ایرانی یعنی بی غیرت

به خدا که این عربها از ما خیلی‌ بیشتر غیرت دارند.  نزدیک سه هفته است که در مصر دست از تظاهرات بر نمیدارند.  بیشتر از ۳۰۰ نفرشون رو هم کشتند، نزدیک ۱۵۰۰ نفرشون رو هم دستگیر کردند و شکنجه هم دادند.  تانک و توپ هم گذاشتند جلوشون، و هنوز هم نه تنها از این میدان کنار نمیرند، تازه بیشتر هم ریختند تو خیابونها.  مردم ما چهار تا بسیجی‌ که تو خیابون دیدند قایم شدند تو خونه و رفتند دنبال چلو کبابشون.  

چند روز پیش یک جلسه در این انجمن ایرنیها در شهر ما بود.  درباریه تظاهرات ۲۵ بهمن صحبت شد و یک نفر پیشنهاد کرد که بلکه ما هم برویم جلوی ساختمان دولتی اینجا همبستگی‌ خودمون رو با مردم ایران در اون روز نشون بدیم.  همشون فوری ساکت شدند.  در  همون لحظه فورا یکی‌ صحبت رو عوض کرد و کشوند به جشن چهار شنبه سوری و اینکه چطور بتونند اونروز چلو کباب درست کنند برای مردم.  یک ساعت بعدش درباریه انواع و اقسام چلو کباب و دستگاهایه مربوطه صحبت شد.  بعدش هم همه جول و پلاسشون رو ورداشتند و رفتند خونه.

حتی ایرنیهأی هم که اینجا زندگی‌ میکنند هم بی‌ غیرت هستند.  مگر مازیار بهاری، اون گزارشگر معروف نبود؟ چند روز انداختنش تو زندان، اومد مثل بلبل در تلویزیون جمهوری اسلامی آواز خوند و گفت که جاسوس هزار کوفت و زهر مار بوده.  بعدش هم دمش رو گذشت لای پاش و فلنگ رو بست و از ایران در رفت.   آخه مرد حسابی‌ از چی‌ ترسیدی؟ می‌خواستند چکارت بکنند؟  خونت از ندا و دخترهای هیجده ساله که تو خیابون بودند رنگین تر بود؟ چه بی‌ غیرت!!  ولی‌ نگاه کنید این جوان مصری سهام دار Google.  انداختنش زندان.  نه تنها نیامد بگه “گوه خوردم”، بلکه تازه رفت تو تلویزیون بد و بیراه به دولت مبارک گفت و بعدش هم رفت وسط تظاهرات.  به این میگن شجاعت.  

دلیلی‌ که جمهوری اسلامی هنوز تو ایرانه بخاطر فرهنگ ماست.  یک مشت ملت بی‌ غیرت، ترسو، نون به نرخ روز خور و چاپلوس.  حتی تو خارج هم میترسند جیک بزنند بر ضدّ جمهوری اسلامی که یک وقت تعطیلات تابستونیشون تو کرج به هم نخوره.  واقعا که این ملت بی‌ غیرت لایق همین جمهوری اسلامی است.  تازه حالا یاد گرفتند که هی‌ بگن “اصلاحات، اصلاحات.”  آخه آدمهای تنبل ترسو مگه رژیمی که مردم رو سنگسار میکنه و پشت سر هم آدم با جر ثقیل دار میزنه “اصلاح” میشه؟ مغز خر خوردید؟  جمهوری اسلامی مبارکتون باشه.  خلایق هر چه لایق!

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!