اکبر شاه

این دیگر شده عادت ثانویه در ایران. پس از اینکه اَعمال قدر قدرت صاحب مال و جان ایرانیان کارد را به استخوان میرساند، کاشف به عمل می آید که اطرافیان به طرف دروغ میگفته و اطلاعات صحیح را از او پنهان میداشته اند.

به همین صورت است با نظام پر برکت و دومین خلیفۀ آن، آسید علی آقا رهبر، که قرار است ” نایب امام زمان ” تشریف داشته باشند و بالطبع واقف به جزئیات امور در هر دو دنیا.

در سخنانی بتازگی منتشر شده، علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی، بله همان که پشت اکثر شامورتی بازیهای نظام پر برکت مانند به تخت نشاندن آسید علی آقا رهبر و ” اصلاح طلب ” بازیها بوده و هست و پدر ته تغاری است که جدیداً برای ابتیاع مدرک دکترا، چپاندندش تو آکسفورد، گفته:

“ایشان [ آسید علی آقا رهبر] حتماً راضی نیستند. اصلاً دلشان به این کارها رضایت نمی‌دهد. منتها آنها به گونه‌ای هستند که همین کارهای بد را که می‌کنند، در گزارش‌ها به گونه‌ای می‌نویسند که اتهام می‌زنند و می‌گویند فلانی فلان کار را کرده بود و ما از ولایت دفاع کردیم. یعنی حرف‌های دروغ می‌زنند”.

حرفهای جالب دیگری هم راجع به کلاهی که روسها سرشان گذاشته اند و ” دروغ ” گویی رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و برنامه غیرقانونی تسلیحات هسته ای و دیگر امور زده است.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!