خلیج عربی جواب مرگ بر آمریکاست

سنگ پای قزوین را میدونین چیه؟ اجازه بدین خدمتتون توضیح بدم:

نیروی دریایی امریکا سیاست نامگذاری‌اش را به تبعیت از احترام و روابط حسنه‌ای که با عربها داره عوض می‌کنه. اونوقت پا میشین قشون‌کشی می‌کنین فیس‌بوک که آهای چرا اینجوری کردید، و حتی کامبیز و سامان را مقصر میدونین؟ بعد هم می‌ریزین اینجا و امریکا و امریکایی را به لعن و نفرین می‌گیرین؟ عجبا.

ببینم، کیه که الان سی و چند ساله داره داد می‌زنه مرگ بر آمریکا؟ آیا تا به حال شنیدید کسی اینجا داد بزنه مرگ بر ایران؟ اونهم بعد از اینکه مثل یک مشت آدم نیمه‌متوحش ریختید سفارتشون را گرفتید، و یک سال به گروگانشون بردید؟ لابد زمانی که با افتخار توی خیابون عربده می‌کشیدید مرگ بر آمریکا، فکر کردید در عوضِ نفرین اونها، وظیفه‌شونه که حرمت شما را نگه دارن؟ و چون توی کالیفرنیا یا مریلند فک و فامیل دارید، پس لابد حق‌تونه؟

وقتی مثل یک مشت ابله می‌رین جلوی دوربینِ تلویزیون و قُدقُد می‌کنید که ما امروز باری دیگر بر دهان استکبار امریکا مشتی محکم زدیم، فکرش را کردید پاسخ اونها چیه؟ تا دو تا بچه فوفول نزدیک مرز راه میرن، زود میدوین دستگیرشون میکنین و اتهام جاسوسی بهشون میزنید و یک سال حبسشون می‌کنین!؟ (آخه کُس‌مشنگ‌ها، مگه شماها نیستین که اونوقت میان سه تا بچه ژیگول را میفرستند وسط بیابون تا از شماها جاسوسی کنند؟ نه واقعا.) اونوقت با این اوصاف انتظار هم دارید آمریکایی‌ها قربون چشم و ابروی شما برند و طرف عربها را نگیرند؟ وقتی شما می‌رینین به نام مملکت و پرچمشون، در عوض چشم انتظار چه چیزی را دارید؟ محبت؟ دوستی؟

شمایی هم که نشستی اینور آبها و هی میگی حساب مردم ایران و نام پاک پارس از حکومت ایران جداست، برو بشین لواشکتو بخور. هر سال یک بار بلند میشی می‌ری ایران پاساژ پایتخت و بازار رضا صدهزار دلار نرم‌افزار غیر مجاز میاری اینجا و از چلوکبابی البرزی که بعدش زدی تعریف می‌کنی. اسکی توی ایستگاه هفتم هم که خیلی حال داد. هر وقت تو هم مثل اونهای توی اوین بخاطر مخالفت علنی با رژیم ایران رفتی زندان، اونوقت بیا اینجا و شعار بده. نمیشه با سکوتت از رژیم ایران عملا حمایت کنین، بعد بیاین بگین که مردم حسابشون از حکومت جداست. شماها اگر نمیخواستین، این حکومت فاسد دو روز هم دوام نمی‌آورد. حالا ببینم توی انتخابات بعدی با اون قیافه فُکُلیت میای جلوی دوربین و انگشت آبی رنگتو به نشانه رای دادن به همه دنیا نشون بدی؟

میای پشت رادیو و انزجارت را از امریکا اعلام میکنی. اونوقت شاکی هستی که چرا انزجار امریکایی ها بصورت حمایت از سیاست نام خلیج عربی بیان میشه؟ بهت برخورده، نه؟ خب پس انتظار بیشتر از اینهاش را هم داشته باش. چون تا موقعی که سرتون را از توی مقعد مبارک مقام معظم رهبری و فلسطین و هولوکاست نکشید بیرون، همینه که هست. بدتر هم میشه.

رئیس جمهورتون مثل لات‌های چاله‌میدون چپ و راست به امریکایی‌ها هر روز هشت تا فحش می‌ده، و شماها براش کف می‌زنید. ناراحت اینید که چرا فیلم سیصد را ساختند، اما کک‌تان هم نمی‌گزه که چرا توی این سی سال، حتی یک سریال یا فیلم مثبتی در مورد تاریخ پیش از اسلام ایران توسط صدا و سیما نساختند. نه رودابه‌ای. نه رستمی. نه انوشیروانی. اونوقت شونصد تا سریال در مورد ائمه اطهار ساخته میشه و شماها هم می‌شینین و می‌بینین. اصلا ببینم، شما را چه به نام خلیج فارس؟ برین بشینین مختارنامه‌تون را ببینید که لیاقتتون همینه. چفیه. آفتابه. عمامه. شماها همون آدمایی هستید که موقع انقلاب جمع میشدین توی کوچه و چهره خمینی را توی ماه میدیدید!

خلاصه آقاجون، ناراحتی که چرا ارگانهای دولت امریکا دارند سیاستشون را در قبال نام خلیج فارس عوض می‌کنند؟ خب شاید پس از سی سال انتظار خسته شدند. حالا هی شعار بده مرگ بر آمریکا. بعدش بگو امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. بعدش داد بزن جهان بدون امریکا. خب چی فکر کردی احمق جون. ازشون تنفر داری؟ اونها هم سیاست خصمانه به خرج می‌دند. لازم هم نیست که حمله نظامی کنند ایران. روحانیت چنان به ایران ضربه‌ای زده که امریکا اگر صد سال هم بخواد نمی‌تونست. حتی امیرکبیر را هم بدنام کرده‌اند. امیر کبیر! مردمی که پس از سی سال هنوز نمی‌فهمند ولایت فقیه و نظام دین‌سالاری چه گهی به مملکت خودشون زده، واقعا لیاقت بیشتر از این را هم دارند؟ نه تنها خلیج فارس عربی میشه، نظامی گنجوی میشه شاعر ملی آذربایجان، مولوی میشه مال ترکیه، بلکه اصلا نام ایران را به تدریج از تاریخ پاک خواهند کرد. چرا؟ چون شما سرتون بجای میهن خودتون توی کون اسلام و فلسطینه. خودتون میگین: ایران بدون اسلام یک خاک بی‌ارزش است.

بلانسبت سنگ پای قزوین.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!