علم کردن تخت جمشید و حافظیه جنایت است

به شهادت تاریخ، رابطه حضرات اسلامیست حاکم بر مال و جان ایران و ایرانی در سی و دو سال گذشته با ایراندوستی همان رابطه دیو و پری است.

به تازگی که کفگیر اسلامیستها به ته دیگ خورده، عده ای از هارترین آنها ساز ایراندوستی کوک کرده اند و دم از تاریخ و فرهنگ ایران میزنند که البته همچو مصرف قرص ضد بارداری در هنگام زایمان است و بی نتیجه.

طرفه آنکه عده ای از دیگر اسلامیستهای هار به این امر واقفند و مرتباً داد و هوار میزنند که بابا جان این کارها خوش عاقبت نیست و آن چند رأس اسلامیست هاری هم که هنوز دور و برمان میپلکند و مرد و زن و کودک ایرانی آزادیخواه را برایمان شل و پل و کهریزکی و اعدام میکنند هم به باد میدهد.

برای نمونه به سخنان این جمعۀ حضرت آیت الله اسدالله ایمانی توجه فرمایید که ایشان هم عضو مجلس خفتگان رهبری و هم مبصر تجمع جمعه های اسلامیستها در شیراز است.

” ایرانیت یعنی ملیت و ملیت یعنی جدا شدن از مسلمانان و تنها شدن جامعه و این طرح یعنی خلاف اسلام و مصالح کشور. علم کردن تخت جمشید و حافظیه جنایت است.”

حضرات خوب میدانند که بلای فرمانروایی اسلامیستها همان عشق به آزادی و زندگی و شادی و ایران و ایرانی و میراث فرهنگی آن بلا زده کشور است.

عشقت رسد به فریاد

http://www.seratnews.ir/fa/news/18484

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!