سانس ۶ تا ۸ نمایش راه سبز

شورای هماهنگی راه‌سبز امید، سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰، با انتشار “فراخوان راهپیمایی سکوت ۲۲ خرداد” از شهروندان خواسته است، بعد از ظهر ۲۲ خرداد از ساعت ۶ تا ۸ در پیاده‌روهای میدان ولیعصر، حد فاصل میدان ولیعصر تا میدان ونک در سکوت مطلق راهپیمایی کنند.

بخش فارسی رادیو آلمان با جناب اردشیر خان امیرارجمند، که “مشاور ارشد میرحسین موسوی و سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید ” در خارج از کشور تشریف دارند در این مورد مصاحبه کرده است.

آقای مشاور ارشد وارد استراتژی و هدف سانس دو ساعتۀ فراخوان راهپیمایی سکوت مطلق ۲۲ خرداد نشده و گامهای بعدی را هم لنگ در هوا به :

“مجموعۀ شبکه‏های اجتماعی باید نقطه ‏نظرات خود را اعلام کنند تا تصمیماتی برای روزهای ۲۳، ۲۴ و شاید روزهای دیگری از ماه خرداد گرفته شود.”

دو سال پیش بیشمار زن و مرد و کودک ایرانی در سطح کشور زیر مشت و لگد و چماق و چاقو و کهریزکی شدن و هدف قرار گرفتن تک تیراندازان نظام پر برکت روز های متوالی با شعارهائی نظیر ” استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی ” جان بر کف در خیابانها ماندند به صورتیکه موجب تحسین و حیرت جهانیان گشت.

حضرات میرحسین خان و آشیخ کروبی پاسخ آن تحرک ملی را با منشور ” اجرای بدون تنازل قانون اساسی جمهوری اسلامی ” و بازگشت به ” دوران طلایی امام ” دادند.

سئوال:

چه نیازی به تکرار آن تجربه است آنهم در سانس ۶ تا ۸ نمایش سکوت مطلق ولیعصر تا میدان ونک؟

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!