کمک مالی به پناهجویان سیاسی: این شرم را به که گویم؟

دوستان گرامی و هموطنان عزیز

آیا میدانید که پنجاه تن از پناهجویان سیاسی ایران در یونان در اعتراض به سیاست بی تفاوتی دولت یونان و نقض حقوق بشر پناهجویان دست به تحصن زده اند؟ آیا میدانید که نه نفر از پناهجویان دهان خود را دوخته اند؟ آیا میدانید که بیست و پنج نفر از آنان در اعتصاب غذا به سر میبردند؟ آیا میدانید که پناهجویان به کمک مالی نیاز دارند؟

خبر آخری که به گوش من رسیده حکایت از این دارد که حتی یک دلار یا یک یورو به پناهجویان سیاسی ایران در یونان کمک نشده است. ده روز گذشته، کمیته کمپین پناهجویان سیاسی ایران در یونان بیانیه ای انتشار داد و از تمامی ایرانیان طلب کمک نمود. حرفهای زیادی از ایرانیان شنیده شده است. به دولت یونان بد و بیراه گفته ایم و حمایت خود را از هموطنان پناهجو با شعارهای رنگ و وارنگ اعلام نموده ایم.

کار از حرف زدن گذشته است. وقت هزینه پرداختن است. پناهجویان با جان و مال و سلامتی خود در راه مبارزه با رژیم خونخوار اسلامی هزینه پرداخته اند. ما چه کرده ایم؟

دولت یونان به پناهجویان سیاسی ایران اجازه کار کردن را نمیدهد و آنها که بطور غیر قانونی شغل حمالی پیشه کرده بودند تا بتوانند لقمه نانی برای خود و خانواده اشان تهیه کنند، در حال حاضر در اعتصاب غذا به سر میبرند. کمپین پناهجویان اکنون متشکل از پنجاه نفر میباشد. نه نفر دهانشان را دوخته اند و بیست و پنج نفر اعتصاب غذا نموده اند. دوازده خردسال و پنج خانم ایرانی در خیمه پناهجویان ایستادگی میکنند. کمک مالی شما در درجه اول خرج کودکان و نیازهای آنان خواهد شد. هر چه باقی میماند، به کمپین ادامه ایستادگی و مقاومت را خواهد داد.

برخی از خرجهای مورد نیاز کمپین
غذا و امکانات ضروری برای خردسالان و پناهجویانی که در اعتصاب غذا نیستند
تلفن و تماس با دنیای خارج
دسترسی به اینترنت
چاپ پوستر
چادر و پتو و پلاستیک برای روزهای بارانی
رفت و آمد با متر و تاکسی به بیمارستان و وزارت کشور یونان
اجاره توالت سیار

در روزهای اخیر، فشار بر پناهجویان سیاسی ایران در یونان افزایش یافته است. به خیمه پناهجویان با بمب دست ساز حمله شده است و مزدوران رژیم ملایان با چماق ماندانا دانش نیا را کتک زده اند. مانداند شیر زن ایرانی است که بیش از سه هفته گذشته دهانش را دوخت و از آن زمان تاکنون در اعتصاب غذا میباشد.

روز چهارم نوامبر، شهروندان و دانشجویان یونانی در کنار پناهجویان سیاسی ایران راهپیمایی نموده و فریاد “ما همه ایرانی هستیم. امروز ما ایرانی هستیم” سر دادند. غرش پناهجویان و شهروندان یونانی در مقابل مجلس یونان شنیده شد و تخت ستم را لرزاند. هموطن، با کمک مالی به پناهجویان سیاسی ایران در یونان به خیمه مبارزان راه حق بپیوندید:

پاینده باد مبارزه و استقامت شیران ایران

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!