عدالت خرکی

اول به بخشی از فرمایشات خدایگان علی آقا رهبر در ” دومین نشست اندیشه های راهبردی عدالت ” توجه و آنرا در کنار بخشی از خبر در شماره چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ روزنامه ابتکار مرور فرمایید.

خدایگان علی آقا رهبر:

” براساس نگاه ديني بود كه عدالت در انقلاب اسلامي نيز از همان آغاز، جايگاهي بي نظير يافت و در شعارهاي ملت – قانون اساسي – سخنان و ديدگاههاي امام خميني (رض) و دورانهاي مختلف حيات سي و دو ساله جمهوري اسلامي، به عنوان يك ارزش مطلق مورد تأكيد قرار گرفت”.

خبر روزنامه ابتکار:

“محمدباقر ذوالقدر، معاون حفاظت اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم قوه ‌قضائيه گزارش داده روند “افزايش جمعيت مجرمين و وضعيت زندان‌ها نگران‌کننده است.

کف‌خوابی، خوابيدن دو يا سه نفر بر روی يک تخت، خوابيدن نوبتی، خواب در راهروها و خواب در پاگردهای پله‌ها امری طبيعی در زندان‌های کشور است.”

آن عده از نازنینان که بخت یارشان بوده و در امنیت و آسایش خارج از کشور خاطر خواه ” اصلاح طلبی ” هستند و پرهیز از “سیاه نمایی ” و دیدن جنبه های مثبت را توصیه میفرمایند؛ این گوی و این میدان.

پیدا کنید زیبایی را در این ” امر طبیعی ” در کشور ایران که در سی و دو سال گذشته “براساس نگاه ديني” بر ایرانیان میگذرد و “اصلاح ” پذیر است.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!