انگولک به جراید /9 دسامبر 2010

بالاگرفتن اختلاف وزارت اطلاعات و قوه قضاییه ایران

صادق لاریجانی اظهارات احمد جنتی را در دفاع از وزارت اطلاعات، “بر مبنای نوشته های روزنامه ها” دانست

ـ>>>>> از روزگارهای کهن گفتن که سگ زرد برادر شغاله و هنوز هم آسیاب روی همون چرخ می چرخه ضمنا نه قم خوبه نه کاشون ؟ لعنت به هر دوتاشون

گزارش رسیده از ایران حاکی است که مأموران امنیتی در تهران عصر روز سه شنبه ۱۶ آذر (۷ دسامبر) با حضور در تحریریه روزنامه اصلاح طلب شرق، احمد غلامی، سردبیر، علی خدابخش، سرمایه گذار، فرزانه روستایی، دبیر گروه بین الملل و کیوان مهرگان، دبیر سرویس سیاسی این روزنامه را با خود بردند.

ـ>>>>> در هیچ کجای دنیا روزنامه نگاران مثل روزنامه نگاران جمهوری آخوندی آزاد نیستند که تا هر مدت که خودشان میخواهند در سیاه چال های انفرادی خوش بگذرانند و از تجهیزات سوپر مدرن رفاهی در بخش شکنجه مستفیض شوند.

گزارش از تهران: با وجود تاکید نیروی انتظامی و بسیاری از سازمان های مذهبی مبنی بر نظارت در ایجاد هیات های مذهبی، اما آنچه از در و دیوار و فضای خیابان های شهر تهران مشهود است چیزی نیست جز رقابت مذهبیون برای جذب مشتری بیشتر برای هیات ها و تکایای مذهبی خود.

ـ>>>>> این ها که اینقدر متحول شده و طبل و ساز و نقاره رو آوردن برای عزا داری پیشنهاد میشه که جمیله رو هم دعوت کنن بیاد عربی برقصه و خردادیان هم قمیش بیاد و نی نایش نایش کنه. صلوات برفسین

عصر و زمان سخنان امام به اتمام رسيده است
خبرگزاری حکومتی فارس: سخنان صادق زيبا‌كلام استاد علوم سياسي دانشگاه تهران مبني بر اينكه “عصر و زمان سخنان امام به اتمام رسيده است” با واكنش صريح دانشجويان (بسیجی ها) مواجه شد. اين جلسه مناظره و پرسش و پاسخ دانشجويي از ساعت 18در دانشگاه علوم‌پزشكي شيراز آغاز و تا ساعت 22:30 شب ادامه داشت.
زيباكلام در سخنان خود خطاب به یکی از دانشجویان (بسیجی) اظهار داشت: شما گفتيد روسيه را نابود مي‌كنيد اما جرات يك آه كشيدن عليه روسيه را هم نداريد.
زیباکلام افزود: به جاي اينكه بگوييد امام اعتقاد داشت شرق و غرب را نابود مي‌كنيم بايد بدانيم عصر و زمان اين سخنان به اتمام رسيده است.

ـ>>>>> حقیقتش اینکه حرف های امام از روز اول هم ” تاریخ مصرفش” بد جوری پنچر بود. یادم میاد یه روز شعار میدادن که ” از برای فتح قدس از کربلا باید گذشت. اما نه تنها از دو فرسنگی ساوج الاغ هم رد نشدن حتی نتونستن یک عدد ناقابل پشم تخم ناقص چپ یک اسرائیلی را کشان کشان کنن. اما تا دلتون بخواد روشون از سنگ پای قزوینی ها هم بیشتر تره.

چهار روزنامه نگار دیگر در تهران دستگیر شدند

ـ>>>>> اصلا باید تخم روزنامه نویس رو از روی زمین برداشت تا خواب راحت به چشم از ما بهترون بیاد

126 خانه قرآن در روستاهای خراسان جنوبی تاسیس شد

ـ>>>>> تا خر هائی هم پالگی طالبان تولید و به جون مردم بندازن

علی لاریجانی: ولی فقیه در رأس سه قوه است

ـ>>>>> به این میگن بی حرمتی به ساحت مقدس ولی وقیح! اینا مگه نمیدون که تمام دنیا رو شاخ پشم و سبیل ولایت وقیح میگرده و تمام خارجوی ها هم این رو خوب میدونن و با جدیت تام و تمام خیال دارن که ولایت وقیح رو با جنتی و آیت 3 تا نقطه تمساح یزدی رو بدزدن برای موزه کنار بخش ماموت ها و دایناسور های فسیل شده. البته جنتی میگه تا جون تموم مردم دنیا رو نگیرم و عزرائیل رو برای یکصدمین بار نکشم پامو نزدیک ده فرسخی موزه عجایب روی زمین نمیذارم.

نصرالله: شرايط ما شبيه شرايط زمان امام حسین است

ـ>>>>> اره جونم درست فهمیدی و بهتره تمامتون مثل امام حسین شهید بشین تا مردم دنیا از گند و بوی شما آسوده بشوند

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!