آمریکای خاک تو سر

تصورش را بفرمایید که “اسانید و رؤسای دانشگاه‌هاي تهران ” را جمع کرده اند تا به فرمایشات رئیس بسیجیان گوش بدهند و دریابند که علم و راه گسترشش چه و چگونه است.

این  دست حرفهای ابلهانه گویای سیاست ویران کردن تتمۀ آنچه از دست انقلاب فرهنگی دار و دستۀ سروش نجات یافته بود است و دور نیست که تدریس بحار الانوار جای کتب علمی را بگیرد.

 جناب سردار نقدی که در سلاخی تن و بدن ایرانیان هم کارکشته اند از جمله می فرمایند:

 “امروز زمينه براي گسترش علم باز شده و آمريكا نشان داده در مسائل علوم انسانی علمی ندارد چون اگر اين علم را داشت، اقتصادش ورشكسته نمي‌شد.

  ‌اگر آمريكا علم رسانه داشت چرا اكنون منفورترين كشور در جهان است. با اينكه ۹۰ درصد رسانه‌های دنيا در حيطه اين كشور است.

 اگر‌ آمريكا علم سياست دارد چرا چندين سال است كه در بحث فلسطين، عراق و افغانستان زمين‌گير شده است؟ اگر اين كشور علم جامعه ‌شناسي دارد چرا ۶۰ درصد ازدواج‌ها به طلاق مي‌انجامد و زندگی يك نفره مد شده و فرزندان نامشروع در اين كشور به دنيا مي‌آيند؟

 مشكلات امروز سخت‌تر از مشكلات ديروز نيست و اگر مقام معظم رهبری می‌فرمايند ايران بايد مرجع علمی جهان شود و اگر كسی در جهان مي‌خواهد علم را بياموزد بايد به فراگيري زبان فارسي اقدام كند و اگر قرار است علوم انسانی را تغيير دهيم و كتب ضاله از دانشگاه‌های كشورمان برچيده شود، نياز به قيام است 

تحول در علوم انساني نيازمند جهاد است و بايد در اين راه روزانه ۱۸ ساعت مطالعه كرد و از شهری به شهر ديگر برای آموختن در حركت بود و اين خصوصيت يك فرد حزب‌الهی است.  

http://jahannews.com/vdciwrazvt1awu2.cbct.html

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!