شاهزاده های پر پر شده فلات ایران؟ ایران بزرگ آریانا

شاهزاده های پر پر شده فلات ایران؟ ایران بزرگ آریانا

کشورهای ما متاسفانه مورد هجوم خودی  ناخودی و بی خودی قرار گرفته است. تحصیکرده های ما هرکدام به بهانه های گوناگونان و واهی مجبور به ترک کشور هستند و اینطور که میگویند حدود سی ملیون از مردم خاور میانه ایران بزرگ و یا آریانا به خارج از آن پناه برده اند. تفرقه اندازی بین کشورهای ما بیداد میکند. همه مارا به نوعی بجان هم انداخته اند و خودشان که آتش بیار این فتنه هستند از بالای برجهای عاج به ریش همه ما میخندند.

داستان عرب و غیر عرب ایرانی و … افسانه هایی که بهم بافته اند و بخورد مردم داده اند. اگر شما به امپراتوری ایران باستان نگاه کنید باید متوجه باشید که اکثر این مردم با هم مخلوط شده اند مثلا هنگامیکه که آریاها از طرف قفقاز و روسیه به سبب سرما و نداشتن آذوقه کافی برای احشامشان سرازیر فلات ایران شدند در اینجا ایلامیها  زندگی میکردند لاجرم با آنان مخلوط شدند و درهم آمیختند و مادها و پارسها نیز با هم در آمیختند بعد هم که تورانیان که ساکنین ترکستان و اطراف آن بودند با دیگر مردم این فلات متحد شدند و با هم ازدواج کردند  نادرشاه ترکمن بود و بسیاری از سلاطین ایران آذری و یا ترک نژاد و یا نیمه ترک بودند ساکنین فلات ایران در بعد از حمله مغولان با آنان نیز مخلوط شدند و سلطان ابوسعید بهادر مخلوطی از ساکنان فلات ایران و مغولستان بود.
با آمدن عربان هم این اختلاط پایان نگرفت و عربان و ایرانیان باهم دوباره مخلوط شدند بسیار از مردان ایران دختران عرب گرفتند و عربان هم زن ایرانی ستاندند. این است که خون و نژاد مردم فلات ایران در تمامی منطقه حتی همین عربستان که اکنون اسمش عربستان سعودی بوده و قبلا عربستان ایران نامیده میشده در جریان است همین طور که ترکان عثمانی و مردم آن مخلوطی ازسایر مردمی هستندکه در ترکیه امروزی زندگی میکردند. مثلا کردها که در شاید پنج کشور تقسیم شده اند آیا دارای پنج نژاد مختلف هستند؟

استعمار و استحمار میخواهد که ما از هم جدا باشیم و باهم متحد نشویم وگرنه در برابر حداکثر صد ملیون روس مردم نژاد ایران شاید بیش از چهارصد ملیون باشند. تازه همین مردم باز با همان روسها هم به نوعی همنژاد و فامیل هستند. این است که تنها راه رهایی ما اتحاد است  اتحاد تمامی مردم فلات ایران و خاورمیانه و دوستی و احترام بهم و به رسم رسومات هم و به دینهای هم و به زبانهای هم مثل الگوی آمریکای شمالی؟

آیا همه مردم آمریکای شمالی از یک نژاد زبان مذهب و ملیت هستند؟  پس وقتی آنان با هم متحد هستندو ولایات آنان باهم اتحاد دارند ما چرا باهم اتحاد نداشته باشیم  ما که در گذشته یکی بوده ایم. بیایید دوباره متحد شویم و مردم خود را نجات دهیم. آوارگان ما در دنیا بیهوده  دارند تلف میشوند و بجرمهای واهی از بین میروند؟  مگر وقتی ماندلا پیروز شد تمام قبلی ها را کشت؟ ظلم ظلم هدیه میآورد و ستم ستمکاران دیگری را می پروراند.  محبت محبت میآورد و دوستی دوستی . تخم نفاقی که اکنون بین مردم ما از رشتی  اصفهانی ترک پارس  بهایی و مسلمان  شیعه و سنی کاشته شده است به زیان همه ماست. کشورهای ما بایست دوباره با هم متحد و مردم ما بایست دوباره یکپارچه شوند وگرنه در جایی که شاهزادگان ایران خودکشی میکنند حال دیگرانی که در گمنامی و سکوت از بین میرود معلوم است؟ مردم فلات قاره ای ایران که مجبورند در خارج به دریوزگی بروند و هزارها ناراحتی را تحمل کنند و کشورهایشان هم به مناسبت نداشتن نیروی کار ورزیده و تحصیکرده راه عقب گرد را در پیش بگیرند؟  دود این مشگل به چشم همه ما خواهد رفت و همه ما زیان خواهیم  دید مستقیم و غیر مستقیم؟

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!