلاح خودشان مردم را خر کرده و سوار شده اند  شیوخ عرب که در قصرهای تلا و عاج زندگی میکنند و در آغوش فتنه انگیز ترین زنان شرق و غرب می خسبند از این نوع قماش هستند.   دین برای عده ای وسیله کسب نعمت ثروت شهرت و جلا ل و جبروت و عشق و زندگی هست و برای عده ای دیگر هم بدبختی فلاکت  گرسنگی و بیچارگی همراه دارد.  متاسفانه ضربه دین به اکثر مردم میخورد و عده ای از همان کودکی دچار مشگل دین هستند.  پدر بزرگ من که یک مثلا مسلمان دو آتشه بود در اثر دیدن بریدن سر یک بابی  منقلب میشود و به دنبال کشف امام زمان میرود.  بابی که سرش را داشت جلاد در میدان شهر میبرید و جرمش بابی گری بود دست هایش را زیر گلوی بریده اش میبرد و خون خود را در آن جمع میکند و بعد رو به مردم میکند و میگوید که ای مردم به این خون من سوگند که امام دواردهم ظهور کرده است.  پدر بزرگ من بابی و بعد هم بهایی میشود و یک عمر ناراحتی را برای خودش و خانواده اش میخرد. خوب دلش خوش بوده است که امام دوازدهم را قبول کرده است. در سه سالگی من شاهد ماجری بحث مادر و پدرم بودم که یکی بهایی و دیگری مسلمان بود من در همان سن سه سالگی به مادرم گفتم که شما چرا با پدر بحث های ناراحت کننده دارید  او گفت که من میگویم که امام دوازدهم آمده و او میگوید که بایست منتظرش باشیم. گفتم خوب مامان جان شما هم منتظرش باشید شاید دوباره هم بیاید  لبخند تلخی زد و گفت نمیشود او آمده و در تبریز هم شهید شده چطور من حقیقت را کتمان کنم؟  گفتم خوب پدر چرا قبول نمی کند. در حالیکه اشگ از دیدهای وی روان بود گفت او نمی خواهد تحقیق کند کتاب بخواند و  مطالعه کند همین طوری میگوید که او غایب است و وقتی خواهد آمد.   پدر سختگیر من بمن اجاره نمیداد که به درس اخلاق بروم و با بهایی ها و کودکان آنها معاشرت کنم.  ولی من همیشه بخاطر داشتن مادر بهایی مورد آزار  اذیت مردمان و بچه های مثلا مسلمان بودم.  تا آنکه انقلاب اسلامی شد و دوست مسلمان من که به او کمک کرده بودم مرا لو داد که مادرم بهایی بوده برای اینکه بدهی خودرا ندهد.

 من اخراج شدم می گفتند اگر میخواهی سرکار باشی بایست در روزنامه ها به بهاییت توهین کنی و آنان را تکفیر نمایی من چگونه میتوانستم که به دین مادرم توهین کنم لاجرم مرا بیرون کردند  و مجبور شدم به آمریکا بیایم زیرا من به فامیل بهایی خودم پناه برده بودم که فکر میکردم آنان انسانهایی شایسته هستند آنان هم همچنان دوست مسلمان مرا غارت فرمودند. متاسفانه سگ زرد برادر شغال است و خوب دیدید که دین در مورد خوب کردن چه مسلمان و چه بهایی مردم مردود شده است. متاسفانه دین ها حربه ای شده اند در دست عده ای که از آنان سو استفاده های کلان ببرند وشاید هیچ یا هچ عقیده ای هم به آنان نداشته باشند و فقط محض گذران دنیا است که به نام دین چسبیده اند و از آن استفاده یا سواستفاده های کلان میبرند.  البته دین تا مغز استخوان مردم نفوذ کرده است و تنها به این دل خوش کرده اند که نام دینی را یدک میکشند ولی شاید همه یا بیشتر آنان از عهده امتحان خوب بودن بر نیایند. بیشتر مردم بدون داشتن اطلاعات وسیع و عمیق نام یک دین را به ارث برده اند  یا از پدر مادر یا از محیطی که در آن پرورش یافته اند.  آیا بهتر نیست بجای آزار هم بگذاریم هرکس هر دینی که میخواهد داشته باشد و به هم و عقاید هم احترام بگذاریم و پول و وقت خودرا صرف پیشبرد علم و دانش اخلاق و بشریت بکنیم تا به مردم خدمت کرده باشیم  نه مانند ارازل و اوباش به کشتار همدیکر برویم؟ آنهم برای خاطر مشتی دلار؟  به کشور و مردم خود خیانت کنیم.  کشتن و بی خانمان کردن و آزار اذیت بهاییان ایران چه فایده ای برای مردم ما داشته است و چه فایده ای برای اسلام داشته؟ بقول یکی از دوستان من هرکس هم که خواسته از آنان دفاع کند فورا مهر بهاییگری به او زده اند که کنار برود.     

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!