اعلامیه فوت

بخش اسلامیستی جنبش سبز که آخرین زور زدن پرسنل “اصلاح طلب” نظام پر برکت بود به رحمت ایزدی پیوسته است.

حالا “اصلاح طلبان” میتوانند تا دل تنگشان میخواهد راجع به دموکراسی پذیر بودن دین من درآوردیشان و فوائد دموکراسی گام به گام از طریق اصلاح نظام موجود و “اجرای بدون تنازل قانون اساسی” و به کارگیری “پتانسیل های” آن قانون مدون ضد بشری و “بازگشت به دوران طلایی امام” مرتباً مقاله و کتاب بنویسند، کنفرانس برگزار کنند و در رسانه های ماهواره ای خودشان و دولتهای متمایل به وعده های آبدوغ خیاری سفسطه کنند.

میتوانند ادای ملی گرایی درآورده و در سایه اش برای “حق مسلم” هسته ای شدن وحوش اسلامیستی لابی کنند. میتوانند خود را به کوچه علی چپ بزنند و مسئولیت میر حسین موسوی در قتل عام ایرانیان در دوران صدارتش را انکار کنند، به بهانه های واهی قساوت و غارت ایران و ایرانی توسط آل رفسنجانی بهرمانی را از خاطر شریفشان ببرند و برای دکتر کردن ته تغاری در آکسفورد سینه چاک کنند و همکاری محمد خاتمی و کروبی با جانیان اسلامیستی را زیر سبیلی رد کنند.

میتوانند “شورای هماهنگی راه سبز امید” با اعضاء مخفی تشکیل دهند و حتی تضاد در معنی مستتر درملی-مذهبی بازی و شارلاتان علی شریعتی را فانوس نجات و منجی جلوه دهند. آب در هاون کوبیدن خواهد بود.

آقا جان، این بختک نظام پر برکت و همۀ عمله و اکره آن که شامل تمامی “اصلاح طلبان” هم میشود تمام کرده، مردۀ متحرک است، خلاص. فکر نان کن که خربزه آب است.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!