میخ طویله در خاستگاه اسلام

درست زمانی که سیاستهای غلط اندر غلط سی و دو سالۀ ایران و ایرانی به باد ده نظام پر برکت کار را با همسایگان حاشیه خلیج فارس به جاهای باریک دارد میرساند، وحوش اسلامیستی ریز و درشت بر روی آتش افروخته نفت میپاشند.

اگر سخنان ابلهانه نماینده خوش سابقه “مجلس” حاج آقا حجت الاسلام روح الله حسینیان و فراخوان برای “آماده باش” نظامی علیه عربستان کافی نبود، به این سخنان رییس ستاد کل نیروهای مسلح نظام پر برکت، سردار دکتر دامپزشک حاج حسن آقا فیروزآبادی توجه فرمایید:

“عربستان به بحرین نیرو فرستاد تا بیداری اسلامی به کشورش نرود. به خاطر اینکه این کشور نقطه تکیه گاه و در واقع میخ طویله قدرت آمریکا است که به زمین کوبیده شده است. بنابراین عربستان شعار در بحرین و ایران را علیه خود می داند. علت بد اخلاقی هایی که در مدینه با مسلمین می شود همین است.”

سئوال:

آیا حاج حسن آقا فیروزآبادی میداند که کشور عربستان مسقط الرأس چه دینی است و آنکه اماکن مقدس آن دین در آنجا قرار دارند و آنکه منطق حکم میکند که وحوش اسلامیستی نمیتوانند کاسه داغتر از آش و کاتولیک تر از پاپ باشند و از ایران زیره به کرمان برند و سرانجام آنکه آن کشور را میخ طویله خواندن در نهایت اهانت به دین برخاسته از آنجاست؟

عقل در بدن نباشد، جان در عذاب است!

تبریک

http://www.khabaronline.ir/news-142250.aspx

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2011/04/110410_l…

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!