او بارها به اصلیت ایرانی خود افتخار میکرد

بیژن پاکزاد دیروز در گذشت و بسیاری از دوستدارانشرا درغم و اندوه فرو برد. شخص خود ساخته ای که قسمت اعظم زندگی خود رابا عنوان طراح مد وقف خدمت در طراحی زندگی زیباتر و اشرافی تر برای ثروتمندان دنیا، رؤسای جمهور، وزرا وپادشاهان کشورهای غرب و شرق و ستارگان هالیوودی نمود، از طراحی مد لباس هایگران قیمت و جواهرات و تزئین آلات تا اتومبیل های اشرافی و سلاح کمری ساخته شده از طلا تا عطر و اد کلن های بنام خودش.

البته بیژن دستمزد های بالایی را برای این خدمت خود دریافت میکرد تا آنجا که هر گونه خرید توسط مشتریان شاخص از بوتیکش دربورلی هیلز که مقام گران ترین بوتیک دنیا را حائز کرده بود فقط با تعیین وقت قبلی صورت میگرفت. خود او نیز اززندگی اشرافی لذت میبرد وهر روز با یکی از اتومبیلهای لوکس و گران قیمتش که با رنگ و طرح لباس پوشیده اش هارمونی داشت به سرکار خودمیرفت.

خلاقیت افسانه ای وی در ابداع ثروت واشرافیت، احترام خاصی را برای او در میان دوستدارانش در سراسر جهان بوجود آورده بود. ولی این ثروت تمامآ در بازار آمریکایی مصرف میشد و در جهت همیاری به پروژه های تولیدی و خدماتی برای ایرانیان خارج از کشور، بجز کمک های عادی به چند تلویزیون پارسی زبان، مورد استفاده واقع نمیگردید، در حالیکه او بارها به اصلیت ایرانی خود افتخار میکرد.

این افتخار مفهوم بیشتری پیدا میکرد اگر او با بپا کردن یک بنیادمالی، مردم محروم درون ایران را، که بعلت اوضاع نابسامان اقتصادی مملکت گرسنه درکارتون خواب های خود شبها را بصبح میاورند، یاری میرساند.

این افتخار پرمعنی تر میبود اگر او خانواده های ایرانی را ، که نان آورانش برای رسیدن به آزادی و دموکراسی با چنگ و دندان بارژیم خونخوار اسلامی جنگیده اند و اکنون در زندان و سیاچال های رژیم زیر شکنجه نیم جان افتاده اند، و بدین ترتیب بی سرپرست شده اند در چتر حمایت مالی خود قرارمیداد.

این افتخار دریافته بیشتری میداشت اگر با ایجاد صندوق های حمایت مالی پناهندگان ایرانی آواره در اکثر نقاط دنیا چون عراق، ترکیه و یونان و غیره را، که در اوضاع بسیاربدی بسر میبرند و بار ها از زبان اعتراض به دولتهای محلی لبهای خود را دوخته اند،در میابید و کمک رسانشان میشد.

البته که در آنصورت افتخار به اصلیت ایرانی بودنش نه تنها برایش دو چندان میبود بلکه افتخار آن همه شوکت وعظمت این ایرانی موفق نیز در تاریخ ایران زمین ثبت میگردید.

Mansur Rastani, PhD

http://politicallyincorrectsite.blogspot.com/

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!